Kuzey Iraktan Ne Alınır?
-
essan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıMaddox bunu yazdı
RPG al hocam :)
şaka bir yana bir arkadasım ıraktan ve arabistan'dan telefon getirtti , telefonlar 2 adet geldi ilk birini kullandı 1 ay sonra , ekranı gitti durduk yere.
Diğerini açtı tam 1 ay kullandı onunda ekranı gitti marka ve model ise samsung s3 mini.
Ve menü ve bazı yerleri arapça kalmıştı değiştirememişti , ama nasip :)
arkadaşın biride urfadan 300liraya samsung note 3 almıstı hahfızası 16 mıydı 32 mi bilmiyoorum butun oyunlarda iyidi sadece kamera kotuydu yazılarkasa orjinal gibiydi
o fiyatta ise o telefon 1. kalite replikadır. kuzey ırakta vergiler ucuz olduğu için telefonlarda ucuzdur bütçe farketmezse en yeni telefonlardan al sat derim ama iphone gibi telefonlar için mutlaka pasaport gerekecek samsung gibi çakma imei yemiyor telefon. Kuzey ıraktan kendime ve arkadaşlara iphone ve samsung telefonlardan getirtmiştim hiç sıkıntı olmadı telefonlar orijinal açılmamış kutusunda. Fatura falan kestirtmezsen fiyat düşer sanırım.
hocam tam olarak anlamadım orjinal mi almıstın ban sadece orjinal discaver bile yeter ya sadece ban android iyi bir telefon lazım ucuz da olacak amaorijinal tabiki hocam açılmamış kutusunda. android olarak s4, note 3 hatta s5 gelmişse sen buradaki orijinal fiyatlarını bir kağıda yazarsın kendisi sorsun fiyatlarını karşılaştırırsın ona göre işine yararsa açılmamış kutusunda alsın. Burada çakma imei ile kaydedersin. Mesela s4 burada 1500 TL civarında ise orada 900-1100 arası değişiyor fiyatları çünkü buradan alırsan %40-45 ÖTV vergiside ödeyeceksin. aklı olan adam Türkiyeden telefon almaz :) aşağıdaki konuda resim paylaşmıştım kendi telefonum iphone 5S bile ıraktan alındı.
http://www.tahribat.com/Forum-Kuzey-Irak-Telefon-Fiyatlari-189070/
peki hocam nekadara aldınız mesela bana 0-400 liralık bişey lazım android
-
chkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıMaddox bunu yazdı
RPG al hocam :)
şaka bir yana bir arkadasım ıraktan ve arabistan'dan telefon getirtti , telefonlar 2 adet geldi ilk birini kullandı 1 ay sonra , ekranı gitti durduk yere.
Diğerini açtı tam 1 ay kullandı onunda ekranı gitti marka ve model ise samsung s3 mini.
Ve menü ve bazı yerleri arapça kalmıştı değiştirememişti , ama nasip :)
arkadaşın biride urfadan 300liraya samsung note 3 almıstı hahfızası 16 mıydı 32 mi bilmiyoorum butun oyunlarda iyidi sadece kamera kotuydu yazılarkasa orjinal gibiydi
o fiyatta ise o telefon 1. kalite replikadır. kuzey ırakta vergiler ucuz olduğu için telefonlarda ucuzdur bütçe farketmezse en yeni telefonlardan al sat derim ama iphone gibi telefonlar için mutlaka pasaport gerekecek samsung gibi çakma imei yemiyor telefon. Kuzey ıraktan kendime ve arkadaşlara iphone ve samsung telefonlardan getirtmiştim hiç sıkıntı olmadı telefonlar orijinal açılmamış kutusunda. Fatura falan kestirtmezsen fiyat düşer sanırım.
hocam tam olarak anlamadım orjinal mi almıstın ban sadece orjinal discaver bile yeter ya sadece ban android iyi bir telefon lazım ucuz da olacak amaorijinal tabiki hocam açılmamış kutusunda. android olarak s4, note 3 hatta s5 gelmişse sen buradaki orijinal fiyatlarını bir kağıda yazarsın kendisi sorsun fiyatlarını karşılaştırırsın ona göre işine yararsa açılmamış kutusunda alsın. Burada çakma imei ile kaydedersin. Mesela s4 burada 1500 TL civarında ise orada 900-1100 arası değişiyor fiyatları çünkü buradan alırsan %40-45 ÖTV vergiside ödeyeceksin. aklı olan adam Türkiyeden telefon almaz :) aşağıdaki konuda resim paylaşmıştım kendi telefonum iphone 5S bile ıraktan alındı.
