Lague Of Legends
-
bu aralar sarmış durumda oyunu oynayanlarınız varmı ?
-
var, bi ara benide baglamıştı arranged team falan kurmuştuk hon dan sonra boşlukta kalmıştım lol ü buldum güzel oyun oynamak isteyenelerede tavsiye ederim
-
klan falan varmı beraber takılcak bildiin oyuncu falan
-
30 lvl im ranked giriorm 5 lzm oynayan varsa akalım
-
oyunda nick in nedir hoca sardı oynuyoruz çoğunlukla
3vs3 mapını oynuyoruz 5vs5 e alışamadım daha
-
15 levelim. sadece 5v5 oynuyorum.
ryze
-
Catenaccio benim nickim, eklemek isteyen varsa (lvl:30)
-
beyler oyunu şimdi indirdim mantığı dotayla birebir mi yoksa farklı mı bilgilendircek var mı ?
-
Headhunterz bunu yazdı:
-----------------------------beyler oyunu şimdi indirdim mantığı dotayla birebir mi yoksa farklı mı bilgilendircek var mı ?
-----------------------------
aynı sayılır .d hatta aynı -
Oyundaki adım RisperidoN fena harcıyolar beni tutorial falan es geçtim bilmiyorum hiçbirşey oyunda yardımcı olabilecekler irtibata geçsin kesiyolar olm lan çok fena :D
-
bende oynuyorum
oyundaki adım: polatcel
Toplam Hit: 2231 Toplam Mesaj: 14
