LCD TV Ler Soru
-
emektar vestel bozuldu şimdi geçmişken adam gibi birşeye geçelim diyoruz birkaç marka model buldum
an itibari ile 3d LED Tv ler de çıktığı için normal LCD ler büyük indirimde
vestel sony philips samsung en iyi fiyat performans ürünlerini sunuyor hepsinde de usb girişi var
benim amacım şu bu usb girişleri ile şuan izlediğim dizileri (internetten HD olarak indiriyorum zaten )
sorunsuz olarak izleyebilmek alt yazısı vs vs
hiç böyle kullandınız mı yada tanıklık ettiniz mi bana sorun çıkartmaz dediğiniz marka model varmı ?
perşembe gününe kadar zamanım var doğru modeli bulmak için içimden vestel geçiyor ama kodek sıkıntısı olur diye korkuyorum
samsung ve philips lerde herşeyi açiyor diye yazmışlar fakat güvenemedim o gün zaten belleğe atip gidicem dizileri orda bakıcam ancak
tecrübe yaşayan 1. kişiden duymak daha iyi olur
-
panasonic,sharp,philips,sony den şaşma
-
hacım ben vesteldeyim kalite kontrol de vestelin yurt dışına yaptığı tv ler daha iyidir iç piyasayı pek tavsiye etmem biz vestel de toshiba sharp gibi firmaların ürünlerinide yapıyoruz Lg ve Samsung tasarım açısından iyidir vestelden elektronik bakımından hepsi aynıdır aynı şaseler paneller kullanılır özellik olarak UsB özelliklerine bakman lazım şöle ki bazı şaselerde divx modunu desteklemeye bilir bu tür özelliğine bakıcaksın ki bu bilgileerin bir çoğu kullanma klavuzunda yazar divx ,mpeg vs her modu destekleyenden al derim bi mağazadan alıcağına istanbulbilişim.com var oraya bak garantisi filan sağlam bizim arkadaşlar kurulumlarını filan yapıyorlar siteden daha çok bilgi alabilirsin garantide hiç sorun çıkartıldığını görmedim ben arkadaşlarımda herhangi bir arızada hemen geri alıp hallediyolar ve en geç 1 haftada yenisi veya arızası giderilmiş olarak geliyor tv kurulumunuda bölge bayileri yapıyorlar ve garanti belgelerini imzalıyorlar yalnız servis kurulum ücreti olarak 30 tl alıyor bilgine bi araştır derim..
-
Arçelik 106-203 full hd 4 hdmı girişli usb flash girişli modelleri var alcaksan türk markası al hem bi sorun olursa servis aradıgında ertesi gün direk geliyolar.
-
bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum
spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum
spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim
-----------------------------Bak ben arçelikte staj yapıyorum vesteldede çalıştım bence zorludan bişey alma hafız ne teknik servisi ne fabrika çöp bence koç'tan şaşmıcaksın bu aralar
-
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum
spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim
-----------------------------Bak ben arçelikte staj yapıyorum vesteldede çalıştım bence zorludan bişey alma hafız ne teknik servisi ne fabrika çöp bence koç'tan şaşmıcaksın bu aralar
-----------------------------üstte övmüşsün altta sövüon hoca :D
-
hacı ben geçen ay aldım sony 102 ekran lcd. 1450 verdim. sehpayıda 100 den verdiler. indirimdeydi. normal fiyatı 1750 civarıydı şimdilerde ne durumda bilmiyorum.
memnunum ama şöle bi durum var alt yazılı filmler için alt yazıyı filme gömmen gerekiyor. onun haricinde avi,mp4 leri sorunsuz çalıştırıyor. mkv yok.
görüntü vs bakımından tavsiye ederim. zaten marka sony
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum
spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim
-----------------------------Bak ben arçelikte staj yapıyorum vesteldede çalıştım bence zorludan bişey alma hafız ne teknik servisi ne fabrika çöp bence koç'tan şaşmıcaksın bu aralar
-----------------------------üstte övmüşsün altta sövüon hoca :D
-----------------------------vestele diyorum kötü dige ya arçelik iydiir iyi:D sony alcaksanda zaten 1yıl sonra sony lcd tvlerde arçeligin fabrikasında üretilcek bi fark yok
-
Yalnız şu var usb den hd yayın izleyemezsin diye biliyorum ben.HDMI kablo çıkışı olan aynı taşınabilir hdd gibi cihazlar var (media box olsa gerek)
-
hd derken mkv oynatıyorlar diyebiliyorum alt yazı da yeni modeller desteklemesi gerekiyormuş ama hangi modeller
