Kyk Başvuruları Başladı
-
Arkadaşlar kyk.gov.tr sitesinden yurt ve kredi başvuruları başlamış . Şuan sadece üniversitede okuyan arkadaşlar başvurabiliyor
diğer üniversite adayı arkadaşlar içinde başvurular tercihlerden sonra başlayacak .
Ben başvurdum bakalım hayırlısı olsun
geçen sene annem babam işsizdi şimdi halen işssizler ev yok mal yok mülk yok çıkmadı
inş bu sene çıkar :S
-
la dedim tercih etmeden nasıl başlıyo dedim olur bura türkiye dedim ödüm bokuma karıştı :S kaçırdım falan sandım :D:D:D:
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
la dedim tercih etmeden nasıl başlıyo dedim olur bura türkiye dedim ödüm bokuma karıştı :S kaçırdım falan sandım :D:D:D:
-----------------------------:) merak etme başladığı zaman sana pm atarım bizzzat :D
-
Eyv hocam umarım çıkar bu sene sana. Başvuran herkese iyi şanslar :/
-
Açıklama yapmışlardı Kıbrıs Üniversitelerinede vereceğiz diye. Başvurayım dedim yok bizim üniversitenin adı
-
neres,nden başvuruluyor bir de onu bulabileydim on numara olacaktı
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
neres,nden başvuruluyor bir de onu bulabileydim on numara olacaktı
-----------------------------
http://www.kyk.gov.tr/ARA_SINIF_2011/basvuruGirisAnaSayfa.do# -
ne zmn açıklanır ki. başvurdum bende yurt için. son sene yurtta kalayım artık ev macerası yeter.
-
livane bunu yazdı:
-----------------------------
ne zmn açıklanır ki. başvurdum bende yurt için. son sene yurtta kalayım artık ev macerası yeter.
-----------------------------
üniye yeni yerleşenlerin başvuruları ile beraber açıklanır hoca oda ort 2 ayı bulur -
çıkmıyor ki amk :D
-
iyi iyi tatili böldürüp kayıda göndermesinlerde.
