Led TV Tavsiyeniz Varmıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek
    cracker bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Panasonic batıyor diyorlar bilgin olsun.

     

    ne batması hocam:) Türkiyede değeri tam olarak bilinmediği için battığını sanıyosun sanırım. dünya genelini incele :)  Adamlar şuan piyasada olmayan yeni özellikli ürünlerin satışa sunmaya hazırlanıyor.  http://www.gizmag.com/panasonic-zt60-series-plasma-ces/25872/

     Japonya malı olmasıda ayrı bir kalite.

     

    panasonic firmasınında plasma da ısrarcı olmasının sebebi fabrikayı geç kurdu kaymagını yemek istemesi bu yuzden ısrarla üretiyolar plasma da uzman oldular plazmada pionneer kadar iyi degillerdi hocam unutma


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
Toplam Hit: 2129 Toplam Mesaj: 12