folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop Isınma Problemi



Laptop Isınma Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Selam müridler,

    Laptopum çok ısınıyor. Şu an chrome ve msnden başka bir program açık olmamasına rağmen çok ısındı, fandan da çok ses geliyor. 

    HP Compaq Presario V6000 xp kurulu. Önerisi olan var mı?

    Belki yoran bir şey vardır diye işlem yöneticisinden ekran görüntüsü ekliyorum.

    Chrome 3 tane çıkmış ama 1 tane açık şu an. 2 tanesini kapattım yine aynı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    hp ise normal aga..

    dünyanın en iyi laptop üreticisimiş bilmem ne..hp'nin amk!!

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Daha önceden yoktu ama, son 1 ayda başladı ısınma olayı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam bu zamana kadar ısınmaması şaşırtıcı ısınma sorunu bol olan bir makina.
    sistemini yoran birşeyde yok cpu düzeyin de iyi ..
    Soğutucunun vakti gelmesin ? + günde ne kadar saattir kullanıyorsun ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    işlemcinin bulundu kısımdaki fanı sağlam bir elektrik süpürgesiyle temizle hocam tozdandır büyük ihtimal.


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu zamana kadar ısınmaması şaşırtıcı ısınma sorunu bol olan bir makina.
    sistemini yoran birşeyde yok cpu düzeyin de iyi ..
    Soğutucunun vakti gelmesin ? + günde ne kadar saattir kullanıyorsun ?


    -----------------------------

    Günde 12 saatten fazla açık. Soğutucu falan düşünmüyorum, değişirim büyük ihtimalle böyle devam ederse.

     

     

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    işlemcinin bulundu kısımdaki fanı sağlam bir elektrik süpürgesiyle temizle hocam tozdandır büyük ihtimal.


    -----------------------------
    Sökmeden sanırım. Denerim bi.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    zaman içerisinde fanın önü tozdan kapanıyor. bu tozlar keçeleşerek fandan hava akımının gelip geçmesini önlüyor. hali ile makina hayli ısnıyor. en sağlamı, fanın olduğu yerdeki kapağı açmak, fanı çıkarmak, önünü bir güzel temizlemek. daha sonra termal macunu yenilemek ve tekrar kapatmak. buradan notebook kullanan arkadaşlara sesleniyorum. 40-50 lira verip güzel bir soğutucu altlık alıp kullanın yahu. hem makina ömrünü uzatır hemde performansı biraz etkiler.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam laptop'un arka panelini dikkatli bir şekilde çıkar fan'ı kullanmadığın esk bir diş fırcasıyla temizle ..
    kontak spreyin varsa Çok yakınından az bir şekilde fan logosunu kaldır oraya fıslat ..

    Önerim cabuktan yapmandır ısı işlemci ömrünü yer .. :|

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    benimde packard bell de vardı. driverları güncelledim updateleri yaptım geçti. ayrıca fana bak bakalım. birde altına bi tane soğutucu al bu havalarda artık normal ısınması.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaman içerisinde fanın önü tozdan kapanıyor. bu tozlar keçeleşerek fandan hava akımının gelip geçmesini önlüyor. hali ile makina hayli ısnıyor. en sağlamı, fanın olduğu yerdeki kapağı açmak, fanı çıkarmak, önünü bir güzel temizlemek. daha sonra termal macunu yenilemek ve tekrar kapatmak. buradan notebook kullanan arkadaşlara sesleniyorum. 40-50 lira verip güzel bir soğutucu altlık alıp kullanın yahu. hem makina ömrünü uzatır hemde performansı biraz etkiler.


    -----------------------------
    + Advenced System Care kur, mis gibi oluyor makina, benimkide hp.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaman içerisinde fanın önü tozdan kapanıyor. bu tozlar keçeleşerek fandan hava akımının gelip geçmesini önlüyor. hali ile makina hayli ısnıyor. en sağlamı, fanın olduğu yerdeki kapağı açmak, fanı çıkarmak, önünü bir güzel temizlemek. daha sonra termal macunu yenilemek ve tekrar kapatmak. buradan notebook kullanan arkadaşlara sesleniyorum. 40-50 lira verip güzel bir soğutucu altlık alıp kullanın yahu. hem makina ömrünü uzatır hemde performansı biraz etkiler.


    -----------------------------

    kesinlikle dogru..


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
Toplam Hit: 2110 Toplam Mesaj: 12