Kyk Burs Kredi Noter İşlemleri ?
-
Sammy bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------Daha dun notere 46 tl verdım v 12.386.00 Tl borclandım
-----------------------------
1.Sınıf olman lazım hocam o zaman :)
-----------------------------Aynen ole paşa nası moralım bozuldu anlattamam artık ayın 7 sınde parayı yerken unuturum
-----------------------------hocam moralini daha fazla bozmak istemezdim ama o altısna imza attığın ücret var ya işte o yalan üzerine faiz binecek ve muhtemelen 15 bin TL'ye dayanır :))
-
devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------Daha dun notere 46 tl verdım v 12.386.00 Tl borclandım
-----------------------------
1.Sınıf olman lazım hocam o zaman :)
-----------------------------Aynen ole paşa nası moralım bozuldu anlattamam artık ayın 7 sınde parayı yerken unuturum
-----------------------------hocam moralini daha fazla bozmak istemezdim ama o altısna imza attığın ücret var ya işte o yalan üzerine faiz binecek ve muhtemelen 15 bin TL'ye dayanır :))
-----------------------------bunların faizide beyaz eşyaya göreymiş ne alakaysa artık ben anlamadım :D yatıp kalkıp dua edicen beyaz eşyaya zam gelmesin diye
-
Boyle kyk nin yedi ceddinin tum oss ogrencileri opsun. Uzerimize ev yok araba yok isyeri yok amcamlarin bile yok ustelik pederin bi dunya kredi borcu var ne normal yurt nede yuksek ucretli cikti 500.siraya yazmislar evleri arabasi olanlar yerlesti paraya gelincede hic bir bursa cikmadi onu gectim geri odemeli kredi bile cikmadi sanki babam sabanci utanmasalar bi kac ogrencinin bursunu bana odeticekler. Hocam sanada hayirli olsun gule gule ye paralari kariya kiza ickiye yatir bol bol :D
-
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Boyle kyk nin yedi ceddinin tum oss ogrencileri opsun. Uzerimize ev yok araba yok isyeri yok amcamlarin bile yok ustelik pederin bi dunya kredi borcu var ne normal yurt nede yuksek ucretli cikti 500.siraya yazmislar evleri arabasi olanlar yerlesti paraya gelincede hic bir bursa cikmadi onu gectim geri odemeli kredi bile cikmadi sanki babam sabanci utanmasalar bi kac ogrencinin bursunu bana odeticekler. Hocam sanada hayirli olsun gule gule ye paralari kariya kiza ickiye yatir bol bol :D
-----------------------------AYNEN
-
geri ödemeli cıktı alsammı almasammı bilemiyorum 1yılım kaldı şurda lakin parayada ihtiyacım var acayip napsam bilemedim:/
-
Sammy bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------Daha dun notere 46 tl verdım v 12.386.00 Tl borclandım
-----------------------------
1.Sınıf olman lazım hocam o zaman :)
-----------------------------Aynen ole paşa nası moralım bozuldu anlattamam artık ayın 7 sınde parayı yerken unuturum
-----------------------------ben niye 8 bin küsür altına imza attım yahu? bu arada 29 aralığa kadar işlemleri yaparsan paranı 10 ocakta, 29 ocağa kadar yaparsan da 10 şubatta alıyosunuz...
-
Sammy bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------Daha dun notere 46 tl verdım v 12.386.00 Tl borclandım
-----------------------------
1.Sınıf olman lazım hocam o zaman :)
-----------------------------Aynen ole paşa nası moralım bozuldu anlattamam artık ayın 7 sınde parayı yerken unuturum
-----------------------------
sonra oderken yine hatırlarsın hacı:D -
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------Daha dun notere 46 tl verdım v 12.386.00 Tl borclandım
-----------------------------
1.Sınıf olman lazım hocam o zaman :)
-----------------------------Aynen ole paşa nası moralım bozuldu anlattamam artık ayın 7 sınde parayı yerken unuturum
-----------------------------ben niye 8 bin küsür altına imza attım yahu? bu arada 29 aralığa kadar işlemleri yaparsan paranı 10 ocakta, 29 ocağa kadar yaparsan da 10 şubatta alıyosunuz...
-----------------------------hocam 8250 tl civarında birşeye imza attın sebebi ise ikinci sınıf olman :)
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------devil_bugatti bunu yazdı:
-----------------------------Sammy bunu yazdı:
-----------------------------Daha dun notere 46 tl verdım v 12.386.00 Tl borclandım
-----------------------------
1.Sınıf olman lazım hocam o zaman :)
-----------------------------Aynen ole paşa nası moralım bozuldu anlattamam artık ayın 7 sınde parayı yerken unuturum
-----------------------------hocam moralini daha fazla bozmak istemezdim ama o altısna imza attığın ücret var ya işte o yalan üzerine faiz binecek ve muhtemelen 15 bin TL'ye dayanır :))
-----------------------------bunların faizide beyaz eşyaya göreymiş ne alakaysa artık ben anlamadım :D yatıp kalkıp dua edicen beyaz eşyaya zam gelmesin diye
-----------------------------geçmiş 4 yıldan günümüze artan miktarı baz alıp tahmin yapılabilir ne kadar ödeneceğine dair. Her ne kadar sevilmese de hükümet enflasyon oranını minimum düzeyde tutmayı başarıyor.
-
Notere gidip kimliğini veriyorsun daha sonra noter senin tc numaranla krediyi kazandığını onaylıyor. Bir kağıt çıkartıp sana veriyor ücret olarakta 46 lira alıyorlar o kağıda toplam 2250 lira para alıyorsun ve okul bittikten 2 sene sonra bu parayı ödemen gerekiyor. Ödemediğin her gecikmede faiz biniyor. Daha sonra o aldığın kağıdı Ankara'ya gönderiyorsun. PTT'ye gittiğinde göndereceğin yeri söylüyorsun onlar sana adresi veriyor 5 lirada gönderme parası alıyorlar. Toplam 51 liraya Kredi işlemini tamamlıyorsun. Ocak ayının 6'sı gibide gidip ziraat bankasından paranı tc numaranla birlikte alıyorsun.
