Laf Sokmalar, Düşündüren Cevaplar. :)
-
arkadaş sanırım harun yahya gibi üçkağıtçılar gibi evrim teorisinin çöktüğü yanılgısına düşmüş bir arkadaşımız.
"evet öyle zaten çöktü" demeyin çünkü biyolojinin temelleri evrime dayanır. bir çok araştırmada evrim teorisi kanun kabul edilir ve gerçek sonuçlara ulaşılır.
neyse ben dokunmayayım arkadaşa, belki bir gün azcık bilimsel kaynaklardan öğrenir evrimi ve din ile bilimi karıştırmaz....
-
aha yeni anket konusu evrim teorisini inanıyor musunuz?
ilk oy benden hayır
-
Öğrenci;
-Hocam,diye sormuş.İnsan,maymunun gelişmiş şeklidir''diyorlar.Ne dersiniz? Seyid Ahmet Arvasi cevap vermiş.
-O mantığa göre çınar ağacı da maydanozun gelişmiş şeklidir.Din hocası cevabı klasik. yahut stvdeki kendini bilim adamı sanan havuçların kullandığı cümlelerden :) ne kadar komik. Bilim neyi gösteriyorsa ona inanın. Metafizik konualrla uğraşmayın.... "Teori" adı üzerinde. Bilim geliştikçe geçerliliği ya artar yada azalır. Halen Teori olarak duruyor. Sokaktaki din hocasının böyle cümleler sarfetmesi falan pew pew pew miyavvvvvvv :) kolay gelsin
-
bu da benimle arkadaşım arasında geçen bir laf sokma olayı
arkadaşım ------> naber len
ben ----------> iyilik walla gardaş adın neydi senin
arkadaşım ------> a.q. adımı bilmiyon mu murat
ben -----------> goyumda turat hehehehehehhehehee
çok saçma oldu ama yeter ki şu evrim teorisine inanıyon mu inanmıyon mu olayını kapatsın
-
ben de bugun soktugum birkaç cümleyi paylaşim..
ben bankta oturmuş 2001 markalı sigaramı içerken yanıma minicik etekli kaşar mı kaşar taş ve biraz küstah tipli bi hatun geldi..
- bakarmısınız acaba fazla sigaranız varmıı?
-tabi buyrun
-tşkr ederim.. aaa 2001 mi içiyosun yazık sana yaaa hihihi
-asıl sana yazık altına giycek etek bulamamışın donla geziosun :D:D muhahaaa
-hıh, ukala..
ikincisi, dersanede tüysüzlüğünden dolayı dalga geçilen bi ark. la ilgili..
ibrahim : -lan olm ne tüysüz adamsın lan sen
fatih: hastır ordan kılda keramet olsa götümde çıkmazdı zaten
ben : olm senin götünde de çıkmıyodur ki zaten :D
herkez: muhahaha :D
-
güzel kelamlar varmış saolasın.paylaşan yerlerine zeval gelmesin
-
laf sokmalar güzelde hala evrim evrim deyip atalarının maymun olduguna inananları görünce....
benim atalarım benim gibi insandır
-
chat-e arkadaşım evrim teorisi bir kere hepinize dinci basın tarafından aktarıldığı gibi "insanın maymundan geldiğini savunuan bir teori" değil. sadece maymun ve insanların aynı "kökenden" geldiklerini savunur. ve eğer sen biyoloji kaynaklarından değil de harun yahya gibi üçkağıtçıların kaynaklarından öğreniyorsan evrimi,aynı kökenden gelmekle maymunddan gelmek arasındaki farkı da anlayamazsın.azcık sistematik bilsen keşke.
bu konu bu başlık altında kapansın bence çünkü ben ne adminlerle de ters düşüp banlanmayı ne de arkadaşın konusunu rezil etmeyi isterim.
ama chat-e arkadaşıom hala evrim hakkında çok şey bildiğinni ve doğru olanın senin fikirlerin olduğunu düşünüyorsan msnimi ekle veya bana pm at. oradan tartışalım bir şekilde sen kanıtlarını dök ortaya bir de ben dökeyim tamam mı? olur mu? bunu göze alabilir misin?....
-
piromantanrı arkadaşım, önce sen hiç alakasız bi konuya yok evrim var, seyid ahmet arvasi şöyle böyle diyerek bok ediyosun, hemde başkaları yazınca yok forumu kirletmeyin diyosun. ilk başta sen kirletmişsin.
çok sevdiğim bi laf vardır başkalarına akıl verirken geri kalanın size yetip yetmeyeceğini düşünün diye. millete güzel vaaz veriyosun da acaba senin bilgin ne kadar, onu hiç düşünmüyosun?
biyolojinin temelleri evrime dayanmaz. biyoloji canlı bilim demek bunu biliyosundur herhalde. yani temeli canlılara, organizmaya ve genlere dayanır. evrime değil. neyse ben biyolojiden pek anlamam sana burda ders verecekte değilim, ama biyolojinin temelleri evrime dayanmaz onu kesin olarak biliyorum.
gelelim beni rahatsız eden asıl konuya, sen Seyid Ahmet Arvasi yi tanıyomusunki ona düz mantıklı cahil diyosun? sen onun bilgisinin kaçta kaçına sahipsinki ona laf atıyosun? ahmed arvasinin kaç tane kitabını okudunda böyle bi yargıya vardın? tabi başında "seyid" sözcüğünü gördün, he bu dinci bu anlamaz dedin. seyid ahmet arvasi hz. Muhammedin soyundan gelir. ve pygamberin soyundan gelenlere seyid denir. ahmed arvasi de öyle sandığın gibi din hocası falan değil bir düşünür fikir adamıdır. medenileşme ve islamiyet, insan ve ötesi, aile ve toplum, diyalektiğmiz ve estetiğimiz gibi bir çok kitabı vardır. bunları okumanı da tavsiye ederim. bundan sonra da tanımadığın kişilere bok atmadan önce düşünmeni tavsiye ederim. -
mimar arkadaşım az önce yazdıklarına cevaben bir şeyler yazdım ama nedense gönder deyince mesaj bölümünü doldurmadınız diye uyarı çıktı, eğer cevabıma önem veriyorsan msnimi ekle orasdan yollayayımö yazdıklarımı ya da pm olarak atayım...