http://www.tahribat.com/Forum-Kuzey-Irak-Telefon-Fiyatlari-189070/
peki hocam nekadara aldınız mesela bana 0-400 liralık bişey lazım android
linkte ilk konuda arkadaş fotoğraf paylaşmış orda android telefonların ırak fiyatları yazıyor. ben iphone 5S 16 gb gold rengini 1600 TL fiyata aldım ve 119,50 TL vergisini ödeyip pasaporta kaydettirmiştim.
-
essan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıMaddox bunu yazdı
RPG al hocam :)
şaka bir yana bir arkadasım ıraktan ve arabistan'dan telefon getirtti , telefonlar 2 adet geldi ilk birini kullandı 1 ay sonra , ekranı gitti durduk yere.
Diğerini açtı tam 1 ay kullandı onunda ekranı gitti marka ve model ise samsung s3 mini.
Ve menü ve bazı yerleri arapça kalmıştı değiştirememişti , ama nasip :)
arkadaşın biride urfadan 300liraya samsung note 3 almıstı hahfızası 16 mıydı 32 mi bilmiyoorum butun oyunlarda iyidi sadece kamera kotuydu yazılarkasa orjinal gibiydi
o fiyatta ise o telefon 1. kalite replikadır. kuzey ırakta vergiler ucuz olduğu için telefonlarda ucuzdur bütçe farketmezse en yeni telefonlardan al sat derim ama iphone gibi telefonlar için mutlaka pasaport gerekecek samsung gibi çakma imei yemiyor telefon. Kuzey ıraktan kendime ve arkadaşlara iphone ve samsung telefonlardan getirtmiştim hiç sıkıntı olmadı telefonlar orijinal açılmamış kutusunda. Fatura falan kestirtmezsen fiyat düşer sanırım.
hocam tam olarak anlamadım orjinal mi almıstın ban sadece orjinal discaver bile yeter ya sadece ban android iyi bir telefon lazım ucuz da olacak amaorijinal tabiki hocam açılmamış kutusunda. android olarak s4, note 3 hatta s5 gelmişse sen buradaki orijinal fiyatlarını bir kağıda yazarsın kendisi sorsun fiyatlarını karşılaştırırsın ona göre işine yararsa açılmamış kutusunda alsın. Burada çakma imei ile kaydedersin. Mesela s4 burada 1500 TL civarında ise orada 900-1100 arası değişiyor fiyatları çünkü buradan alırsan %40-45 ÖTV vergiside ödeyeceksin. aklı olan adam Türkiyeden telefon almaz :) aşağıdaki konuda resim paylaşmıştım kendi telefonum iphone 5S bile ıraktan alındı.
http://www.tahribat.com/Forum-Kuzey-Irak-Telefon-Fiyatlari-189070/
peki hocam nekadara aldınız mesela bana 0-400 liralık bişey lazım android
linkte ilk konuda arkadaş fotoğraf paylaşmış orda android telefonların ırak fiyatları yazıyor. ben iphone 5S 16 gb gold rengini 1600 TL fiyata aldım ve 119,50 TL vergisini ödeyip pasaporta kaydettirmiştim.
hocam ırakın neresinden aldırmıstın birde 2. el almayı denesek yada discover varmıdır burada 600 lira malum öğrenciyiz discover 600-600 un %40 odan 240 eder sıfırı için 600-240=360 e der sıfırı için ideal bence -
chkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıMaddox bunu yazdı
RPG al hocam :)
şaka bir yana bir arkadasım ıraktan ve arabistan'dan telefon getirtti , telefonlar 2 adet geldi ilk birini kullandı 1 ay sonra , ekranı gitti durduk yere.
Diğerini açtı tam 1 ay kullandı onunda ekranı gitti marka ve model ise samsung s3 mini.
