Kusursuz Cinayet
-
obie bunu yazdı:
-----------------------------
cinayet kusursuzsa öldürenden başka cesedin yerini bilen olmaz.bunlar cesedi bulmuş.nasıl öldürüldüğünü bulmuş.suçluyu arıyor.böle cinayet mi olur
-----------------------------
Adamlar dizi çekiyor hoca. Cesedi bulmadan da suçluya bir şekilde ulaşılabilir. Fakat böyle sıkıcı konuları tabiki diziye koymayacaklar. Her bölümde farklı bir cinayet üzerinden değişik kriminal konular hakkında bilgi veriyorlar. Kimse ölüp ölmediği belli olmayan, adam kaçırma, hırsızlık gibi dandik ve sıkıcı konular üzerine bu diziyi izlemez. Ortada bir ceset olmalı ki üzerinden bir kriminal konu hakkında bilgi verilebilsin, izleyicinin ilgisini çekebilsin. Hergün sayısız suç işleniyor. Polislerin uyduruk suçların peşine düşmediği gerçek. Henüz ölüp ölmediği belli olmayan birisi hakkında ne göstersinler? Kanıt teknik bir dizi. Farklı konular arıyorsanız Arka Sokaklar var. -
denemek lazım
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
obie bunu yazdı:
-----------------------------
cinayet kusursuzsa öldürenden başka cesedin yerini bilen olmaz.bunlar cesedi bulmuş.nasıl öldürüldüğünü bulmuş.suçluyu arıyor.böle cinayet mi olur
-----------------------------
Adamlar dizi çekiyor hoca. Cesedi bulmadan da suçluya bir şekilde ulaşılabilir. Fakat böyle sıkıcı konuları tabiki diziye koymayacaklar. Her bölümde farklı bir cinayet üzerinden değişik kriminal konular hakkında bilgi veriyorlar. Kimse ölüp ölmediği belli olmayan, adam kaçırma, hırsızlık gibi dandik ve sıkıcı konular üzerine bu diziyi izlemez. Ortada bir ceset olmalı ki üzerinden bir kriminal konu hakkında bilgi verilebilsin, izleyicinin ilgisini çekebilsin. Hergün sayısız suç işleniyor. Polislerin uyduruk suçların peşine düşmediği gerçek. Henüz ölüp ölmediği belli olmayan birisi hakkında ne göstersinler? Kanıt teknik bir dizi. Farklı konular arıyorsanız Arka Sokaklar var.
-----------------------------dostum haklısın.böyle bir yapım için mutlaka deliller,cesetler,arkasında iz bırakan suçlular vb. şeyler gerekli.bu yüzden bunların ele aldığı cinayetler kusursuz değildir bence.bunu demek istemiştim.yine de bu yapımın izlenebilitesi var tabii.
-
1-İbnenin birine gıcıksın. Yok olmasını istiyorsun, samimiyeti bozma, hatta yakınlaş. Çevredekiler dost bilsin. Yalnız bir ortamda eldivenli elle bas kurşunu. Ondan sonra O'nun eline ver, parmak izi de barut izleri de eline geçsin. Polisi ara tabanca ile karşılıklı oynarken elinden çektigini kazayla patladıgını, nasıl patladıgını bilmedigini iddia et.
2-Kişinin, camın yada kapının arkasından geçmesini bekle . Ama bir biçimde nerede oldugunu görebilmelisin. Tabanca temizlik adet elevatı masanın üstünde. Tabanca temizlenmekte, kaza kurşunu.
3.Pezevengle dügüne git. Kaza kurşunun O'nu bulsun.
3.İbneyle yüzmeye git. Bir biçimde bogulmasını sagla. İçkisine yada yemegine katacagın herhangi bir şeyle kolayca bogulmasını saglayabilirsin.
ANCAK ASLA DÜŞMAN OLDUGUNUZU HİSSETTİRECEK GÖRÜNÜRDE BİR ŞEY OLMASIN.
TCK. nuna göre 2 yıla kadar cezası var. Fakat tecil edileceginden hem o şerefsizden kurtulmuş olursu hemde ceza almassın.
