Kuzey Köprüsü?
-
R2 adet ram varsa tek tek denesene hocam bide. aşırı yüklenmeden ramlere biner yada işlemciye. Bide tam kapandığında bak bakalım anakart yada parçalara hangisi aşırı derecede ısınmış.
-
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
İlk önce masaüstümü laptop mu onu bilmek gerek.
Masaüstü ise bakım yapman yeteli, anakartı sök kasadan ilk önce dışarıda çalıştır fanı temizle işlemci macununu sür parları tek tek sök temizle anakarta hava tut o şekilde çalıştır. Herhangi bir sıkıntı yoksa parçalar sağlamdır.
Laptop ise fazla bekletme ver bana.
-----------------------------masa üstü
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
R2 adet ram varsa tek tek denesene hocam bide. aşırı yüklenmeden ramlere biner yada işlemciye. Bide tam kapandığında bak bakalım anakart yada parçalara hangisi aşırı derecede ısınmış.
-----------------------------aux dediğim gibi 102 derece gelince kapanıyor. cpu 24 lerde anakart ısısı 45 lerde oluyo
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
R2 adet ram varsa tek tek denesene hocam bide. aşırı yüklenmeden ramlere biner yada işlemciye. Bide tam kapandığında bak bakalım anakart yada parçalara hangisi aşırı derecede ısınmış.
-----------------------------aux dediğim gibi 102 derece gelince kapanıyor. cpu 24 lerde anakart ısısı 45 lerde oluyo
-----------------------------Anakarttın markası modeli nedir işelmci nedir . ramlar nedir hocam
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
R2 adet ram varsa tek tek denesene hocam bide. aşırı yüklenmeden ramlere biner yada işlemciye. Bide tam kapandığında bak bakalım anakart yada parçalara hangisi aşırı derecede ısınmış.
-----------------------------aux dediğim gibi 102 derece gelince kapanıyor. cpu 24 lerde anakart ısısı 45 lerde oluyo
-----------------------------Anakarttın markası modeli nedir işelmci nedir . ramlar nedir hocam
-----------------------------işlemci 2.3 amd athlon mu ne 4400 çift çekirdek 2007 yılınd aaldım hp.
ramler iki adet 512 lik var bir adet sonradan aldım 1024 var.
