Kurtulma Hızı
-
2003teki şiir konuları geldi aklıma
-
ayd bunu yazdı
göç etmek için doğdular, ya göç edecekler yada ölecekler korkunç tehlikelere rağmen ilerliyorlar yaşlılar bunu defalarca yaşadı gençler sürüden ayrılmama gereğini biliyorlar büyük tehlikelere rağmen ilerliyolar yollarına devam etmeliler dünya onlara fısıldadı harekete geç, harekete geç ve yaşa son 400'lüğe gelirken gül batur birinci şahbatur sondan geliyo gülbatur birinci şahbatur geliyor gülbatur birinci geliyor 10'ncu yıl gazi koşusunu süleyman atlı'yla gülbatur alıyooo gülbatur alıyooo.
olm bunlar kendini deliliğe mi vuruyo
-
şair şiirini açıklamaz neyseki şair değilim amk yoksa sizin bi cacıktan anlıcanız yok :D
ilgisiz gelmiş cümleler yorumalrdan anladığım kadarıyla hadi sscb li kısma katılıyorum ama yazarın kafasını anlarsanız öyle sandığınız gibi alakasız olmadığını görürsünüz zaten cülelerin güzelliği orada bence haa bi de son ksımları anlamak için biraz fizik bilgisi gerekiyor ki fizik bilginizin de kıt olduğunu görmüş oldum:
Bir cismin bir gökcisminin çekiminden tamamen kurtulması için gerekli olan hıza kurtulma hızı denir. Dünya'dan kurtulma hızı 11.2 km/sn'dir. peki her şeyin bir hızı ve şairin de uzay mekiği olmadığına göre dünyadan soyut olarak kurtulmanın hızı nedir' i sorgulamış burada şair kaç km yapar bir saniyede düşünce diyerek. Ulan ben kafam güzelken yazdım siz normal kafayla anlayamadınız. Yine zamanımın ötesinde yaşıyorum bi senkron tutturamadık amk :Dedit: neyse açıkladıkça güzelliğinin kaçtığını fark ettim daha açıklamıcam :D
Nikoteen tarafından 22/Eki/20 13:23 tarihinde düzenlenmiştir -
Metanet bunu yazdı
Bu korona hic iyi olmadi bizim millete..
:)))
-
Nikoteen bunu yazdı
şair şiirini açıklamaz neyseki şair değilim amk yoksa sizin bi cacıktan anlıcanız yok :D
ilgisiz gelmiş cümleler yorumalrdan anladığım kadarıyla hadi sscb li kısma katılıyorum ama yazarın kafasını anlarsanız öyle sandığınız gibi alakasız olmadığını görürsünüz zaten cülelerin güzelliği orada bence haa bi de son ksımları anlamak için biraz fizik bilgisi gerekiyor ki fizik bilginizin de kıt olduğunu görmüş oldum:
Bir cismin bir gökcisminin çekiminden tamamen kurtulması için gerekli olan hıza kurtulma hızı denir. Dünya'dan kurtulma hızı 11.2 km/sn'dir. peki her şeyin bir hızı ve şairin de uzay mekiği olmadığına göre dünyadan soyut olarak kurtulmanın hızı nedir' i sorgulamış burada şair kaç km yapar bir saniyede düşünce diyerek. Ulan ben kafam güzelken yazdım siz normal kafayla anlayamadınız. Yine zamanımın ötesinde yaşıyorum bi senkron tutturamadık amk :Dedit: neyse açıkladıkça güzelliğinin kaçtığını fark ettim daha açıklamıcam :D
Hocam bak ilk sayfadaki mesajımda uzay, mars kolonileşme soyut gibi kelimeleri sen bu açıklamayı yapmadan önce kullanmışım bence kafamız o noktada birbirine nüfuz etmek suretiyle cima etmişler ne diyorsun bi düşün.
Cayan tarafından 22/Eki/20 13:39 tarihinde düzenlenmiştir -
iyi oldu bu aslina bakarsan.
-
Cayan bunu yazdıNikoteen bunu yazdı
şair şiirini açıklamaz neyseki şair değilim amk yoksa sizin bi cacıktan anlıcanız yok :D
ilgisiz gelmiş cümleler yorumalrdan anladığım kadarıyla hadi sscb li kısma katılıyorum ama yazarın kafasını anlarsanız öyle sandığınız gibi alakasız olmadığını görürsünüz zaten cülelerin güzelliği orada bence haa bi de son ksımları anlamak için biraz fizik bilgisi gerekiyor ki fizik bilginizin de kıt olduğunu görmüş oldum:
Bir cismin bir gökcisminin çekiminden tamamen kurtulması için gerekli olan hıza kurtulma hızı denir. Dünya'dan kurtulma hızı 11.2 km/sn'dir. peki her şeyin bir hızı ve şairin de uzay mekiği olmadığına göre dünyadan soyut olarak kurtulmanın hızı nedir' i sorgulamış burada şair kaç km yapar bir saniyede düşünce diyerek. Ulan ben kafam güzelken yazdım siz normal kafayla anlayamadınız. Yine zamanımın ötesinde yaşıyorum bi senkron tutturamadık amk :Dedit: neyse açıkladıkça güzelliğinin kaçtığını fark ettim daha açıklamıcam :D
Hocam bak ilk sayfadaki mesajımda uzay, mars kolonileşme soyut gibi kelimeleri sen bu açıklamayı yapmadan önce kullanmışım bence kafamız o noktada birbirine nüfuz etmek suretiyle cima etmişler ne diyorsun bi düşün.
Gözümden kaçmadı değil hocam, sarkastik bir yanımsama ile fitillenen tümleşik olgular varnasyona tekebül etmiş lakin çeşitliliğin tam bir adı konulamamış gibi olmuş.
-
Cayan bunu yazdıayd bunu yazdı
göç etmek için doğdular, ya göç edecekler yada ölecekler korkunç tehlikelere rağmen ilerliyorlar yaşlılar bunu defalarca yaşadı gençler sürüden ayrılmama gereğini biliyorlar büyük tehlikelere rağmen ilerliyolar yollarına devam etmeliler dünya onlara fısıldadı harekete geç, harekete geç ve yaşa son 400'lüğe gelirken gül batur birinci şahbatur sondan geliyo gülbatur birinci şahbatur geliyor gülbatur birinci geliyor 10'ncu yıl gazi koşusunu süleyman atlı'yla gülbatur alıyooo gülbatur alıyooo.
olm bunlar kendini deliliğe mi vuruyo
Keşke bu arkadaşa bişey yedirip içirmeseydik
-
aha nete bi vizyon film düşmüş diyipte bu konuya gelen ben :)
geçmiş olsun karşimmm
kaçış hızı güneşi yakmak içkiliydi bilmem ne pmime am gönder immanuel kant sscb tardis
