folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kuşadasına Gidiyorum



Kuşadasına Gidiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Üniversite sebebiyle kuşadasına gidiyorum.

    Nasıl bi yerdir ? İyimidir kötümüdür , ev kiraları nasıldır , yaşam şartları nasıldır.

    Yerleşimin denize uzaklığı nedir , eğlenebilir miyim sıkılırmıyım.

    Hiç bi fikrim yok anlayacağınız , 5 sene kalıcam uzamazsa -ki uzar :)

     


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    orosbu yatağı desem yanlış olmaz heralde

    davutlar fln

    geneliyle

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    gülü gülü :)


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baba3232
    baba3232's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    orosbu yatağı desem yanlış olmaz heralde

    davutlar fln

    geneliyle

    Ahahahah doğru tespit :)


    "Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer, kendi kıçınızın üstüdür...(Friedrich Nietzsche)"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    aydın diğer sahil şeritlerine göre biraz daha ucuz olsada kuş adası yine ortalama bir fiyatlandırma politikasına sahip.

    şehir merkezi bir yerleşim üzerine kurulu öyle uzak bir kaç yer var orda da bişi yok ama tüm şehri de yürüme mesafesi olarak düşünme , bisiklet belki.

    kiralar ve ev fiyatları bana ucuz geldi tabiki yaz kış olması gerek.

    şehir denize sıfır da kuş adasında merkezde deniz pis giremezsin 

    genel itibari ile sezon öncesi oldukça sokakları temiz bir şehir gibi geldi bana en azından turist gözüyle öyle.

     

    - milli park çok güzel ama domuzlara dikkat.

     sıkılırsın çünki bir izmir değil veya bir ankara bir istanbul değil gidecek ( yaz kış duran adam için ) pek birşey yok.

    tabi her sahil şeridinin kendine göre pozitif yönleri var mesela yazın ne ararsan var kışın hiç bir bok yok gibi.

    izmir bornovada öğrenci hayatını yaşadıktan sonra diğer yerler köy gibi geliyor. örnek bir muğla üniversitesi koca üniv ama muğla küçücük yer. gibi gibi. ayrıca kışın gereksiz soguk. 

    PanxeR tarafından 24/Tem/14 02:26 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    aydın diğer sahil şeritlerine göre biraz daha ucuz olsada kuş adası yine ortalama bir fiyatlandırma politikasına sahip.

    şehir merkezi bir yerleşim üzerine kurulu öyle uzak bir kaç yer var orda da bişi yok ama tüm şehri de yürüme mesafesi olarak düşünme , bisiklet belki.

    kiralar ve ev fiyatları bana ucuz geldi tabiki yaz kış olması gerek.

    şehir denize sıfır da kuş adasında merkezde deniz pis giremezsin 

    genel itibari ile sezon öncesi oldukça sokakları temiz bir şehir gibi geldi bana en azından turist gözüyle öyle.

     

    - milli park çok güzel ama domuzlara dikkat.

     sıkılırsın çünki bir izmir değil veya bir ankara bir istanbul değil gidecek ( yaz kış duran adam için ) pek birşey yok.

    tabi her sahil şeridinin kendine göre pozitif yönleri var mesela yazın ne ararsan var kışın hiç bir bok yok gibi.

    izmir bornovada öğrenci hayatını yaşadıktan sonra diğer yerler köy gibi geliyor. örnek bir muğla üniversitesi koca üniv ama muğla küçücük yer. gibi gibi. ayrıca kışın gereksiz soguk. 

    denizi girmek için istemiyorum zaten hocam pisliği falan sorun değil

    mekancı biri de değilim alırım iki bira sahilde içerim yani bozmaz beni


    Anarsistherif...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    kiralar ucuzdur , ama koca apartmanda tek yaşayabilirsin :D 
    yalnızlıktan elinle sevgili olacaksın beyb. 
    ben sana konyaya gel dedim. kib by. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    valla orayı bilmemde beni özleyeceksin mumla arayacaksın oralarda ahmet ahmet diyede aramızda 8-10 saat olacak, hata ettin hata 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    unıversıte boyunca tatıl işte daha ne olsun kıralar cok olacagnı sanmam evler ucuz cunku


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    2 farklı dönem yaşayacağın biryerdir :)

    Kışın herşey normal olur. ( para )

    Yazın herşey anormal olur. ( para )


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    Huerfanos bunu yazdı

    Üniversite sebebiyle kuşadasına gidiyorum.

    Nasıl bi yerdir ? İyimidir kötümüdür , ev kiraları nasıldır , yaşam şartları nasıldır.

    Yerleşimin denize uzaklığı nedir , eğlenebilir miyim sıkılırmıyım.

    Hiç bi fikrim yok anlayacağınız , 5 sene kalıcam uzamazsa -ki uzar :)

     

    Volkana sorsana olum yakınıma geldin hele aydına gelirsin artık :D Kuşadası denizin dibinde bu arada marinada bol bol balık yersin ucuz hemm

Toplam Hit: 1584 Toplam Mesaj: 13