Laptop Tavsiyesi
-
2-3 güne kadar bi laptop edinecem,1500 tl yi biraz açabilir.Oyun oynayabileceğim bir laptop olsun istiyorujm aynı zamanda.Toshiba diye düşündüm.A300 serisinden irşey olabilir belki.İlk laptopum olacak.
-
Ben sony aldım 3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
Ben sony aldım 3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.
-----------------------------3.500 tl laptopa verebilsem,laptop gerekirse parçalansın kırılsın ben yinede mutlu olurum.:D
-
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
Ben sony aldım 3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.
-----------------------------3.500 tl laptopa verebilsem,laptop gerekirse parçalansın kırılsın ben yinede mutlu olurum.:D
-----------------------------Ama performans ve herşeyiyle,renkleriyle.Yani aynı masada masaüstü mac kullanıyorum renkler fark ettirmiyor.Performansta öyle.
-
markaya takılma 6mb cacheli core2 işlemcili gtx250 harici ekran kartı olan bi laptop alırsın o fiyata.oyun için
-
Hocam ama elinde HP si bozulan çok arkadaşım var.
SAMSUNG R522-JS01TR
Bağlantı Arayüzleri
Samsung NP-R 522- JS01TR
İşlemci : Intel core 2 Duo Processor P7450 ( 2.13 GHz, 1066 MHz, 3 MB )
Chipset : Intel PM45 + ICH9M
Wireless : 802,11b/g
Ekran Özellikleri : 15.6" LED HD (1366 x 768)
Ekran Kartı : ATI Mobility Radeon HD 4650- 1 GB gDDR3
Bellek : 4GB (DDR2 / 2GB x 2)
Sabit Disk : 320 GB
Optik : Super Multi Dual Layer (S-ATA)
Bluetooth yok
Webcam 1.3MP Camera
İşletim Sistemi : Windows7 Basic
Ağırlık : 2,55 kg
Boyutlar (W* D* H mm) : 376* 255,8* 31,3 mm
Kart Okuyucu : 3-in-1 Kart okuyucu ( SD, SDHC, MMC )
Pil : 6 cell
Ethernet : Gigabit LAN
HDMI : Var1540 TL
İyimidir?Hiç laptop kullanmadığım için şarj süreleri hakkında bilgi verirseniz iyi olur.
-
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
2-3 güne kadar bi laptop edinecem,1500 tl yi biraz açabilir.Oyun oynayabileceğim bir laptop olsun istiyorujm aynı zamanda.Toshiba diye düşündüm.A300 serisinden irşey olabilir belki.İlk laptopum olacak.
-----------------------------
hocam oyun için laptop yerine ps3 veya nintendo al derim. yok illa laptop diyosan lenovo veya dell derim özellikle xps serisi. -
Şimdi masüstü makina sağlam benim,laptopa ihtiyacım var almışken iyi olsun diyorum hem masaüstüne bağlar landan arkadaşlarla oyuunda oynarım diye biraz.Nasıl samsung iyi mi?kullanan var mı ?
-
samsung kullanan sadece bi kişi tanıyorum ama her hangibir şikayeti şu an için.
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
Ben sony aldım 3500 tl bayıldım mutluyum,huzurluyum zerre sıcaklık yok,5 kere düşürdüm hemde kapağı açık şekilde hiçbir çizik bile olmadı.Hayt güzel keyif alıyorum.
-----------------------------naptın hocam o paraya macbook pro alırdın gg'dan :|
-
http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-tj65-dt-022tk-tj65-core-2-duo-t9600-2.8-ghz-4096mb-320gb-dvdrw-15,6-1024mb-gt240-bt-cm-w7pre/productDetails.aspx?I_ID=40861
bunu incele istersen bu fiyata özellik olarak iyi ama kullananlara sor yinede ısınma falan yapıyormu örenmek lazım
