Laptop Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    2-3 güne kadar bi laptop edinecem,1500 tl yi biraz açabilir.Oyun oynayabileceğim bir laptop olsun istiyorujm aynı zamanda.Toshiba diye düşündüm.A300 serisinden irşey olabilir belki.İlk laptopum olacak.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Ben sony aldım  3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.


    https://t.me/pump_upp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sony aldım  3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.


    -----------------------------

    3.500 tl laptopa verebilsem,laptop gerekirse parçalansın kırılsın ben yinede mutlu olurum.:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    PathfindeR00 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sony aldım  3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.


    -----------------------------

    3.500 tl laptopa verebilsem,laptop gerekirse parçalansın kırılsın ben yinede mutlu olurum.:D


    -----------------------------

    Ama performans ve herşeyiyle,renkleriyle.Yani aynı masada masaüstü mac kullanıyorum renkler fark ettirmiyor.Performansta öyle.


    https://t.me/pump_upp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek

    markaya takılma 6mb cacheli core2 işlemcili gtx250 harici ekran kartı olan bi laptop alırsın o fiyata.oyun için


    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam ama elinde HP si bozulan çok arkadaşım var.

    SAMSUNG R522-JS01TR

    Bağlantı Arayüzleri 
    Samsung NP-R 522- JS01TR
    İşlemci : Intel core 2 Duo Processor P7450 ( 2.13 GHz, 1066 MHz, 3 MB )
    Chipset : Intel PM45 + ICH9M
    Wireless : 802,11b/g
    Ekran Özellikleri : 15.6" LED HD (1366 x 768) 
    Ekran Kartı : ATI Mobility Radeon HD 4650- 1 GB gDDR3
    Bellek : 4GB (DDR2 / 2GB x 2)
    Sabit Disk : 320 GB
    Optik : Super Multi Dual Layer (S-ATA)
    Bluetooth yok
    Webcam 1.3MP Camera
    İşletim Sistemi : Windows7 Basic
    Ağırlık : 2,55 kg
    Boyutlar (W* D* H mm) : 376* 255,8* 31,3 mm
    Kart Okuyucu : 3-in-1 Kart okuyucu ( SD, SDHC, MMC ) 
    Pil : 6 cell
    Ethernet : Gigabit LAN
    HDMI : Var

     

    1540 TL

     

    İyimidir?Hiç laptop kullanmadığım için şarj süreleri hakkında bilgi verirseniz iyi olur.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    PathfindeR00 bunu yazdı:
    -----------------------------

    2-3 güne kadar bi laptop edinecem,1500 tl yi biraz açabilir.Oyun oynayabileceğim bir laptop olsun istiyorujm aynı zamanda.Toshiba diye düşündüm.A300 serisinden irşey olabilir belki.İlk laptopum olacak.


    -----------------------------
    hocam oyun için laptop yerine ps3 veya nintendo al derim. yok illa laptop diyosan lenovo veya dell derim özellikle xps serisi.


    boş tenekeden çok ses çıkar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Şimdi masüstü makina sağlam benim,laptopa ihtiyacım var almışken iyi olsun diyorum hem masaüstüne bağlar landan arkadaşlarla oyuunda oynarım diye biraz.Nasıl samsung iyi mi?kullanan var mı ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    samsung kullanan sadece bi kişi tanıyorum ama her hangibir şikayeti şu an için.


    boş tenekeden çok ses çıkar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sony aldım  3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.


    -----------------------------

    naptın hocam o paraya macbook pro alırdın gg'dan :|

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-tj65-dt-022tk-tj65-core-2-duo-t9600-2.8-ghz-4096mb-320gb-dvdrw-15,6-1024mb-gt240-bt-cm-w7pre/productDetails.aspx?I_ID=40861

     

    bunu incele istersen bu fiyata özellik olarak iyi ama kullananlara sor yinede ısınma falan yapıyormu örenmek lazım

Toplam Hit: 2633 Toplam Mesaj: 19