-
söyliyeyim 2 sezon sonra (diziyi hiç izlemedim) komser ordan bi memurla gönül ilişkisine girer sorguda adamları döver konuşturur bkz: arka sokaklar
-
senin öldüreceğin kişi zaten seni tanıyan daha doğrusu senin tanıdığın,zıtlaştığın kişidir.Bu bilgiyi en az bir kişinin bilmesi yeter.Adam ortadan kaybolduktan sonra ilk araştırılacak konu adamın borcu derdi harcı harçlığı...kavga ettiği,zıtlaştığı kişiler var mıydı olacaktır.Bu arada bunu bir kişi biliyorsa bile şüphelilerden birisi sensin.
Ama sen deliysen,herhangi bi yerde bir adamla karşılaştın,adamı öldürrüp geçtin,gören duyan olmadı ve oraya kıl tüy bişey dökmediysen,kamera yoksa oralarda.elşbette bulunmama ihtimalin yüksek.Ama akıllı kimseler bu işi çözmek isterse yine de çözüme çok yaklaşabilir...Türkiyede polis uğraşak istemediğinden çözülmüyor olaylar.Müge anlıyı düşün polis mecbur kalıp ilgilendiği için oraya çıkanlar çözüme kolay kavuşuyor.örneğin araba teybi çalınıyor ve bit pazarlarında herkesin önünde satılıyor,istese polis anında enseler...
-
Kusursuz cinayet diye film var hacı onu izletmek lazım o k.rıya
-
denizbogac bunu yazdı:
-----------------------------
1-İbnenin birine gıcıksın. Yok olmasını istiyorsun, samimiyeti bozma, hatta yakınlaş. Çevredekiler dost bilsin. Yalnız bir ortamda eldivenli elle bas kurşunu. Ondan sonra O'nun eline ver, parmak izi de barut izleri de eline geçsin. Polisi ara tabanca ile karşılıklı oynarken elinden çektigini kazayla patladıgını, nasıl patladıgını bilmedigini iddia et.
2-Kişinin, camın yada kapının arkasından geçmesini bekle . Ama bir biçimde nerede oldugunu görebilmelisin. Tabanca temizlik adet elevatı masanın üstünde. Tabanca temizlenmekte, kaza kurşunu.
3.Pezevengle dügüne git. Kaza kurşunun O'nu bulsun.
3.İbneyle yüzmeye git. Bir biçimde bogulmasını sagla. İçkisine yada yemegine katacagın herhangi bir şeyle kolayca bogulmasını saglayabilirsin.
ANCAK ASLA DÜŞMAN OLDUGUNUZU HİSSETTİRECEK GÖRÜNÜRDE BİR ŞEY OLMASIN.
TCK. nuna göre 2 yıla kadar cezası var. Fakat tecil edileceginden hem o şerefsizden kurtulmuş olursu hemde ceza almassın.
-----------------------------
harikasın. -
denizbogac bunu yazdı:
-----------------------------
1-İbnenin birine gıcıksın. Yok olmasını istiyorsun, samimiyeti bozma, hatta yakınlaş. Çevredekiler dost bilsin. Yalnız bir ortamda eldivenli elle bas kurşunu. Ondan sonra O'nun eline ver, parmak izi de barut izleri de eline geçsin. Polisi ara tabanca ile karşılıklı oynarken elinden çektigini kazayla patladıgını, nasıl patladıgını bilmedigini iddia et.
2-Kişinin, camın yada kapının arkasından geçmesini bekle . Ama bir biçimde nerede oldugunu görebilmelisin. Tabanca temizlik adet elevatı masanın üstünde. Tabanca temizlenmekte, kaza kurşunu.
3.Pezevengle dügüne git. Kaza kurşunun O'nu bulsun.
3.İbneyle yüzmeye git. Bir biçimde bogulmasını sagla. İçkisine yada yemegine katacagın herhangi bir şeyle kolayca bogulmasını saglayabilirsin.