Ve menü ve bazı yerleri arapça kalmıştı değiştirememişti , ama nasip :)
arkadaşın biride urfadan 300liraya samsung note 3 almıstı hahfızası 16 mıydı 32 mi bilmiyoorum butun oyunlarda iyidi sadece kamera kotuydu yazılarkasa orjinal gibiydi
o fiyatta ise o telefon 1. kalite replikadır. kuzey ırakta vergiler ucuz olduğu için telefonlarda ucuzdur bütçe farketmezse en yeni telefonlardan al sat derim ama iphone gibi telefonlar için mutlaka pasaport gerekecek samsung gibi çakma imei yemiyor telefon. Kuzey ıraktan kendime ve arkadaşlara iphone ve samsung telefonlardan getirtmiştim hiç sıkıntı olmadı telefonlar orijinal açılmamış kutusunda. Fatura falan kestirtmezsen fiyat düşer sanırım.
hocam tam olarak anlamadım orjinal mi almıstın ban sadece orjinal discaver bile yeter ya sadece ban android iyi bir telefon lazım ucuz da olacak amaorijinal tabiki hocam açılmamış kutusunda. android olarak s4, note 3 hatta s5 gelmişse sen buradaki orijinal fiyatlarını bir kağıda yazarsın kendisi sorsun fiyatlarını karşılaştırırsın ona göre işine yararsa açılmamış kutusunda alsın. Burada çakma imei ile kaydedersin. Mesela s4 burada 1500 TL civarında ise orada 900-1100 arası değişiyor fiyatları çünkü buradan alırsan %40-45 ÖTV vergiside ödeyeceksin. aklı olan adam Türkiyeden telefon almaz :) aşağıdaki konuda resim paylaşmıştım kendi telefonum iphone 5S bile ıraktan alındı.
http://www.tahribat.com/Forum-Kuzey-Irak-Telefon-Fiyatlari-189070/
peki hocam nekadara aldınız mesela bana 0-400 liralık bişey lazım android
linkte ilk konuda arkadaş fotoğraf paylaşmış orda android telefonların ırak fiyatları yazıyor. ben iphone 5S 16 gb gold rengini 1600 TL fiyata aldım ve 119,50 TL vergisini ödeyip pasaporta kaydettirmiştim.
hocam ırakın neresinden aldırmıstın birde 2. el almayı denesek yada discover varmıdır burada 600 lira malum öğrenciyiz discover 600-600 un %40 odan 240 eder sıfırı için 600-240=360 e der sıfırı için ideal bencehiç sormadım hocam..
-
essan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıessan bunu yazdıchkarito bunu yazdıMaddox bunu yazdı
RPG al hocam :)
şaka bir yana bir arkadasım ıraktan ve arabistan'dan telefon getirtti , telefonlar 2 adet geldi ilk birini kullandı 1 ay sonra , ekranı gitti durduk yere.
Diğerini açtı tam 1 ay kullandı onunda ekranı gitti marka ve model ise samsung s3 mini.
Ve menü ve bazı yerleri arapça kalmıştı değiştirememişti , ama nasip :)
arkadaşın biride urfadan 300liraya samsung note 3 almıstı hahfızası 16 mıydı 32 mi bilmiyoorum butun oyunlarda iyidi sadece kamera kotuydu yazılarkasa orjinal gibiydi
o fiyatta ise o telefon 1. kalite replikadır. kuzey ırakta vergiler ucuz olduğu için telefonlarda ucuzdur bütçe farketmezse en yeni telefonlardan al sat derim ama iphone gibi telefonlar için mutlaka pasaport gerekecek samsung gibi çakma imei yemiyor telefon. Kuzey ıraktan kendime ve arkadaşlara iphone ve samsung telefonlardan getirtmiştim hiç sıkıntı olmadı telefonlar orijinal açılmamış kutusunda. Fatura falan kestirtmezsen fiyat düşer sanırım.
