Kütahya/Tavşanlı
-
Realist bunu yazdı
olm biride güzel bişey söylesin vazgeçcem şimdi
Eskişehire otobüsle gitme trenle git sabah akşam raybüs ler oluyor. al sana güzel bişi..
Bu arada vazgeçmez merak etmeyin gider eşşek gibi okur gelir :D
-
HannibALgan bunu yazdı
Domaniç mağduruyum, Tavşanlı biraz daha iyi sayılır. Apart varmı yokm mu bilmiyorum ama o şehri il yapanı, onaylayan mebusu, emri yazan katibi, imzalayan kalemi skym
Hocam deli seboyu taniyon mu? -
MiqRoP bunu yazdıHannibALgan bunu yazdı
Domaniç mağduruyum, Tavşanlı biraz daha iyi sayılır. Apart varmı yokm mu bilmiyorum ama o şehri il yapanı, onaylayan mebusu, emri yazan katibi, imzalayan kalemi skym
Hocam deli seboyu taniyon mu?Hangisi lan Sebahattin mi? Yoksa sadece Sebo'mu amk? Sebahattinle Domaniç'de beraber içerdik. Ebe Çamlığına gider ateşimizi yakar sabaha kadar saçmalardık filan. Birde Sebo vardı Domaniç'de. İnegöl ile Tavşanlı arasında yürür dururdu. Tavşanlı'ya beraber gitmişliğimiz var tabanvayla. Ne günlerdi amk
DanLev tarafından 17/Eyl/12 17:29 tarihinde düzenlenmiştir -
HannibALgan bunu yazdıMiqRoP bunu yazdı
HannibALgan bunu yazdı
Domaniç mağduruyum, Tavşanlı biraz daha iyi sayılır. Apart varmı yokm mu bilmiyorum ama o şehri il yapanı, onaylayan mebusu, emri yazan katibi, imzalayan kalemi skym
Hocam deli seboyu taniyon mu?
Hangisi lan Sebahattin mi? Yoksa sadece Sebo'mu amk? Sebahattinle Domaniç'de beraber içerdik. Ebe Çamlığına gider ateşimizi yakar sabaha kadar saçmalardık filan. Birde Sebo vardı Domaniç'de. İnegöl ile Tavşanlı arasında yürür dururdu. Tavşanlı'ya beraber gitmişliğimiz var tabanvayla. Ne günlerdi amk
Büyük ihtimal senin sebo dediğin deli sebahattin roman olan :) -
sagin eskisehir, solun izmir, altin antalya, ustun bursa. her guzel sehre yakinsin, germe kendini.
canin sikildikca her hafta sonu yardir biyerlere.
-
ben de emet mağduruyum 45 dakika ileride :)
24 ünde tekrar oradayım.
hamamları var emetin beklerim. yardımcı olurum :)
-
bende dumlupınar kamu yönetimindeyim vazonun orda kalıyorum
-
abim orda öğretmen istersen yardımcı olabilir tel no mu pm den atıyorum
-
bu kadar kişi var bari okul açıldıktan sonra bi kütahya buluşması yapalım
-
Göbel,yoncalı derelide hamam ve termal tesislere git
Leblebiler envai çeşit
wm-t tarafından 17/Oca/13 21:50 tarihinde düzenlenmiştir
