Laptop Almak İstiyorum (Öneri)
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------alacağın laptopta ne yapmak istiyorsun ondan biraz bahset öyle yönlendirsin forumdakiler..
oyun mu oynayacaksın..grafik performansına ne kadar ihtiyaç duyacaksın ..
kasa-tasarımına mı önem veriyorsun..
sadece internet , film , ufak tefek oyunlar mı ..
bunları az çok belirle , hem boşa paran gitmesin , hem alacağın makina işini görsün.
-----------------------------aklımda zaten belirlemiştim hocam da buraya yazmadım hani marka ve servis özelliğini ön plana koyduğum için
ilk markayı belirler sonra aradığım özelliklerde laptop bakarım diye düşünmüştüm.
alacağım laptopda çok fazla oyun oynayacağım söylenemez ama orta dereceli oyun oynayacağım yani laptop da
en fazla 4 yada 5 oyun olmalı fazlasına ihtiyaç duymam zaten günümün çoğu tbt de geçiyo.
tasarıma tabiki önem veririm bende herkez gibi fiyat aralığımda 1250-1500 arası.
-
dell den al yetkili servisleri iyidir.
-
ups ;)
-
dell n 5010 :)
http://www.dell.com/tr/p/inspiron-15-intel-n5010/pd
Benim kullandığımda bu 4 gb ram takılırsa çok sağlam oluyor: ))
Orj nalde 4 gb ram var.
-
SnipeTR bunu yazdı:
-----------------------------dell n 5010 :)
http://www.dell.com/tr/p/inspiron-15-intel-n5010/pd
Benim kullandığımda bu 4 gb ram takılırsa çok sağlam oluyor: ))
Orj nalde 4 gb ram var.
-----------------------------herkez dell tavsiye ediyor laptopu beğendim güzel
sağolasın hocam ;)
-
up up ;)
-
Bico bunu yazdı:
-----------------------------up up ;)
-----------------------------
ne up up hoca adamlar yazmış işte alamadın mı halen
laptop alacaksan toshiba
yok almayacaksan macbook pro
bunu araştırmaya gerek yok... -
c0der bunu yazdı:
-----------------------------Bico bunu yazdı:
-----------------------------up up ;)
-----------------------------
ne up up hoca adamlar yazmış işte alamadın mı halen
laptop alacaksan toshiba
yok almayacaksan macbook pro
bunu araştırmaya gerek yok...
-----------------------------nasıl araştırmaya gerek yok ya :S laptop alıyosun sonuçta 1500-2000 lira fiyat aralığım oldu
o hatayı 1 kere yaptığım için tutup 2000 lira veripte dandik bi marka alıp o parayı çöpe atacak değilim ;)
