Led TV Tavsiyeniz Varmıdır ?
-
cracker bunu yazdıCitizen bunu yazdı
Panasonic batıyor diyorlar bilgin olsun.
ne batması hocam:) Türkiyede değeri tam olarak bilinmediği için battığını sanıyosun sanırım. dünya genelini incele :) Adamlar şuan piyasada olmayan yeni özellikli ürünlerin satışa sunmaya hazırlanıyor. http://www.gizmag.com/panasonic-zt60-series-plasma-ces/25872/
Japonya malı olmasıda ayrı bir kalite.
panasonic firmasınında plasma da ısrarcı olmasının sebebi fabrikayı geç kurdu kaymagını yemek istemesi bu yuzden ısrarla üretiyolar plasma da uzman oldular plazmada pionneer kadar iyi degillerdi hocam unutma
Toplam Hit: 2129 Toplam Mesaj: 12
