Laptop Üzerinden Wireless Network Kurmak
-
Blitz bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
windows 7 için anlatıyorum
ağ ve paylaşım merkezine gir
yeni bir bağlantı oluşturu tıkla
çıkan pencerede en sondaki geçiçi bağlantı olusturu tıkla
sonrasını doldur işte kafana göre..
-----------------------------
hacı biz de kablosuz bağlanıyoruz nete aynı anda bağlanıp dagıtması lazım
-----------------------------sen dediğimi yaptın mı ?
o nete baglanan laptopdan bu dediğimi yap. laptop arada router vazifesi görecek.
-
Hacı onu yapınca bağlandığım ağın bağlantısını kesiyo :s ya ona ya kurduğum aga bağlanıyo :s
Toplam Hit: 2451 Toplam Mesaj: 13
