Kurtulma Hızı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pineapplemen.
    sercoo
    sercoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2015
    Erkek

    2003teki şiir konuları geldi aklıma

     


    i might be a pineapple but you're a fineapple baby
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    ayd bunu yazdı

    göç etmek için doğdular, ya göç edecekler yada ölecekler korkunç tehlikelere rağmen ilerliyorlar yaşlılar bunu defalarca yaşadı gençler sürüden ayrılmama gereğini biliyorlar büyük tehlikelere rağmen ilerliyolar yollarına devam etmeliler dünya onlara fısıldadı harekete geç, harekete geç ve yaşa son 400'lüğe gelirken gül batur birinci şahbatur sondan geliyo gülbatur birinci şahbatur geliyor gülbatur birinci geliyor 10'ncu yıl gazi koşusunu süleyman atlı'yla gülbatur alıyooo gülbatur alıyooo.

    olm bunlar kendini deliliğe mi vuruyo


    https://www.youtube.com/watch?v=jQk82bpUy1Y
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    şair şiirini açıklamaz neyseki şair değilim amk yoksa sizin bi cacıktan anlıcanız yok :D

    ilgisiz gelmiş cümleler yorumalrdan anladığım kadarıyla hadi sscb li kısma katılıyorum ama yazarın kafasını anlarsanız öyle sandığınız gibi alakasız olmadığını görürsünüz zaten cülelerin güzelliği orada bence haa bi de son ksımları anlamak için biraz fizik bilgisi gerekiyor ki fizik bilginizin de kıt olduğunu görmüş oldum:

    Bir cismin bir gökcisminin çekiminden tamamen kurtulması için gerekli olan hıza kurtulma hızı denir. Dünya'dan kurtulma hızı 11.2 km/sn'dir. peki her şeyin bir hızı ve şairin de uzay mekiği olmadığına göre dünyadan soyut olarak kurtulmanın hızı nedir' i sorgulamış burada şair kaç km yapar bir saniyede düşünce diyerek. Ulan ben kafam güzelken yazdım siz normal kafayla anlayamadınız. Yine zamanımın ötesinde yaşıyorum bi senkron tutturamadık amk :D

    edit: neyse açıkladıkça güzelliğinin kaçtığını fark ettim daha açıklamıcam :D

     

    Nikoteen tarafından 22/Eki/20 13:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shuqufe
    Shuqufe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Metanet bunu yazdı

    Bu korona hic iyi olmadi bizim millete.. 

    :)))

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    Nikoteen bunu yazdı

    şair şiirini açıklamaz neyseki şair değilim amk yoksa sizin bi cacıktan anlıcanız yok :D

    ilgisiz gelmiş cümleler yorumalrdan anladığım kadarıyla hadi sscb li kısma katılıyorum ama yazarın kafasını anlarsanız öyle sandığınız gibi alakasız olmadığını görürsünüz zaten cülelerin güzelliği orada bence haa bi de son ksımları anlamak için biraz fizik bilgisi gerekiyor ki fizik bilginizin de kıt olduğunu görmüş oldum:

    Bir cismin bir gökcisminin çekiminden tamamen kurtulması için gerekli olan hıza kurtulma hızı denir. Dünya'dan kurtulma hızı 11.2 km/sn'dir. peki her şeyin bir hızı ve şairin de uzay mekiği olmadığına göre dünyadan soyut olarak kurtulmanın hızı nedir' i sorgulamış burada şair kaç km yapar bir saniyede düşünce diyerek. Ulan ben kafam güzelken yazdım siz normal kafayla anlayamadınız. Yine zamanımın ötesinde yaşıyorum bi senkron tutturamadık amk :D

    edit: neyse açıkladıkça güzelliğinin kaçtığını fark ettim daha açıklamıcam :D

     

    Hocam bak ilk sayfadaki mesajımda uzay, mars kolonileşme soyut gibi kelimeleri sen bu açıklamayı yapmadan önce kullanmışım bence kafamız o noktada birbirine nüfuz etmek suretiyle cima etmişler ne diyorsun bi düşün.

     

    Cayan tarafından 22/Eki/20 13:39 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=jQk82bpUy1Y
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    iyi oldu bu aslina bakarsan.


    anca gidersin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Cayan bunu yazdı
    Nikoteen bunu yazdı

    şair şiirini açıklamaz neyseki şair değilim amk yoksa sizin bi cacıktan anlıcanız yok :D

    ilgisiz gelmiş cümleler yorumalrdan anladığım kadarıyla hadi sscb li kısma katılıyorum ama yazarın kafasını anlarsanız öyle sandığınız gibi alakasız olmadığını görürsünüz zaten cülelerin güzelliği orada bence haa bi de son ksımları anlamak için biraz fizik bilgisi gerekiyor ki fizik bilginizin de kıt olduğunu görmüş oldum:

    Bir cismin bir gökcisminin çekiminden tamamen kurtulması için gerekli olan hıza kurtulma hızı denir. Dünya'dan kurtulma hızı 11.2 km/sn'dir. peki her şeyin bir hızı ve şairin de uzay mekiği olmadığına göre dünyadan soyut olarak kurtulmanın hızı nedir' i sorgulamış burada şair kaç km yapar bir saniyede düşünce diyerek. Ulan ben kafam güzelken yazdım siz normal kafayla anlayamadınız. Yine zamanımın ötesinde yaşıyorum bi senkron tutturamadık amk :D

    edit: neyse açıkladıkça güzelliğinin kaçtığını fark ettim daha açıklamıcam :D

     

    Hocam bak ilk sayfadaki mesajımda uzay, mars kolonileşme soyut gibi kelimeleri sen bu açıklamayı yapmadan önce kullanmışım bence kafamız o noktada birbirine nüfuz etmek suretiyle cima etmişler ne diyorsun bi düşün.

     

    Gözümden kaçmadı değil hocam, sarkastik bir yanımsama ile fitillenen tümleşik olgular varnasyona tekebül etmiş lakin çeşitliliğin tam bir adı konulamamış gibi olmuş.


    Troubles'll come & they'll pass
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    Cayan bunu yazdı
    ayd bunu yazdı

    göç etmek için doğdular, ya göç edecekler yada ölecekler korkunç tehlikelere rağmen ilerliyorlar yaşlılar bunu defalarca yaşadı gençler sürüden ayrılmama gereğini biliyorlar büyük tehlikelere rağmen ilerliyolar yollarına devam etmeliler dünya onlara fısıldadı harekete geç, harekete geç ve yaşa son 400'lüğe gelirken gül batur birinci şahbatur sondan geliyo gülbatur birinci şahbatur geliyor gülbatur birinci geliyor 10'ncu yıl gazi koşusunu süleyman atlı'yla gülbatur alıyooo gülbatur alıyooo.

    olm bunlar kendini deliliğe mi vuruyo

    Keşke bu arkadaşa bişey yedirip içirmeseydik


    طדṮ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    aha nete bi vizyon film düşmüş diyipte bu konuya gelen ben :)    

    geçmiş olsun karşimmm


    http://profil.gittigidiyor.com/kady