Laptop Almak İstiyorum (Öneri)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    alacağın laptopta ne yapmak istiyorsun ondan biraz bahset öyle yönlendirsin forumdakiler..

    oyun mu oynayacaksın..grafik performansına ne kadar ihtiyaç duyacaksın ..

    kasa-tasarımına mı önem veriyorsun..

    sadece internet , film , ufak tefek oyunlar mı .. 

     

    bunları az çok belirle , hem boşa paran gitmesin , hem alacağın makina işini görsün.


    -----------------------------

    aklımda zaten belirlemiştim hocam da buraya yazmadım hani marka ve servis özelliğini ön plana koyduğum için

    ilk markayı belirler sonra aradığım özelliklerde laptop bakarım diye düşünmüştüm.

    alacağım laptopda çok fazla oyun oynayacağım söylenemez ama orta dereceli oyun oynayacağım yani laptop da

    en fazla 4 yada 5 oyun olmalı fazlasına ihtiyaç duymam zaten günümün çoğu tbt de geçiyo.

    tasarıma tabiki önem veririm bende herkez gibi fiyat aralığımda 1250-1500 arası.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    Fuan
    Fuan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2012
    Erkek

    dell den al yetkili servisleri iyidir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    ups ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    dell n 5010 :) 

    http://www.dell.com/tr/p/inspiron-15-intel-n5010/pd

    Benim kullandığımda bu 4 gb ram takılırsa çok sağlam oluyor: ))

    Orj nalde 4 gb ram var.


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    SnipeTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    dell n 5010 :) 

    http://www.dell.com/tr/p/inspiron-15-intel-n5010/pd

    Benim kullandığımda bu 4 gb ram takılırsa çok sağlam oluyor: ))

    Orj nalde 4 gb ram var.


    -----------------------------

    herkez dell tavsiye ediyor laptopu beğendim güzel

    sağolasın hocam ;)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    up up ;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Bico bunu yazdı:
    -----------------------------

    up up ;)


    -----------------------------

    ne up up hoca adamlar yazmış işte alamadın mı halen

    laptop alacaksan toshiba

    yok almayacaksan macbook pro

    bunu araştırmaya gerek yok...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    c0der bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bico bunu yazdı:
    -----------------------------

    up up ;)


    -----------------------------

    ne up up hoca adamlar yazmış işte alamadın mı halen

    laptop alacaksan toshiba

    yok almayacaksan macbook pro

    bunu araştırmaya gerek yok...


    -----------------------------

    nasıl araştırmaya gerek yok ya :S laptop alıyosun sonuçta 1500-2000 lira fiyat aralığım oldu
    o hatayı 1 kere yaptığım için tutup 2000 lira veripte dandik bi marka alıp o parayı çöpe atacak değilim ;)

Toplam Hit: 2334 Toplam Mesaj: 19