folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kürdonuza Dua Ediniz İnşallah



Kürdonuza Dua Ediniz İnşallah

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    iyi a.k bizi davet etme maça sonra dua iste :D hade başarılıar. birinin burnunu kırmadan gelme :D kavga falan çıkartın :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    dua ederim tabiki de şu mpl ye tikky demesek..açılımı mill piyango lisesi sanırım...


    bizde bir mpl'liydik..tikky değiliz elhamdülillah : ))


    Çekil,Önümden Çekil...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    doguhan olm biz oynadıkmı delikanlı oynuyoruz tikky dövüyoruz cam kırıyoruz bisiklete bindik mi marka bisiklete binmiyoruz eski bisikletlerimizle mahalle de şov yapıyoruz hareketlerimizle ama markamızla değil ;)


    ayrıca mardin m.p.l yi terlik ederim uzun saçlı hakemi daha çok terlik ederim yarın güzel bi kaç morlukla evine dönecek ırkçı mardin atatürk spor salonunun bir kaç camını indirdiğimiz ve hakemi şişirdiğimiz için kusurumuza bakınız.


    kendinize ayığ olunuz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ragmendous
    ragmendous's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek
    basketbol bi hayat tarzıdır i love this game!

    serseriyim,icerim,dagıtırım bar bar gezerim soranlara kaportacıyım derim kimseyi kafaya takmam sekil yapmaya bayılırım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    biz bağırınca i love this game diyince burda deli diyorlar :D seneye pointer guardım!! belki seneye yaparız o karizma dedikleri şeyden a.q. bi türlü yapamadık

    kendinize ayığ olunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    la real kurd inşallah yenersiniz sonra gelip bizim takımdan fark yersiniz.


    sizin takıma basket atmaktan acaip gurur duyarım :P


    inşallah bir basket maçında karşı karşıya oynarıs da seni eserim ak.


    tabi okuldan şutlanmazsam

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    ben sölüom burdan real kurdun takımdan hiç bir bok olmaaaz. :D lamer sürüsü.


    yarı finale de real kurdun dolaplarıyla çıktılar.


    diğer bir konu basketbolun tikilerle ne alakası var.


     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    insallah yenersiniz..mac bitti mi ))

    ...
Toplam Hit: 2608 Toplam Mesaj: 19