Laptopumun "S" Tuşu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    Arkadaşlar yazılarda s bulunan kısımları ekran klavyesinden basıyorum.

    samsung rv510 model laptopum var ve son bir kaç gündür "S" tuşu basmıyor.Üzerine herhangi birşey dökülmedi herhangi birşey olmadı.

    İçerisi kirlenmiştir diye umuyorum fakat laptopun klavyesini sökmeye çekiniyorum.Elinde bu tarz laptop olup daha önce klavyesini

    sökmüş olanlardan veya farklı cihazların klavyesini sökmüş arkadaşların fikirlerini bekliyorum... 


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-notebook-dizustu-samsung-rv510-klavye-q-turkce-orjinal-52297044/pasif-ilan/#classifiedTitle

     

    sıfır klavye takımına 100 lira diyor adamlar...

    Şimdi bir tek "S" tuşu için 100 lirami vericem evlat acıısı gibi koyar yav

     


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    benim klavyede 3 tuş yok yav. teknik servis veren bi yere git temizlesinler ya.. olmadı swordfish var notebookçu... ona sor kesin karşılaşmıştır öyle bi problemle...

    Çok sıkılıyom
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    işin garibi q tuşuda gitti şuan allah allah ya


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek

    hocam o laptoba bi şekilde suyla yada sıvı bişeyle sıvı teması olmuş,bende samsung r525 var, sol ctrl gitti önce,ehehe dedik sevindim bi tane daha var diye,sonra o da gitti.şimdi 80 lira vereceğiz  de klavye alacağız...

    ayrıca şu samsungların klavyeleri çok dandik oluyor en azından benimki, ilk ayında caps lock tuşu düştü,sonra tab gitti... servise götürdüm,garanti dışı diyor

    180 TL + KDV.


    #66
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    byorumcek bunu yazdı:
    -----------------------------

    işin garibi q tuşuda gitti şuan allah allah ya


    -----------------------------

    Bütün tuşlar gitmeden sen onu servise göster olmadı swordfish var özkandı adı pm at o illaki yardımcı olur sana kıyak adamdır ;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    kardeş sanki o klavyede sıvı teması olmuş gibi daha önce başıma geldi oradan biliyorum

    sırayla tuslar gidiyor sonra geri geliyor felan acaba senin olmadıgın zaman birisi bişey yapmış olabilirmi

    belkide klavye bozulmustur zaten hassas oluyor laptop klavyeleri

    cok sert basınca basıyorsa belki altındaki yumusak kısımda sıkıntı vardır

    ayrcıa korkmana gerek yok cek gelsin tusu takmak o kadar zor değil altına bak ne yönden acılıo die oraya dogru kaktır


    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    s ve q tuşunun oldugu bölgeye yapışkan bişey dökülmüş olabilr farkında olmadan yada benm laptop çok ısındıgı için işlemcisinn oldugu yerde tuşun içindeki yumuşak plastik erimişti tuşu çekerek sökebilirsin bence ama bi servise götürmende fayda var

     


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    şimdi şervişe götürücem terş düz konuşucaklar garanti dışı diye zaten şinirli aşabiyim 


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    mfatihbodur hocam tuşu tornaviye yardımıyla azbirşey kaldirayım dedim şanki kırılacak gibi hişşettim garip bişey normal kalvye gibi değil


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    HaRici klavye al hatta kablosuz klavye mouse al ekrani da tvye bagla oh mis

    ...said addicted.
Toplam Hit: 3223 Toplam Mesaj: 24