Kuşadasına Gidiyorum
-
Üniversite sebebiyle kuşadasına gidiyorum.
Nasıl bi yerdir ? İyimidir kötümüdür , ev kiraları nasıldır , yaşam şartları nasıldır.
Yerleşimin denize uzaklığı nedir , eğlenebilir miyim sıkılırmıyım.
Hiç bi fikrim yok anlayacağınız , 5 sene kalıcam uzamazsa -ki uzar :)
-
orosbu yatağı desem yanlış olmaz heralde
davutlar fln
geneliyle -
gülü gülü :)
-
DaveReed bunu yazdı
orosbu yatağı desem yanlış olmaz heralde
davutlar fln
geneliyleAhahahah doğru tespit :)
-
aydın diğer sahil şeritlerine göre biraz daha ucuz olsada kuş adası yine ortalama bir fiyatlandırma politikasına sahip.
şehir merkezi bir yerleşim üzerine kurulu öyle uzak bir kaç yer var orda da bişi yok ama tüm şehri de yürüme mesafesi olarak düşünme , bisiklet belki.
kiralar ve ev fiyatları bana ucuz geldi tabiki yaz kış olması gerek.
şehir denize sıfır da kuş adasında merkezde deniz pis giremezsin
genel itibari ile sezon öncesi oldukça sokakları temiz bir şehir gibi geldi bana en azından turist gözüyle öyle.
- milli park çok güzel ama domuzlara dikkat.
sıkılırsın çünki bir izmir değil veya bir ankara bir istanbul değil gidecek ( yaz kış duran adam için ) pek birşey yok.
tabi her sahil şeridinin kendine göre pozitif yönleri var mesela yazın ne ararsan var kışın hiç bir bok yok gibi.
izmir bornovada öğrenci hayatını yaşadıktan sonra diğer yerler köy gibi geliyor. örnek bir muğla üniversitesi koca üniv ama muğla küçücük yer. gibi gibi. ayrıca kışın gereksiz soguk.
PanxeR tarafından 24/Tem/14 02:26 tarihinde düzenlenmiştir -
PanxeR bunu yazdı
aydın diğer sahil şeritlerine göre biraz daha ucuz olsada kuş adası yine ortalama bir fiyatlandırma politikasına sahip.
şehir merkezi bir yerleşim üzerine kurulu öyle uzak bir kaç yer var orda da bişi yok ama tüm şehri de yürüme mesafesi olarak düşünme , bisiklet belki.
kiralar ve ev fiyatları bana ucuz geldi tabiki yaz kış olması gerek.
şehir denize sıfır da kuş adasında merkezde deniz pis giremezsin
genel itibari ile sezon öncesi oldukça sokakları temiz bir şehir gibi geldi bana en azından turist gözüyle öyle.
- milli park çok güzel ama domuzlara dikkat.
sıkılırsın çünki bir izmir değil veya bir ankara bir istanbul değil gidecek ( yaz kış duran adam için ) pek birşey yok.
tabi her sahil şeridinin kendine göre pozitif yönleri var mesela yazın ne ararsan var kışın hiç bir bok yok gibi.
izmir bornovada öğrenci hayatını yaşadıktan sonra diğer yerler köy gibi geliyor. örnek bir muğla üniversitesi koca üniv ama muğla küçücük yer. gibi gibi. ayrıca kışın gereksiz soguk.
denizi girmek için istemiyorum zaten hocam pisliği falan sorun değil
mekancı biri de değilim alırım iki bira sahilde içerim yani bozmaz beni
-
kiralar ucuzdur , ama koca apartmanda tek yaşayabilirsin :D
yalnızlıktan elinle sevgili olacaksın beyb.
ben sana konyaya gel dedim. kib by. -
valla orayı bilmemde beni özleyeceksin mumla arayacaksın oralarda ahmet ahmet diyede aramızda 8-10 saat olacak, hata ettin hata
-
unıversıte boyunca tatıl işte daha ne olsun kıralar cok olacagnı sanmam evler ucuz cunku
-
2 farklı dönem yaşayacağın biryerdir :)
Kışın herşey normal olur. ( para )
Yazın herşey anormal olur. ( para )
-
Huerfanos bunu yazdı
Üniversite sebebiyle kuşadasına gidiyorum.
Nasıl bi yerdir ? İyimidir kötümüdür , ev kiraları nasıldır , yaşam şartları nasıldır.
Yerleşimin denize uzaklığı nedir , eğlenebilir miyim sıkılırmıyım.
Hiç bi fikrim yok anlayacağınız , 5 sene kalıcam uzamazsa -ki uzar :)
Volkana sorsana olum yakınıma geldin hele aydına gelirsin artık :D Kuşadası denizin dibinde bu arada marinada bol bol balık yersin ucuz hemm
