folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Laf Sokmalar, Düşündüren Cevaplar. :)



Laf Sokmalar, Düşündüren Cevaplar. :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaş sanırım harun yahya gibi üçkağıtçılar gibi evrim teorisinin çöktüğü yanılgısına düşmüş bir arkadaşımız.

    "evet öyle zaten çöktü" demeyin çünkü biyolojinin temelleri evrime dayanır. bir çok araştırmada evrim teorisi kanun kabul edilir ve gerçek sonuçlara ulaşılır.

    neyse ben dokunmayayım arkadaşa, belki bir gün azcık bilimsel kaynaklardan öğrenir evrimi ve din ile bilimi karıştırmaz....


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    aha yeni anket konusu evrim teorisini inanıyor musunuz?

    ilk oy benden hayır 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    Öğrenci;
    -Hocam,diye sormuş.İnsan,maymunun gelişmiş şeklidir''diyorlar.Ne dersiniz? Seyid Ahmet Arvasi cevap vermiş.
    -O mantığa göre çınar ağacı da maydanozun gelişmiş şeklidir.

     

    Din hocası cevabı klasik. yahut stvdeki kendini bilim adamı sanan havuçların kullandığı cümlelerden :) ne kadar komik. Bilim neyi gösteriyorsa ona inanın. Metafizik konualrla uğraşmayın.... "Teori" adı üzerinde. Bilim geliştikçe geçerliliği ya artar yada azalır. Halen Teori olarak duruyor. Sokaktaki din hocasının böyle cümleler sarfetmesi falan pew pew pew miyavvvvvvv :) kolay gelsin


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    bu da benimle arkadaşım arasında geçen bir laf sokma olayı

     

    arkadaşım ------> naber len 

    ben ----------> iyilik walla gardaş adın neydi senin 

    arkadaşım ------> a.q. adımı bilmiyon mu murat

    ben -----------> goyumda turat hehehehehehhehehee

     

    çok saçma oldu ama yeter ki şu evrim teorisine inanıyon mu inanmıyon mu olayını kapatsın  


    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    ben de bugun soktugum birkaç cümleyi paylaşim..

    ben bankta oturmuş 2001 markalı sigaramı içerken yanıma minicik etekli kaşar mı kaşar taş ve biraz küstah tipli bi hatun geldi..

    - bakarmısınız acaba fazla sigaranız varmıı?

    -tabi buyrun

    -tşkr ederim.. aaa 2001 mi içiyosun yazık sana yaaa hihihi

    -asıl sana yazık altına giycek etek bulamamışın donla geziosun :D:D muhahaaa

    -hıh, ukala..

    ikincisi, dersanede tüysüzlüğünden dolayı dalga geçilen bi ark. la ilgili..

    ibrahim : -lan olm ne tüysüz adamsın lan sen

    fatih: hastır ordan kılda keramet olsa götümde çıkmazdı zaten

    ben : olm senin götünde de çıkmıyodur ki zaten :D

    herkez: muhahaha :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    güzel kelamlar varmış saolasın.paylaşan yerlerine zeval gelmesin

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chat_e
    chat_e's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    laf sokmalar güzelde hala evrim evrim deyip atalarının maymun olduguna inananları görünce....

    benim atalarım benim gibi insandır

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    chat-e arkadaşım evrim teorisi bir kere hepinize dinci basın tarafından aktarıldığı gibi "insanın maymundan geldiğini savunuan bir teori" değil. sadece maymun ve insanların aynı "kökenden" geldiklerini savunur. ve eğer sen biyoloji kaynaklarından değil de harun yahya gibi üçkağıtçıların kaynaklarından öğreniyorsan evrimi,aynı kökenden gelmekle maymunddan gelmek arasındaki farkı da anlayamazsın.azcık sistematik bilsen keşke.

    bu konu bu başlık altında kapansın bence çünkü ben ne adminlerle de ters düşüp banlanmayı ne de arkadaşın konusunu rezil etmeyi isterim.

    ama chat-e arkadaşıom hala evrim hakkında çok şey bildiğinni ve doğru olanın senin fikirlerin olduğunu düşünüyorsan msnimi ekle veya bana pm at. oradan tartışalım bir şekilde sen kanıtlarını dök ortaya bir de ben dökeyim tamam mı? olur mu? bunu göze alabilir misin?....


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

           

    piromantanrı arkadaşım, önce sen hiç alakasız bi konuya yok evrim var, seyid ahmet arvasi şöyle böyle diyerek bok ediyosun, hemde başkaları yazınca yok forumu kirletmeyin diyosun. ilk başta sen kirletmişsin.
         çok sevdiğim bi laf vardır başkalarına akıl verirken geri kalanın size yetip yetmeyeceğini düşünün diye. millete güzel vaaz veriyosun da acaba senin bilgin ne kadar, onu hiç düşünmüyosun?
         biyolojinin temelleri evrime dayanmaz. biyoloji canlı bilim demek bunu biliyosundur herhalde. yani temeli canlılara, organizmaya ve genlere dayanır. evrime değil.  neyse ben biyolojiden pek anlamam sana burda ders verecekte değilim, ama biyolojinin temelleri evrime dayanmaz onu kesin olarak biliyorum.
         gelelim beni rahatsız eden asıl konuya, sen Seyid Ahmet Arvasi yi tanıyomusunki ona düz mantıklı cahil diyosun? sen onun bilgisinin kaçta kaçına sahipsinki ona laf atıyosun? ahmed arvasinin kaç tane kitabını okudunda böyle bi yargıya vardın? tabi başında "seyid" sözcüğünü gördün, he bu dinci bu anlamaz dedin. seyid ahmet arvasi hz. Muhammedin soyundan gelir. ve pygamberin soyundan gelenlere seyid denir. ahmed arvasi de öyle sandığın gibi din hocası falan değil bir düşünür fikir adamıdır. medenileşme ve islamiyet, insan ve ötesi, aile ve toplum, diyalektiğmiz ve estetiğimiz gibi bir çok kitabı vardır. bunları okumanı da tavsiye ederim. bundan sonra da tanımadığın kişilere bok atmadan önce düşünmeni tavsiye ederim.


    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    mimar arkadaşım az önce yazdıklarına cevaben bir şeyler yazdım ama nedense gönder deyince mesaj bölümünü doldurmadınız diye uyarı çıktı, eğer cevabıma önem veriyorsan msnimi ekle orasdan yollayayımö yazdıklarımı ya da pm olarak atayım...


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
Toplam Hit: 17162 Toplam Mesaj: 46