Kumanda Sorunu
-
arçelik televizyon un kumandasının en baş kısmına ne deniyor oraya bilmiyorum az bişi çay doldururken su kaçtı söktüm temizledim kumanda çalışmıyor. yardım edebilicek varmı elektronik devrelerden anlayan ole çok su gitmemişti içine 1 2 damla anca var yok :S
-
kardes sac kurutma makinesini dene ama uzaktan yakma devreleri..
o da olmazsa 5 ytl be abisi ne ugrasacan al bi tane daha.. yan sanayi olsun yurdun malı olsun..
-
pili bitmiş olmasın:D
-
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------
pili bitmiş olmasın:D
-----------------------------
yuh amk :D ya da b,pilleri ters takmısdır :D hea :D -
hoca hiç uğrasma amk. git 5 ytl arkadasın dediği gibi al 1 tane ya yan sanayide olsa para 1 türkün cebine giriyor:D
-
ucundaki verici ledi bozulmuştur. yenisini al.
-
Dostum tiner varsa düzelebilir. Eski diş fırçasını tinere batır daha sonra dökülen yerleri fırçala. 7 dakika kadar bekle ondan sonra çalıştırmayı dene
-
alıcaksın kolanyaylı iyice üsütne dök daha sonra pamukla sil temizle kasasınıda aynı şekilde temizle havya varsa lehimlerin üstünden geç çalışacaktır kolanya döktükten sonra saç kurutma makinasıyla iyiyce ısıt
-
bizimkide bozulduydu ama terden poset gecirmedik antalyada elimiz terledikce oda taa kumandanin icine akmis yillarca sonra kolonyayla sildim isil isil calisiyodu gecen sene anneme bi soruym ne durumdadir :D:D:D
-
elektrinik devreler kolonyayla temizlenmez tinerle temizlenir
-
tuş takımının olduğu bölge biraz hassastır tiner yerine kolanya'yı tavsiye ederim...tiner tuş takımının padlerine zarar vermekte...kolay gelsin...eğer elinden düşürdüysen içindeki büyük ihtimal sarı renkli krıstalı değiştir..0.25 ykr
Toplam Hit: 3741 Toplam Mesaj: 13
