folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder LCD Monitore Bir Saniye Goruntu Geliyor Sonra Gidiyor



LCD Monitore Bir Saniye Goruntu Geliyor Sonra Gidiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    xxjokerxx bunu yazdı

    büyük ihtimal kondansatörler şişmiş

    Kesinlikle. Kondansatorlar sismis veya tamamen patlamis olabilir. Icini acip kondansatorleri kontrol et sisik patlak varsa ayni degerlerde kondansator alarak lehimle. Problem cozulecektir. Anlattigin olay kondansatorun elektrikle yuklenip zamanindan once bosalmasiyla olusuyor.

    erken boşalma ?

    alla alla :D erken boşalmaması lazım aslındada

    amk rainbow six oynadım uykuya aldım açtım acılmadı amk monitörü içinde sikindirik bir kartı mı boardumu birşeyi  degismesi gerekmis

    25$ aliexpreste bir zamzingo var onu takarsam oluyomusta bende lehim aleti yok nasıl takayım 

    yeni monitör alıcam monitörlerde yok oyuncu monitörü yok porno izlemek için monitör yok tasarımcı monitörü bintgane şey var

    normal sınıftan bir monitör almaya kalktınmı 500-800tl arası  işin içine oyuncu kısmı girdimi

    degisiyor

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    arkadaslar birşey sorucam netten monitör alınırmı sizce kargocular malum göt cogusu atıyorlar felan patlamıs sekilde felan gelirmi :D ben cogu şeyi netten alıyorumda monitör biraz daha hassas ama nette bazı satıcılar n11 ve hepsiburadada cok daha uyguna satıyorlar tavsiye verirminiz

    yani gidip alsam 150-200 tl fazladanvericem

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmaman
    osmaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    do_som bunu yazdı

    arkadaslar birşey sorucam netten monitör alınırmı sizce kargocular malum göt cogusu atıyorlar felan patlamıs sekilde felan gelirmi :D ben cogu şeyi netten alıyorumda monitör biraz daha hassas ama nette bazı satıcılar n11 ve hepsiburadada cok daha uyguna satıyorlar tavsiye verirminiz

    yani gidip alsam 150-200 tl fazladanvericem

    Onun kolayı var pakedi eve getirmelerini bekleme direk şubeden kendin teslim al ve görevlinin yanında kutuyu aç. Kırık varsa hemen rapor tuttur geri gönder yeni monitör yada iade iste. Eğer imkanın varsa laptopta götür orda tak çalışıp çalışmadığını görürsün. 


    İmza mı? O da ne demek?
Toplam Hit: 1653 Toplam Mesaj: 14
monitor arza