Laptop Isınma Problemi
-
Selam müridler,
Laptopum çok ısınıyor. Şu an chrome ve msnden başka bir program açık olmamasına rağmen çok ısındı, fandan da çok ses geliyor.
HP Compaq Presario V6000 xp kurulu. Önerisi olan var mı?
Belki yoran bir şey vardır diye işlem yöneticisinden ekran görüntüsü ekliyorum.
Chrome 3 tane çıkmış ama 1 tane açık şu an. 2 tanesini kapattım yine aynı.

-
hp ise normal aga..
dünyanın en iyi laptop üreticisimiş bilmem ne..hp'nin amk!!
-
Daha önceden yoktu ama, son 1 ayda başladı ısınma olayı.
-
hocam bu zamana kadar ısınmaması şaşırtıcı ısınma sorunu bol olan bir makina.
sistemini yoran birşeyde yok cpu düzeyin de iyi ..
Soğutucunun vakti gelmesin ? + günde ne kadar saattir kullanıyorsun ? -
işlemcinin bulundu kısımdaki fanı sağlam bir elektrik süpürgesiyle temizle hocam tozdandır büyük ihtimal.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu zamana kadar ısınmaması şaşırtıcı ısınma sorunu bol olan bir makina.
sistemini yoran birşeyde yok cpu düzeyin de iyi ..
Soğutucunun vakti gelmesin ? + günde ne kadar saattir kullanıyorsun ?
-----------------------------Günde 12 saatten fazla açık. Soğutucu falan düşünmüyorum, değişirim büyük ihtimalle böyle devam ederse.
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
işlemcinin bulundu kısımdaki fanı sağlam bir elektrik süpürgesiyle temizle hocam tozdandır büyük ihtimal.
-----------------------------Sökmeden sanırım. Denerim bi. -
zaman içerisinde fanın önü tozdan kapanıyor. bu tozlar keçeleşerek fandan hava akımının gelip geçmesini önlüyor. hali ile makina hayli ısnıyor. en sağlamı, fanın olduğu yerdeki kapağı açmak, fanı çıkarmak, önünü bir güzel temizlemek. daha sonra termal macunu yenilemek ve tekrar kapatmak. buradan notebook kullanan arkadaşlara sesleniyorum. 40-50 lira verip güzel bir soğutucu altlık alıp kullanın yahu. hem makina ömrünü uzatır hemde performansı biraz etkiler.
-
hocam laptop'un arka panelini dikkatli bir şekilde çıkar fan'ı kullanmadığın esk bir diş fırcasıyla temizle ..
kontak spreyin varsa Çok yakınından az bir şekilde fan logosunu kaldır oraya fıslat ..
Önerim cabuktan yapmandır ısı işlemci ömrünü yer .. :| -
benimde packard bell de vardı. driverları güncelledim updateleri yaptım geçti. ayrıca fana bak bakalım. birde altına bi tane soğutucu al bu havalarda artık normal ısınması.
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
zaman içerisinde fanın önü tozdan kapanıyor. bu tozlar keçeleşerek fandan hava akımının gelip geçmesini önlüyor. hali ile makina hayli ısnıyor. en sağlamı, fanın olduğu yerdeki kapağı açmak, fanı çıkarmak, önünü bir güzel temizlemek. daha sonra termal macunu yenilemek ve tekrar kapatmak. buradan notebook kullanan arkadaşlara sesleniyorum. 40-50 lira verip güzel bir soğutucu altlık alıp kullanın yahu. hem makina ömrünü uzatır hemde performansı biraz etkiler.
-----------------------------
+ Advenced System Care kur, mis gibi oluyor makina, benimkide hp. -
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------zaman içerisinde fanın önü tozdan kapanıyor. bu tozlar keçeleşerek fandan hava akımının gelip geçmesini önlüyor. hali ile makina hayli ısnıyor. en sağlamı, fanın olduğu yerdeki kapağı açmak, fanı çıkarmak, önünü bir güzel temizlemek. daha sonra termal macunu yenilemek ve tekrar kapatmak. buradan notebook kullanan arkadaşlara sesleniyorum. 40-50 lira verip güzel bir soğutucu altlık alıp kullanın yahu. hem makina ömrünü uzatır hemde performansı biraz etkiler.
-----------------------------kesinlikle dogru..
