Kuruluştan Kurtuluşa Bisiklet Turu 2012
-
Merhaba,
9 Eylülde başlayacak böyle bir tur var, biz katılıcaz arkadaşlarla, katılmayı düşünen mürid varsa haberleşelim.
Tur Hakkında Genel Bilgi:09–15 EYLÜL 2012KURULUŞTAN KURTULUŞABİSİKLET GEZİSİBüyük bir kültürel ve tarihsel zenginliğe sahip olan ülkemiz üzerinde,600 yılı aşan, dünya ya her alanda ve anlamda damgasını vuran Osmanlı İmparatorluğu’nun kurulduğu ve bir devlet olarak var olduğu dönemde yurdu olan Söğüt, Domaniç, Bilecik, Bursa, İznik; Kültürel ve tarihsel geçmişleri ile Osmanlı İmparatorluğu’nun son zaferi sayılan Çanakkale savaşlarının yapıldığı, bu savaşlardaki şanlı direnişle Türkiye Cumhuriyeti’nin tohumlarının atıldığı Çanakkale’nin kültürel ve tarihsel geçmişinin ortak noktalarından yola çıkarak Kültür ve Turizm Bakanlığımızın “Kuruluştan Kurtuluşa “projesi kapsamında Bursa Valiliğimizce bir Bisiklet Turu düzenlenecektir.Bisiklet Turuna 18 yaş üzeri, bayan-erkek, lisanslı sporcular katılabilecektir.
Katılmak isteyenlerin sayfanın alt kısmında bulunan form ile kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Güzergâh: Söğüt-BİLECİK-Yenişehir-Gemlik-BURSA-Mudanya-Karacabey-Bandırma-Biga-ÇANAKKALE.Toplam Mesafe (tahmini) : 475 km.
Ayrıntılar için:http://www.bisiklet.gov.tr/tr/detay/kurulustan-kurtulusa-bisiklet-turu/533 -
Bisiklete merakım varda, bu sporcu olmak zor bir iş mi
-
vay aq ben bi yerden bisiklet bulur sırf değişiklik olsun diye gelirdim lisans yok :/
-
MiqRoP bunu yazdı
vay aq ben bi yerden bisiklet bulur sırf değişiklik olsun diye gelirdim lisans yok :/
lisans çıkarmak çok kolay, sadece sağlık ocağından sağlık raporu ve 2 fotoğrafla gençlik spora gidiyorsun, ferdi bisiklet lisansı çıkarıyorsun
-
up
-
ben süriyim mi hacı bandırma da inerim ? Caminin ordan tek dönüp gelim yada ?
edit : keşke zamanım olsa da gelebilsem.
EnableTurk tarafından 25/Ağu/12 02:21 tarihinde düzenlenmiştir -
lisans olayı iyidir hocalar , dereceye girin ve isminizin webde bir çok sitede geçtiğini göreceksiniz :)
-
zamanım olsaydı bende gelirdim...bu proje de yer almak baya eylenceli olurdu...
-
Aslında çok eğlenceli olacaktır. Kulübüme danıştım inş kabul ederlerde gideriz
-
başvurular bitti, katılacak varsa ulaşsın bana, takılırız
-
Ahanda buraya yazıyorum taşu sen ve ömer süprügeden inemezsiniz başkan, serhat götürür bu işi.
