Kyspersky 2006 LAZIM Ama Crack Li
-
arkadaşlar bana keyspersky 2006 craci ile lazım şimdi diyecenizki baksaydın var ama hepsinin linki ölmüş bendeki bende değil eğer bi el atarsanız sevinirim ok tşk ettim hepinize kolya gelsin
-
git usta bi 3 veya 5 ytl ver al. :)
-
arkadaşlar hemenpaylas.com dan yüklerseniz memnun olurum tşk
-
upload ediyorum veririm 1 5,10 dk sonra
-
9down.com adresinde keyleriyle beraber var.
-
kardeş forumda bi çok kez verildi aratsan bulurdun buyur ....
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=kaspersk&folderid=24691 -
Yazımı okuduysan var dedim ama genelde yollar pasifleşmiş iptal olmuş anlamadın veyahut okumadın ne yazdığımı?? neyse halen bekliyom umarım düşünceli bi arkadaiışım hemen yollarda beni kurtarır :D :D:D
-
_NEO_ seni bekliyom daha upload edemedin mi? acele lazım bana mümkünse daha hızlı olursan şimdiden tşk..
-
sana verdiğim linkteki daha pasif olmamış kardeşim verdiğim linke baksan görüürdün kaspersky 6 + 1 yıllık key artı türkçe yama yeterlimi hepsi veridğim linkte daha pasifleşmemiş :) senin değiminle
al sana açık link
http://rapidshare.de/files/15280570/K__304_S_KEY_TR.rar.html
eğer gene pasif diorsan sana tavsiyem modemi resetle :D
umarım anlamışsındır:) hadi kolay gelsin -
tşk proxy inan o dediğinin çok i farkında olduğumdan bi saattir istiyom ya yani modemi resetleme imkanım yok bilmem bende anlatabildim neden acaba hemenpaylas.com da upload etmenizi rica ettim sence ??? ne diyimnm ben daha sana sen anlamamışınki hiç okuma zahmetinde bile bulunmadıysan ben ne ya pim???
-
kardeş yazdıkalrını okudum merak etme pasifleimiş die yazmıştın bulduğun linkler için hemen paylaşs ta olmasının zorunlu oldğunu sölemedin .bende sana pasif olmayan link verdim neyse sorun deil işe inince bizzat ellerimle hemen paylaşa upolad ederim :D sıkma sen tatlı canını :D
Toplam Hit: 13845 Toplam Mesaj: 13