ANCAK ASLA DÜŞMAN OLDUGUNUZU HİSSETTİRECEK GÖRÜNÜRDE BİR ŞEY OLMASIN.
TCK. nuna göre 2 yıla kadar cezası var. Fakat tecil edileceginden hem o şerefsizden kurtulmuş olursu hemde ceza almassın.
-----------------------------1-) Çevredekilerin seni o kişiyle dost bilmesini sağlayarak zaten baştan kaybediyorsun. Daha önce onlarca kişiyi öldürmüş ve bu işi normal gören son derece soğukkanlı, ikna kabiliyeti yüksek, yalan söylemeyi iyi bilen, iyi bir tiyatrocu olan bir psikopat değilsen ilk sorguda hal ve davranışlarınla kendini ele verirsin. Sorgu yapan polisler insan sarrafıdır. O türden kaç insan geliyor haberin var mı? Dostmuş anaymış babaymış bakan olmaz.
Ek olarak kazayla patlayan veya intihar olan durumlar kurşunun girdiği yerden tut, yakınlığına, açısına ve intihar eden kişinin ruh haline göre ne yapabileceğine kadar düşünülür. Otopside bunlar anlaşılır. Kişinin son günlerdeki psikolojik durumu, bu işe neden girdği vs araştırılır. İlk şüpheli sen olursun ve er geç durum anlaşılır.
2-) Camın arkasından sen adamı görebiliyorsan zaten polisler de bunu düşünecektir. Senin o kişiyle olan husumetin araştırılacak. Tüm çevre soruşturulacaktır. Ek olarak 1. maddedeki gibi psikolojik halde değilsen yine kendini ele verirsin.
3-) Öldürecek kadar gözü dönmüş birisi düğün falan beklemez. Bir an önce ortadan kaldırma amaçlı plan yapar. Aranızda o kadar husumet varsa zaten birlikte bir yere gitmezsiniz. Düğünlerde onlarca tanığın arasından böyle bir şeyi yapman cabası vsvsvsvs daha çok şey var diyeceğim uzatmıyorum.
4-) Otopside yemeğine içkisine kattığın şey zaten çıkar. Kişinin kendisinin boğulup boğulmaması da otopsi de anlaşılır.
Daha bu maddelere ekleyeceğim çok şey var. Fakat o kadar basit şeyler ki daha 40 fırın ekmek yemen lazım. Polislerin en kolay yakalayacağı türden birisin. Umarım bunları kendince kusursuz cinayet diye yazmamışsındır. -
denizbogac bunu yazdı:
-----------------------------
1-İbnenin birine gıcıksın. Yok olmasını istiyorsun, samimiyeti bozma, hatta yakınlaş. Çevredekiler dost bilsin. Yalnız bir ortamda eldivenli elle bas kurşunu. Ondan sonra O'nun eline ver, parmak izi de barut izleri de eline geçsin. Polisi ara tabanca ile karşılıklı oynarken elinden çektigini kazayla patladıgını, nasıl patladıgını bilmedigini iddia et.
2-Kişinin, camın yada kapının arkasından geçmesini bekle . Ama bir biçimde nerede oldugunu görebilmelisin. Tabanca temizlik adet elevatı masanın üstünde. Tabanca temizlenmekte, kaza kurşunu.
3.Pezevengle dügüne git. Kaza kurşunun O'nu bulsun.
3.İbneyle yüzmeye git. Bir biçimde bogulmasını sagla. İçkisine yada yemegine katacagın herhangi bir şeyle kolayca bogulmasını saglayabilirsin.
ANCAK ASLA DÜŞMAN OLDUGUNUZU HİSSETTİRECEK GÖRÜNÜRDE BİR ŞEY OLMASIN.
TCK. nuna göre 2 yıla kadar cezası var. Fakat tecil edileceginden hem o şerefsizden kurtulmuş olursu hemde ceza almassın.
-----------------------------soldan 2. sokağa girince park var orda kumlar mumlar eğlenin..
Emniyet Teşkilatını ne sanıyorsun hocam panayır alanımı?
