Kuru Sıkı Silah

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaY_CloseS_
    PaY_CloseS_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2004
    Erkek
    kuru sıkı silah almak isteyen varmı ?..
    önce kamu oyu yoklaması.
    mallar üzümlü silahları olacak.
    isteyene işlemelide yaptırabilirim.

    kurusıkı istemeyen ama gerçek isteyen varsa kurusıkıdan cevrilme sorunsuzda olabilir.

    inegölde elden iyi iş oluyo tüm inegölü silahlandırıyorum .. :-)
    burdaki kamuoyu yoklamasına göre burayada ayrıntılı yazarım...




    bıçağın keskin yüzündeki kan lekesiyim artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    güzel magnum türü bi kuru sıkı ve dönme(kurusıkıdan bozma) istiyom ne kadar olur

    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    "Bireysel silahlanmaya hayir" güzel bir cevap oldu Yavuz Bingöl'ün sarkisi diye tahmin ediyordum ama gercege cevirmeden ..göz korkutmak amacli ses tabancasina yada ..kurusikiya pek lafim yok
    Fiyati 50 YtL sanirim bi arkadas öyle diyodu...

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaY_CloseS_
    PaY_CloseS_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2004
    Erkek
    magnumlarında bi ton çeşidi var.
    kamu oyu yoklaması iyi cıkarsa buradan ayrıntılı bilgileri girerim.
    kurusıkı dönmesi istiyorsan dikkatli olman gerekir.
    onlara ruhsat vermiyorlar ve yakalanırsan 8 yıl hapis olayı var.
    muşta gibi görünüyor devlette ama kuru sıkıda mskun mahallde ateş etmesen sorun olmas..ateş etsende en fazla 1 gece nezaret alırsın.

    bıçağın keskin yüzündeki kan lekesiyim artık
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaY_CloseS_
    PaY_CloseS_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2004
    Erkek
    fiyatlar 50 den balayım 10,000 ytl ye kadar cıkar..silahına göre :)

    bıçağın keskin yüzündeki kan lekesiyim artık
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    50 den ucuzu yokmu

    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaY_CloseS_
    PaY_CloseS_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2004
    Erkek
    50 den aşşa istiyosan boncuklu reyonlarına bakmalısın kardeşim.
    metal boncuklu pumpalı tüfekler var belki işini görür..

    silahtan bahsediyorum ben..
    hani ateşleyince yaralama yada öldürme risko olan şey..

    bıçağın keskin yüzündeki kan lekesiyim artık
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeRiLLa_SaGoPa
    GeRiLLa_SaGoPa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ben aldım 2 hafta önce bi kuru sıkı 50 milyon. çok da güzel sesi var. bu güğn düğün var bitircem bi kutu mermiyi

    .......
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaY_CloseS_
    PaY_CloseS_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2004
    Erkek
    kuru mermisinin zeytinyağı ile yağlayım namluya verirsen silahtan cok daha uzun ateş cıkar.
    seside daha tok gelir.
    ama silahı sürekli temizlemen gerekir..cok kirletiyo ama görüntü ve ses dehşet oluyor..

    bu arada modeli ne silahın ?

    bıçağın keskin yüzündeki kan lekesiyim artık
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaY_CloseS_
    PaY_CloseS_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2004
    Erkek
    kuru mermisinin zeytinyağı ile yağlayıp namluya verirsen silahtan cok daha uzun ateş cıkar.
    seside daha tok gelir.
    ama silahı sürekli temizlemen gerekir..cok kirletiyo ama görüntü ve ses dehşet oluyor..

    bu arada modeli ne silahın ?

    bıçağın keskin yüzündeki kan lekesiyim artık
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeRiLLa_SaGoPa
    GeRiLLa_SaGoPa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    pardon arkadaşlar yaa2 tane olmuş.

    .......
Toplam Hit: 8224 Toplam Mesaj: 17