Kurumsal Whatsapp Hattı Kurulması
-
Herkese iyi akşamlar,kurumsal bir firmaya whatsapp hattı kurmak istedik ancak görüştüğümüz firmalar whatsapp yönetimi için bize aylık 10k bir ücret çıkardılar.Kendi Callcenter'imiz var.Biz daha uygun bir şekilde bu durumu yönetebilir miyiz onun yollarını arıyoruz.Bu konu hakkında daha önce bir tecrübesi olan ve ya bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa çok sevinirim.
-
detay versen ne istyrsn mesela
-
HeyQirs bunu yazdı
detay versen ne istyrsn mesela
Gelecek şikayetleri,keşif taleplerini vb. wp üzerinden alarak callcenter a yönlendirecek ve aynı gün içerisinde son tüketiciyle irtibat kurulmuş olacak.asıl amaç burada durumlara hızlı tepki vermek.wp da bu durumda memleketimde oldukça kullanışlı olduğu için yönlendirmeleri buradan almak istiyoruz.
-
Biz şirkette whatsapp bussines kullanıyoruz ve şirketler için oldukça hızlı pratik ve faydalı, siz neden kendiniz yönetmek varken başka aracı firma istiyorsunuz ki kendi çalışanınız yönetsin.
-
özelden yaz bana
-
komik gelecek belki ama daha önce şöyle yapmıştık
bir hat aldım bir telefona taktık sonra whatsapp wep üzerinden açtık bir kişi sadece orası ile ilgilendi :D (tabi başka ufak görevleride vardı ) ne 10 k'sı ya :D
-
adam normal whatsapp şirket istemiyor. bir ekip whatsappdan alınan talepleri callcenter sistemine girecek diyor
peki callcenter size aitse callcenter uygulamalarına whatsapp entegre ettirseniz daha az eleman daha çok kazanç :)
-
DJ_Alper bunu yazdı
adam normal whatsapp şirket istemiyor. bir ekip whatsappdan alınan talepleri callcenter sistemine girecek diyor
peki callcenter size aitse callcenter uygulamalarına whatsapp entegre ettirseniz daha az eleman daha çok kazanç :)
Bende bunu dedim
-
https://www.whatsapp.com/business/api bunu kullanarak sizin sistemlere entegre yapabilecek bir eklenti vb bir şey için teklif alın tek seferde çözün.
-
PanxeR bunu yazdı
Biz şirkette whatsapp bussines kullanıyoruz ve şirketler için oldukça hızlı pratik ve faydalı, siz neden kendiniz yönetmek varken başka aracı firma istiyorsunuz ki kendi çalışanınız yönetsin.
Pazarlama kısmımız ilgileniyor alım sürecinde ancak projeyi satış kısmı olarak biz hazırladığımız için pazarlamadan böyle bir cevap aldık ve şok olduk.Bunun alt yapısını kendimiz hazırlamaya karar verdik.O sebeple neler yapılabilir konusunda sizden fikir almak istedim :)
-
DJ_Alper bunu yazdı
adam normal whatsapp şirket istemiyor. bir ekip whatsappdan alınan talepleri callcenter sistemine girecek diyor
peki callcenter size aitse callcenter uygulamalarına whatsapp entegre ettirseniz daha az eleman daha çok kazanç :)
Pazarlamaya onu sunduk ancak bize böyle bir maliyet çıkartmalarına şaşırdık.Anlamsız derece de yüksek.Yıllık 120 k bir maliyet demek bu.Callcenterimizde bunu karşılayabilecek personel sayımızda var.