folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder LCD TV Ler Soru



LCD TV Ler Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    emektar vestel bozuldu şimdi geçmişken adam gibi birşeye geçelim diyoruz birkaç marka model buldum

     

    an itibari ile 3d LED Tv ler de çıktığı için normal LCD ler büyük indirimde 

    vestel sony philips samsung   en iyi fiyat performans ürünlerini sunuyor hepsinde de usb girişi var

     

    benim amacım şu bu usb girişleri ile şuan izlediğim dizileri (internetten HD olarak indiriyorum zaten ) 

    sorunsuz olarak izleyebilmek alt yazısı vs vs  

     

    hiç böyle kullandınız mı yada tanıklık ettiniz mi bana sorun çıkartmaz dediğiniz marka model varmı ?

     

    perşembe gününe kadar zamanım var doğru modeli bulmak için içimden vestel geçiyor ama kodek sıkıntısı olur diye korkuyorum

    samsung ve philips lerde herşeyi açiyor diye yazmışlar fakat güvenemedim o gün zaten belleğe atip gidicem dizileri orda bakıcam ancak 

    tecrübe yaşayan 1. kişiden duymak daha iyi olur

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    panasonic,sharp,philips,sony den şaşma

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    hacım ben vesteldeyim kalite kontrol de vestelin yurt dışına yaptığı tv ler daha iyidir iç piyasayı pek tavsiye etmem biz vestel de toshiba sharp gibi firmaların ürünlerinide yapıyoruz Lg ve Samsung tasarım açısından iyidir vestelden elektronik bakımından hepsi aynıdır aynı şaseler paneller kullanılır özellik olarak UsB özelliklerine bakman lazım şöle ki bazı şaselerde divx modunu desteklemeye bilir bu tür özelliğine bakıcaksın ki bu bilgileerin bir çoğu kullanma klavuzunda yazar divx ,mpeg vs her modu destekleyenden al derim bi mağazadan alıcağına istanbulbilişim.com var oraya bak garantisi filan sağlam bizim arkadaşlar kurulumlarını filan yapıyorlar siteden daha çok bilgi alabilirsin garantide hiç sorun çıkartıldığını görmedim ben arkadaşlarımda herhangi bir arızada hemen geri alıp hallediyolar ve en geç 1 haftada yenisi veya arızası giderilmiş olarak geliyor tv kurulumunuda bölge bayileri yapıyorlar ve garanti belgelerini imzalıyorlar yalnız servis kurulum ücreti olarak 30 tl alıyor bilgine bi araştır derim..


    THE BeYaZ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    Arçelik 106-203 full hd 4 hdmı girişli  usb flash girişli modelleri var alcaksan türk markası al hem bi sorun olursa servis aradıgında ertesi gün direk geliyolar.


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum 

     

    spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum 

     

    spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim 


    -----------------------------

    Bak ben arçelikte staj yapıyorum vesteldede çalıştım bence zorludan bişey alma hafız ne teknik servisi ne fabrika çöp bence koç'tan şaşmıcaksın bu aralar


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum 

     

    spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim 


    -----------------------------

     

    Bak ben arçelikte staj yapıyorum vesteldede çalıştım bence zorludan bişey alma hafız ne teknik servisi ne fabrika çöp bence koç'tan şaşmıcaksın bu aralar


    -----------------------------

    üstte övmüşsün altta sövüon hoca :D 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hacı ben geçen ay aldım sony 102 ekran lcd. 1450 verdim. sehpayıda 100 den verdiler. indirimdeydi. normal fiyatı 1750 civarıydı şimdilerde ne durumda bilmiyorum.

    memnunum ama şöle bi durum var alt yazılı filmler için alt yazıyı filme gömmen gerekiyor. onun haricinde avi,mp4 leri sorunsuz çalıştırıyor. mkv yok.

    görüntü vs bakımından tavsiye ederim. zaten marka sony


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende yerli almak istiyorum özellikle vestel in teknik servisi çok iyi ama tam isteklerime uygun bişi istiyorum 

     

    spartacus u HD indirip alt yazısı ile birlikte flash bellege atip lcd de izleyebilmeliyim 


    -----------------------------

     

    Bak ben arçelikte staj yapıyorum vesteldede çalıştım bence zorludan bişey alma hafız ne teknik servisi ne fabrika çöp bence koç'tan şaşmıcaksın bu aralar


    -----------------------------

    üstte övmüşsün altta sövüon hoca :D 


    -----------------------------

    vestele diyorum kötü dige ya arçelik iydiir iyi:D sony alcaksanda zaten 1yıl sonra sony lcd tvlerde arçeligin fabrikasında üretilcek bi fark yok


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    Yalnız şu var usb den hd yayın izleyemezsin diye biliyorum ben.HDMI kablo çıkışı olan aynı taşınabilir hdd gibi cihazlar var (media box olsa gerek)


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hd derken mkv oynatıyorlar diyebiliyorum alt yazı da yeni modeller desteklemesi gerekiyormuş ama hangi modeller

Toplam Hit: 2134 Toplam Mesaj: 17