Kuru Sıkı Silah
-
kuru sıkı silah almak isteyen varmı ?..
önce kamu oyu yoklaması.
mallar üzümlü silahları olacak.
isteyene işlemelide yaptırabilirim.
kurusıkı istemeyen ama gerçek isteyen varsa kurusıkıdan cevrilme sorunsuzda olabilir.
inegölde elden iyi iş oluyo tüm inegölü silahlandırıyorum .. :-)
burdaki kamuoyu yoklamasına göre burayada ayrıntılı yazarım...
-
güzel magnum türü bi kuru sıkı ve dönme(kurusıkıdan bozma) istiyom ne kadar olur
-
"Bireysel silahlanmaya hayir" güzel bir cevap oldu Yavuz Bingöl'ün sarkisi diye tahmin ediyordum ama gercege cevirmeden ..göz korkutmak amacli ses tabancasina yada ..kurusikiya pek lafim yok
Fiyati 50 YtL sanirim bi arkadas öyle diyodu... -
magnumlarında bi ton çeşidi var.
kamu oyu yoklaması iyi cıkarsa buradan ayrıntılı bilgileri girerim.
kurusıkı dönmesi istiyorsan dikkatli olman gerekir.
onlara ruhsat vermiyorlar ve yakalanırsan 8 yıl hapis olayı var.
muşta gibi görünüyor devlette ama kuru sıkıda mskun mahallde ateş etmesen sorun olmas..ateş etsende en fazla 1 gece nezaret alırsın. -
fiyatlar 50 den balayım 10,000 ytl ye kadar cıkar..silahına göre :)
-
50 den ucuzu yokmu
-
50 den aşşa istiyosan boncuklu reyonlarına bakmalısın kardeşim.
metal boncuklu pumpalı tüfekler var belki işini görür..
silahtan bahsediyorum ben..
hani ateşleyince yaralama yada öldürme risko olan şey.. -
ben aldım 2 hafta önce bi kuru sıkı 50 milyon. çok da güzel sesi var. bu güğn düğün var bitircem bi kutu mermiyi
-
kuru mermisinin zeytinyağı ile yağlayım namluya verirsen silahtan cok daha uzun ateş cıkar.
seside daha tok gelir.
ama silahı sürekli temizlemen gerekir..cok kirletiyo ama görüntü ve ses dehşet oluyor..
bu arada modeli ne silahın ? -
kuru mermisinin zeytinyağı ile yağlayıp namluya verirsen silahtan cok daha uzun ateş cıkar.
seside daha tok gelir.
ama silahı sürekli temizlemen gerekir..cok kirletiyo ama görüntü ve ses dehşet oluyor..
bu arada modeli ne silahın ? -
pardon arkadaşlar yaa2 tane olmuş.
Toplam Hit: 8224 Toplam Mesaj: 17
