folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Lc Waikiki Hakkında Konusulanlar



Lc Waikiki Hakkında Konusulanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    kizdaki kaslar komur karasi , esmer tenli sarisin :S %3cara%20ağzı

    at seyindeki kelebek gibi duruyorlar :D

    herseyin orjinali iyidir .

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Bu söylenti yıllaaar önce çıkmıştı ve lcw gazetelere ilan verip bi kurum için epey sert bir dille tamamen yalan olduğunu söylemişti ki keza bende bi medyacı olarak biliyorum böyle birşey yok.


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dogu0678
    dogu0678's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    Rebelist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bizzat gidip holding yetkilileriyle görüştüm Zana'nın parası buraya yetmez dediler, Ankara' da yaşayanlar bilir bir arada Kiler Alışveriş Merkezlerine aynısı yapılmıştı. Söyleyin bana bu palavrayı ortaya çıkaranların Leyla Zana adlı hayat kadınından farkı nedir ?


    -----------------------------

    yanı katılıyorum :D bu buyuk turk firmaların işine comak sokmaya calısan bır kac itin işidri sadece suan sembolık olarak az bır hısse yabancı bır ailede otekı gerı kalan turk bır fırmanındır


    http://bilgibirikimim.blogspot.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    coca coladada böcek var a.k ona bakarsan :))


    -----------------------------
    coca colada böcük değil fare var :P

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    ne yalanı ya ortaya koyduğu şeylere bakın ..

     

    En son ne zaman bebek giyimine baktınız ? o zaman bide şunları dinleyin benden ?

    Bebek giyimde 10 farklı ürünün renklerini söylüyorum size kırmızı yeşil sarı

    oldu buna inanmadınız yetmedimi

    Neden LC Waikiki nini Amblemi değiştirildi ? Çiçek resmi yapıldı hemde sarı ve yeşil içeren ?

     

    aç gözününü açın inanın araştırdığım bu günden beri alış veriş yapmadım siz bilirsiniz ?


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    Çok kaliteli ya zaten ürünler aman almayın peh :|


    Kafam oldu galiba:|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    suKo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok kaliteli ya zaten ürünler aman almayın peh :|


    -----------------------------

    olm ürünler iyi montu 3 yıldır giyiyorum 2-3 yıllık kazaklarım var 

    bence hem kaliteli hem ucuz hemde sekil ürünler (H)


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    Eski kalitede değil demek istedim :D 3 sene önce iyiydi :P


    Kafam oldu galiba:|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Zxone bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne yalanı ya ortaya koyduğu şeylere bakın ..

     

    En son ne zaman bebek giyimine baktınız ? o zaman bide şunları dinleyin benden ?

    Bebek giyimde 10 farklı ürünün renklerini söylüyorum size kırmızı yeşil sarı

    oldu buna inanmadınız yetmedimi

    Neden LC Waikiki nini Amblemi değiştirildi ? Çiçek resmi yapıldı hemde sarı ve yeşil içeren ?

     

    aç gözününü açın inanın araştırdığım bu günden beri alış veriş yapmadım siz bilirsiniz ?


    -----------------------------

    http://www.markaci.info/images/resimler/buyuk_lcwaikiki_indirim.jpg

    LC Waikiki'nin bilmem kaç yıllık logosu, o zamanlar maskot'u da şapkalı bi maymundu.. Renklere dikkat sarı da kırmızı da yeşil de var..

    Kardeşim o zamanlar anaokulunda "Anne bana vakiki al" derdi. İyi hatırlıyorum, hala o zaman alınmış Sarı T-Shirtü duruyo evde...

    Kardeşim geldi 18 yaşına, 10 gün sonra doğum günü.. 11 senedir mi leyla zana'nın elinde bu şirket... :|

    Aha maymunu da buldum şimdi :D

    http://www.itusozluk.com/img.php/b091f2a2ae8325d1b643eece931e5bc513487/lc+waikiki

    Ayrıca mümkünse o çiçekli logo'nun bi resmini gönderebilir misin? Bi türlü bulamadım da.. :S


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zxone bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne yalanı ya ortaya koyduğu şeylere bakın ..

     

    En son ne zaman bebek giyimine baktınız ? o zaman bide şunları dinleyin benden ?

    Bebek giyimde 10 farklı ürünün renklerini söylüyorum size kırmızı yeşil sarı

    oldu buna inanmadınız yetmedimi

    Neden LC Waikiki nini Amblemi değiştirildi ? Çiçek resmi yapıldı hemde sarı ve yeşil içeren ?

     

    aç gözününü açın inanın araştırdığım bu günden beri alış veriş yapmadım siz bilirsiniz ?


    -----------------------------

    LC Waikiki'nin bilmem kaç yıllık logosu, o zamanlar maskot'u da şapkalı bi maymundu.. Renklere dikkat sarı da kırmızı da yeşil de var..

    Kardeşim o zamanlar anaokulunda "Anne bana vakiki al" derdi. İyi hatırlıyorum, hala o zaman alınmış Sarı T-Shirtü duruyo evde...

    Kardeşim geldi 18 yaşına, 10 gün sonra doğum günü.. 11 senedir mi leyla zana'nın elinde bu şirket... :|

    Aha maymunu da buldum şimdi :D

    http://www.itusozluk.com/img.php/b091f2a2ae8325d1b643eece931e5bc513487/lc+waikiki

    Ayrıca mümkünse o çiçekli logo'nun bi resmini gönderebilir misin? Bi türlü bulamadım da.. :S

    -----------------------------

    hatta sahibi fenerliymiş bak lacivertte var :|


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 8627 Toplam Mesaj: 23