folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet Turu 2012



Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet Turu 2012

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Merhaba, 

    9 Eylülde başlayacak böyle bir tur var, biz katılıcaz arkadaşlarla, katılmayı düşünen mürid varsa haberleşelim.  

    Tur Hakkında Genel Bilgi:

    09–15 EYLÜL 2012
    KURULUŞTAN KURTULUŞA
    BİSİKLET GEZİSİ
     
    Büyük bir kültürel ve tarihsel zenginliğe sahip olan ülkemiz üzerinde,600 yılı aşan, dünya ya her alanda ve anlamda damgasını vuran Osmanlı İmparatorluğu’nun kurulduğu ve bir devlet olarak var olduğu dönemde yurdu olan Söğüt, Domaniç, Bilecik, Bursa, İznik; Kültürel ve tarihsel geçmişleri ile Osmanlı İmparatorluğu’nun son zaferi sayılan Çanakkale savaşlarının yapıldığı, bu savaşlardaki şanlı direnişle Türkiye Cumhuriyeti’nin tohumlarının atıldığı Çanakkale’nin kültürel ve tarihsel geçmişinin ortak noktalarından yola çıkarak Kültür ve Turizm Bakanlığımızın “Kuruluştan Kurtuluşa “projesi kapsamında Bursa Valiliğimizce bir Bisiklet Turu düzenlenecektir.
     
    Bisiklet Turuna 18 yaş üzeri, bayan-erkek, lisanslı sporcular katılabilecektir.
     
    Katılmak isteyenlerin sayfanın alt kısmında bulunan form ile kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
     
    Güzergâh: Söğüt-BİLECİK-Yenişehir-Gemlik-BURSA-Mudanya-Karacabey-Bandırma-Biga-ÇANAKKALE.
      
    Toplam Mesafe (tahmini) : 475 km.

    Ayrıntılar için:http://www.bisiklet.gov.tr/tr/detay/kurulustan-kurtulusa-bisiklet-turu/533
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    Bisiklete merakım varda, bu sporcu olmak zor bir iş mi


    memento mori.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    vay aq ben bi yerden bisiklet bulur sırf değişiklik olsun diye gelirdim lisans yok :/


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı

    vay aq ben bi yerden bisiklet bulur sırf değişiklik olsun diye gelirdim lisans yok :/

    lisans çıkarmak çok kolay, sadece sağlık ocağından sağlık raporu ve 2 fotoğrafla gençlik spora gidiyorsun, ferdi bisiklet lisansı çıkarıyorsun

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    up 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    ben süriyim mi hacı bandırma da inerim ? Caminin ordan tek dönüp gelim yada ? 

    edit : keşke zamanım olsa da gelebilsem.

    EnableTurk tarafından 25/Ağu/12 02:21 tarihinde düzenlenmiştir

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    lisans olayı iyidir hocalar , dereceye girin ve isminizin webde bir çok sitede geçtiğini göreceksiniz :)

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek

    zamanım  olsaydı  bende gelirdim...bu  proje de  yer almak baya  eylenceli olurdu...


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Aslında çok eğlenceli olacaktır. Kulübüme danıştım inş kabul ederlerde gideriz


    http://yanduvar.blogspot.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    başvurular bitti, katılacak varsa ulaşsın bana, takılırız 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Ahanda buraya yazıyorum taşu sen ve ömer süprügeden inemezsiniz başkan, serhat götürür bu işi.

Toplam Hit: 1740 Toplam Mesaj: 12