Laptoptaki Sorun Ne Olabilir?
-
Bundan bir hafta önce dizüstü bilgisayarımı tamire verdim. Ekranı yeşil olmuştu. Ekran kartının chipseti mi ne arızalanmış, değiştirdiler, düzeldi ekran sorunu. Ürünü dün aldım ama başına geçmemiştim hiç. Bugün dxdiagdan bi bakiyim dedim önceden t7300 olan işlemci şimdi t5750 olmuş gerisi aynı çekirdeklerin hızı filan, üstelik klavyede de bazı tuşlar çalışmıyor. Bugün tekrar aynı yere götürücem ama şu işlemcideki değişiklik niye olmuş olabilir. Onu değiştirmiş olma gibi bi ihtimalleri var mı?
-
ihtimalleri varmı demişsin
evet ihtimal yok değiştirmişler zaten :)
Ama belki o daha iyisidir bilmem onu yada adamların ellerinde o vardır ?
yada seninki yenidir başka birine gömerler dünyanın bi ton hali var git sor neden böyle oldu ?
-
değiştirilmiştir...
-
Tamam o zaman ben bugün gidip sorayım şunlara, lan şu laptoptan çektiğimi başka bişeyden çekmedim
-
Ekran kartı tamiri ile işlemcinin alakası yoktur.
Resmen işlemcini değiştirmişler dostum.
Yada komple anakartını..
Hangi firmada yaptırdın ?
-
Firma değil aslında, vatanbilgisayara gittik önce ürün garantiden çıktığı için 20 ile 50 "dolar" arasında arıza tespiti olabilir dedi, size çalıştığımız bi yeri önerelim direk oraya gidebilirsiniz dedi. Fahri bilişim ismi, sitesine filan baktıydım çalıştığı firmalar iyi yani bi sorun olmaz diye düşündüm. Burdan bakabilirsiniz http://fahribilisim.com/index.php?page=referances
-
unutulmuş, karışmış da olabilir. yine de tamir eden firmaya ulaşmalısın
-
Intel® Core™2 Duo Processor T7300
(4M Cache, 2.00 GHz, 800 MHz FSB)Intel® Core™2 Duo Processor T5750
(2M Cache, 2.00 GHz, 667 MHz FSB)sunları bir incele bence fsb farkı var eski işlemciyi taksınlar bencede
-
ulan başlıcam heriflere, şu konudan sonra tekrar verdim heriflere aynı sorun 2 gün geçmeden yine ortaya çıktı da. Ayrıca belirtmiştim işlemciyi ve klavyeyi. Bugün aradım, ekranı yine yaptık diyolar artık bakıcaz ona, zaten bi ümidim kalmadı bi daha bozulsun da paramı aliyim derdindeyim şimdi.
önemli olan şu klavye arızalanmış diyo, onun için de 95 ytl gibi bi para istiyor, diyorum size gelmeden önce bişey yoktu, bizim klavyeyle bi işimiz olmadı ki diyor. Bi de eski işlemcimde arıza varmış, bilgisayar donup kalıyormuş ondan değiştirmişler. "alexfarrow" şu fsb olayı çok farkeder mi bu işlemci için, ben çok oyun oynayan birisiyim, bi de genelde güncel oyunlar filan cod6 gibi, şu fsb farkını hisseder miyim oyunlarda. Olmadı eskisini tak dicem herife de. ayrıca hiç de o kadar takılma filan hatırlamıyorum, geri takacaklarında bi yamuk yapmasınlar. (gerçi yaptılar yapacakları yamuğu da neyse)
İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim
-
Up up up
Benim burda öğrenmek istediğim asıl mesele işlemcideki fsb farkını hisseder miyim. Bişi diyin yaw
-
cok az fark eder.makina eski birseyse ugrasma bile.cok oyun oynuyorum diyorsunda,bu cihazın ekran kartı ob mi haricimi,ob deilse
işlemci niye deişiyor
işlemci arızası her zaman karsılasılan bir durum deil.işlemci arızalı olmayıpta iş olsu diye deiştirmişlerse bu meslek ahlakına uymaz
ekran kartı onboard ise nasıl deiştiirmişler board un chipsetini.board daki işlemci ve chipleri sökmek için gerekli cihaz öyle her firmada olmaz
servislerde ellerinde eski board varsa onu verir,deiştirir,yoksa yeni board gelmesini bekler
yani senin anlıcagın notebook servisleri hep board deişimi yapar.geneldede musteri kazıklama eğilimi fazladır
