Laptopu Modem Olarak Kullanmak.
-
hocam hangi okuldasın hangi yurt ? net hızın nasıl ?
-
Ben Connetify ile sorunsuz bağlanıyordum WPA2 şifreleme ile.
İstanbul'a geldim dedim gerek yok başlangıçtan kaldırdım Connectify'i
Servisleri kapalı şuan.
ve sonra şaşırtıcı bir şekilde hala pSkpt ağımın yayın yaptığını gördüm.
İnternet paylaşımı yok görünüyor.
İnternet erişimi yok görünüyor.
Sanki Connectify çalışıyormuş gibi çalışıyor.
sonra bir zamanlar uğraştığım ve yapamadığım "netsh" listesine baktım çalışır durumda görünüyor.
Eskiden bağlanamadığım netsh'a şimdi bağlı görünüyorum.
Amacım konuyu baltalamak değildi sadece garip bir şekilde düzelen durumu izah etmek istedim.
Soru : Connectify'i silsem elimle bu bağlantıyı oluşturabilir miyim tekrar?
pSkpt tarafından 19/Eki/13 00:39 tarihinde düzenlenmiştir
-
modem ayarından wpa yı wpa 2 yap düzelir
Toplam Hit: 2498 Toplam Mesaj: 14