hocam tam olarak anlamadım orjinal mi almıstın ban sadece orjinal discaver bile yeter ya sadece ban android iyi bir telefon lazım ucuz da olacak amaorijinal tabiki hocam açılmamış kutusunda. android olarak s4, note 3 hatta s5 gelmişse sen buradaki orijinal fiyatlarını bir kağıda yazarsın kendisi sorsun fiyatlarını karşılaştırırsın ona göre işine yararsa açılmamış kutusunda alsın. Burada çakma imei ile kaydedersin. Mesela s4 burada 1500 TL civarında ise orada 900-1100 arası değişiyor fiyatları çünkü buradan alırsan %40-45 ÖTV vergiside ödeyeceksin. aklı olan adam Türkiyeden telefon almaz :) aşağıdaki konuda resim paylaşmıştım kendi telefonum iphone 5S bile ıraktan alındı.
http://www.tahribat.com/Forum-Kuzey-Irak-Telefon-Fiyatlari-189070/
peki hocam nekadara aldınız mesela bana 0-400 liralık bişey lazım android
linkte ilk konuda arkadaş fotoğraf paylaşmış orda android telefonların ırak fiyatları yazıyor. ben iphone 5S 16 gb gold rengini 1600 TL fiyata aldım ve 119,50 TL vergisini ödeyip pasaporta kaydettirmiştim.
hocam ırakın neresinden aldırmıstın birde 2. el almayı denesek yada discover varmıdır burada 600 lira malum öğrenciyiz discover 600-600 un %40 odan 240 eder sıfırı için 600-240=360 e der sıfırı için ideal bencehiç sormadım hocam..
hocam peki harddisk ve usb flas disk tavsiye edermisiniz özelliklede harddisk
-
2012 de 1 tb usb 3.0 western d. almistim 100$ a bence o zamana gore gayet ucuzdu.
bircok elektronik urun ucuz ama 300 tl ye note3 bulamazsin (calinti ise olabilir, normal sartlar altinda imkansiz, muhtemelen Note 3 4g versiyonu 1200 TL civaridir)
Tr de 500 tl olan bir cihazi orada da bu fiyata yakin alirsin, Turkiye ile o bolge arasindaki fiyat farki daha luks urunlerde ortaya cikiyor.
getirtme imkanin varsa TV guzel olurdu. babana da soyle o bolge Kurt bolgesi olarak geciyor (pasaporta basacaklari kurdistan damgasindan anlayacaktir) ve inan Araplari zerre sevmiyorlar (saddam'dan dolayi), Turkler ile hic bir problemleri yok, hatta cok sicak davraniyorlardi (en azindan benim gordugum bu sekildeydi.)
VisualBoy tarafından 27/Nis/14 16:38 tarihinde düzenlenmiştir -
VisualBoy bunu yazdı
2012 de 1 tb usb 3.0 western d. almistim 100$ a bence o zamana gore gayet ucuzdu.
bircok elektronik urun ucuz ama 300 tl ye note3 bulamazsin (calinti ise olabilir, normal sartlar altinda imkansiz, muhtemelen Note 3 4g versiyonu 1200 TL civaridir)
Tr de 500 tl olan bir cihazi orada da bu fiyata yakin alirsin, Turkiye ile o bolge arasindaki fiyat farki daha luks urunlerde ortaya cikiyor.
getirtme imkanin varsa TV guzel olurdu. babana da soyle o bolge Kurt bolgesi olarak geciyor (pasaporta basacaklari kurdistan damgasindan anlayacaktir) ve inan Araplari zerre sevmiyorlar (saddam'dan dolayi), Turkler ile hic bir problemleri yok, hatta cok sicak davraniyorlardi (en azindan benim gordugum bu sekildeydi.)
Hocam bizde kürt kökenliyiz ve hümanistiz pederde zaten akademik seviyede arapça ve kürtçe biliyor ayrıca farsça ve ingilizceside var
bu aralar biraz maddi sıkıntım oldugundan harddisk telefonu hep dışardan getirtmeyi dusunuyorum hatta ucuzsa usb belek felan o şimdilik tercüman sıfatıyla gidiyor t eskiden okudugu üniversitedeki arkadaşları davet etti allah kısmet ederse ticare yoluda acılır... o hersene zaten ülke ülke geziyor bir ara suriyeden ev bile alacaktık cok ucuzdu çok sukur almadık... -
Araba al hocam mümkünse
-
Subtitle bunu yazdı
Araba al hocam mümkünse
keşke mümkün olsaaaa
-
Bu renkli sigaralardan var mıdır ki orda :)
