Lanet Olsun İşsizliğe
-
hayatımın hiç bir döneminde böyle işsiz kalmamıştım 8 aydır evdeyim internet üzerinden kariyer işkur vs takip etmediğim yer kalmadı hala bir iş güç sahibi olamadık askerlik bitince sözde her şey yoluna girermiş bok girdi hiç bir şeyin girdiği filan yok daha beter oldum 8 ay ya dişle kolay benki orta sondan beri yaz aylarında bile çalıştım onlisans mezunuyum laf gelince ülkede ara eleman eksiği var derler nerde o eksiklik ya lanet olsun her şeye iyice canıma tak etti bunalıma girdim giricem sanayilere gfidip tek tek dolaşmadığım kaldı arabam olsa onu da yapacağım zaten
Sinirlerim gerildi iyice
-
hoca aynı durumdayım ama artık koy götüne pozisyonundayım :)
dün avivasa dan aradılar iş başvurusu yapmışsınız dedi evet dedim gelin görüşelim dediler pozisyon ne dedim (hatırlamıyom a.q 300 iş başvurum var) satış danışmanlığı dedi lan dedim kendi kendime 5 yıl sigortacılık deneyimi olan adama bunu yaptırıyo hemde hayat hayatçılardan nefret ederim. dedim ben sizi ararım :) kapadım
ibdiabrahimin mülakatına girdim
izmirde seminerlere katılmayı planlayıorum
haftaya vestele gidecem sanırım başvuru için
spk sınavına hazırlanıyorum aynı zamanda bankaları takipdeyim
standart kpss de var :) boş durmak yok aramaya devam mutlaka beni keşfeden biri olacak :)
-
bende yeni iş görüşmesinden geliorum piyasa çok kötü ya kariyerde hergün aynı ilanları görüyorum...
-
dış ticaret mezunu arkadaş pazarcılık yapıyo merterden öteberi toplayıp
-
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
bende yeni iş görüşmesinden geliorum piyasa çok kötü ya kariyerde hergün aynı ilanları görüyorum...
-----------------------------
ilan süresini giriyolar sistem otomatik yeniliyo :)lan mülakatta 14 bin kişi başvurdu siz arasından seçildiniz dediler daha yazılı sınav yaptılar daha asıl mülakata girecez ohooo ölme eşşeğim ölme :)
anlamadığım şey adam ön muhasebe elemanı diyo bak oraya kadar düşüyom başvuruyom adam yine almıyo lan adam tic mes lis istemiş benim onun üstüne 2 diplomam daha var aynı dalda yine boş
-
Geçmiş olsun hocam inş. en kısa zamanda bulursun gerçekten senin adına üzüldüm.
-
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
bende yeni iş görüşmesinden geliorum piyasa çok kötü ya kariyerde hergün aynı ilanları görüyorum...
-----------------------------kariyere her gün sövüyom zaten aynı ilan konurmu lan peşpeşe 10 günde bir tekrar mı edilir başvuranı bir çağır önce bakalım Allah hepsinin
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
bende yeni iş görüşmesinden geliorum piyasa çok kötü ya kariyerde hergün aynı ilanları görüyorum...
-----------------------------
ilan süresini giriyolar sistem otomatik yeniliyo :)lan mülakatta 14 bin kişi başvurdu siz arasından seçildiniz dediler daha yazılı sınav yaptılar daha asıl mülakata girecez ohooo ölme eşşeğim ölme :)
anlamadığım şey adam ön muhasebe elemanı diyo bak oraya kadar düşüyom başvuruyom adam yine almıyo lan adam tic mes lis istemiş benim onun üstüne 2 diplomam daha var aynı dalda yine boş
-----------------------------geçen gazetede gördüğüm ilan ön muhasebeden anlayan,ingilizce bilen,gıda mühendisi,sekreter :)
-
ben çalıştığımda çalışamaya nefret ediyorum,boş olduğumda boşluğa nefret ediyorum.
Hocam bulursun inşallah.
aramızda şirket sahibi insanlar var:D
-
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
bende yeni iş görüşmesinden geliorum piyasa çok kötü ya kariyerde hergün aynı ilanları görüyorum...
-----------------------------
ilan süresini giriyolar sistem otomatik yeniliyo :)lan mülakatta 14 bin kişi başvurdu siz arasından seçildiniz dediler daha yazılı sınav yaptılar daha asıl mülakata girecez ohooo ölme eşşeğim ölme :)
anlamadığım şey adam ön muhasebe elemanı diyo bak oraya kadar düşüyom başvuruyom adam yine almıyo lan adam tic mes lis istemiş benim onun üstüne 2 diplomam daha var aynı dalda yine boş
-----------------------------geçen gazetede gördüğüm ilan ön muhasebeden anlayan,ingilizce bilen,gıda mühendisi,sekreter :)
-----------------------------salla onları ya mal onlar
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------
bende yeni iş görüşmesinden geliorum piyasa çok kötü ya kariyerde hergün aynı ilanları görüyorum...
-----------------------------
ilan süresini giriyolar sistem otomatik yeniliyo :)lan mülakatta 14 bin kişi başvurdu siz arasından seçildiniz dediler daha yazılı sınav yaptılar daha asıl mülakata girecez ohooo ölme eşşeğim ölme :)
anlamadığım şey adam ön muhasebe elemanı diyo bak oraya kadar düşüyom başvuruyom adam yine almıyo lan adam tic mes lis istemiş benim onun üstüne 2 diplomam daha var aynı dalda yine boş
-----------------------------geçen gazetede gördüğüm ilan ön muhasebeden anlayan,ingilizce bilen,gıda mühendisi,sekreter :)
-----------------------------salla onları ya mal onlar
-----------------------------öle ilanlara bir küfür ediyorum görmeniz lazım şu andada ediyorum zaten malmıdırlar nedirler söledikleri işin hepsi ayrı ayrı birtakım işler haberleri yok galiba
