KVK İle Yaşadığım Büyük Problem
-
Selam Tahribat,
1 Nisan'da HTC One X cihazımı kendi kendine kapanıp bir daha açılmaması nedeniyle KVK garantiye verdim. 16 Nisan'da, 2 Mayıs'ta ve 6 Mayıs'ta cihazımı farklı bozukluklarla geri verdiler. Cihazımı her aldıktan sonra hemen geri verdim fakat iş gününü sıfırladılar elbette. En son (garantiye 4. girişinde) cihazın yenisinin verileceğini onayladılar. Her seferinde saatlerce ayrı bir kavga dövüş yaşadım ve sinir krizi geçirdim.
Cihazı en son verdiğim tarih de 6 Mayıs'tır. 20 iş gününü geçmesine rağmen cihazım ortalarda yok. Verdikleri Teslimat Formu'nun arka yüzünde "Kullanım ömrü süresince, malın bakım ve/veya onarım süresi, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın servis istasyonuna bildirimi, garanti süresi dışında ise malın teslim tarihinden itibaren 20 iş gününü geçemez." gibi kesin ve net bir madde bulunuyor. Fakat şu an 20 iş gününü geçmiş durumda.
Müşteri hizmetlerini 1 saat önce muhtelemen 10. kez aradım ve durumu belirttim. Bir şey yapamayacaklarını söylediler. 20 iş günü muhabbetini ve cümlenin kesinliğini söyledim, "cihazın tamiri 20 iş günü içinde bitmezse, 20 iş günü sonunda yeni telefonu veriyoruz" dediler. Benim durumum ise, yeni telefonun verilmesine zaten karar çıkmış o yüzden 20 iş gününün anlamı yokmuş. Ne kadar bekleyeceğim belli değilmiş, telefonu vermemelerinin sebebi ise stoklarında bu cihazın bulunmamasıymış.KVK'yı her aradığımda topu HTC firmasına attılar, HTC'yi aradığımda da "durumun bizle alakası yok" dediler. Ben de emin olup olmadığını, bu cümleyi mahkemede kullanacağımı söyledim karşı tarafa, o da emin olduğunu söyledi.
Paramı istediğimde yasal olarak mahkeme kararının gerektiğini, yeni modelini istediğimde de "Üretimde olan cihazın yeni modelini veremiyoruz." cümlesini kuruyorlar.
Tüketici Hakları Mahkemesi'ni aradım. İlk aradığımda adamın söyledikleri: "Aslanlar gibi peşinden koş bu işin", "Elbette hakkını ara", "Kazanırsın tabii ki", "Telefonunu bırak orada öyle dava aç, alma telefonunu", "Ekstra para da istersen alabilirsin" gibi cümlelerdi, hatta bazıları birebir böyleydi.
Mahkeme kağıdını hazırlarken bir soru sormak için tekrar aradığımda başka biri çıkmıştı ve: "Telefonun gelmeden dava açamazsın" cümlesini kurdu. Ne yapacağımı şaşırdım.
Telefonumu kullanamadığım aylar boşa gitsin istemiyorum. Telefonum geldiğinde "heh geldi" demek istemiyorum, beklediğim o aylarda yaşadığım sinir, aksayan işlerim boşa gitmesin istiyorum.Konuyla ilgili 10 sayfa yazabilirim ama okunmayacağını biliyorum. Konunun özeti böyledir.
Sizden isteğim ise çözüme yönelik akıl vermeniz. Ne yapmam gerekir? 67 gündür telefonumu kullanamıyorum, boşa telefon faturası ödüyorum, işlerim çok fazla aksıyor ve çok sinirli bir insan oldum... Dava açsam ekstra para alabilir miyim? Yoksa uğraşmama hiç değmez mi?
Teşekkürler.
-
Burayı da alayım.
-
la bak dalga gecmiyorum ;
1.5 ay önce nokia c7 gönderdik 3 gün sonra telefon bize geri geldi..
2. günü kvk'yı arayıp ürün hakkında bilgi almak istedik elemanın ağzından dökülenler ( hatırladığım kadarıyla )
beyfendi telefonunuzun arıza işlemi tamamlanmıştır, en kısa sürede kargoya verilecektir.biz kamerasınında kontrol edilmesini rica ettik, o akşam açıp tekrar kontrol.. diğer gün telefon elimizde :|
/ şaşırdık.. cidden cok şaşırdık.. şirket ünvanı ile gönerdik belki ondan dolayı hızlı baktılar diye tahmin ediyoruz..
telefon şu anda canavar gibi çalışıyor :|
-
Tahminimce siz davayı açar açmaz size cihaz göndereceklerdir. Adamlar çok rahatlar. Diğer firmalar böyle değiller ama KVK'da akıl almaz işler dönüyor.
Arkadaşım C7 telefonu ısınıyor diye servise gönderdi, cihazın kamera lensini çatlatıp geri gönderdiler. Onun olayı da mahkemelik oldu. Sonunda para iadesi yapıldı.
Hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
-
nokia e71 telefonumu aynı arızadan 2 defa verdim, 3'de kullanıcı hatası dediler yolladılar.
kendim söktüm yaptım, 1.5 yıldır sorunsuz kullanıyorum.
amk onların ben
-
git servise müdürü bul terbiyeni çok bozmadan kavga et çok ciddiyim.
-
Teknosadan kasko yaptırdıgım telefonu ne kasko dahilinde ne garanti dahilinde yaptıramadım hoca sen ne dion.
Ne dolaplar dönüyor ne.
KVK garantili alacagıma paralel ithalat alırım sorun oldugunda onlarında 2 yıl garantisi var verir yaptırırım.
-
ben 38 iş günü beklemiştim bi keresinde, şikayetvar a yazdım. ordan ilgilendiler 3- 4 iş günü sonra göndermişlerdi. Ama yeni telefon gönderme olayı harbiden sıkıntı bişi genelde stoklarda tutulan telefon son model ne cıktıysa o oluyor. s3 iphone 5 s4 misali.
-
metalati bunu yazdı
git servise müdürü bul terbiyeni çok bozmadan kavga et çok ciddiyim.
Ettim hocam, gidip de kavga etmeden döndüğüm gün yok. Hatta özellikle herkesin yanında konuşuyorum ki cahil, çekingen millet hakkını bilsin, arasın diye. Etraftaki herkes de "çocuk haklı" diyor zaten. Müdür de haklı olduğumu ama yapacağı bir şey olmadığını söylüyor.
-
solstice bunu yazdı
ben 38 iş günü beklemiştim bi keresinde, şikayetvar a yazdım. ordan ilgilendiler 3- 4 iş günü sonra göndermişlerdi. Ama yeni telefon gönderme olayı harbiden sıkıntı bişi genelde stoklarda tutulan telefon son model ne cıktıysa o oluyor. s3 iphone 5 s4 misali.
sikayetvar.com'a ben de yazdım da bi şey değişmiyor.
-
PanxeR bunu yazdı
Teknosadan kasko yaptırdıgım telefonu ne kasko dahilinde ne garanti dahilinde yaptıramadım hoca sen ne dion.
Ne dolaplar dönüyor ne.
KVK garantili alacagıma paralel ithalat alırım sorun oldugunda onlarında 2 yıl garantisi var verir yaptırırım.
Adama verdikleri formlarda yazan numaraların çalışmadığını söyledim, çalıştığını iddia etti. Sonra o numaranın faks olduğunu söyledi, sonra da o numarayı da arasanız sizi yönlendirir dedi. Tekrar söyledim çalışmadığını, tamam dedi arayalım. Yandaki çalışan geldi aramak için, numarayı çevirdi ve gerçekten ses geldi: "KVK müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz..." çok şaşırdım. Bir de telefonun ekranına bir baktım, şeref yoksunu çocuğun aradığı numara formda yazan çalışmadığını iddia ettiğim numara değil, kvk çalışanı olduğu için ezbere bildiği numaraydı. Adam gözümün önünde dolap döndürüyor, beni kandırmaya çalışıyor.
Bir de Türkiye'de dini, islamı kullanmak diye bir şey var. Madem profesyoneliz diyorsunuz bunu iddia ediyorsunuz, bize verdiğiniz formlarda niçin yanlış numara yazıyor dedim, bu formlar önceden basıldı o yüzden numaralar eski dedi. O zaman çöpe atıp yenisini bastıracaksınız dediğimde de "israf" olduğunu söyledi. Ben de beyniniz yıkanmış sizin, böyle israf olmaz dedim. Sonra da müdürüm kabul etmez ayaklarına yattı. Müdürün bunu kabul etmiyorsa gidiyorsun müdürüne, bu kağıtları eline verip tek tek numaraları düzeltmesini söylüyorsun dedim, elbette yine yanaşmadı.Ve daha neler neler yaşadım.
Çok adi insanlar ya. Delirtiyorlar adamı.