Ledleri 12V Calıstırma
-
ayhun: bir kopru diyot ve kondansator kullanarak 12v'de calistirabilirsin
-

3,,,,,30 v arası çalışan led miş kaynaktan buldum.... eğer dirençler ısınıyorsa dirençlerin değerini yükselt 5,8 yerine 50 kohm koy
hocucuk...: doğrultma ile yapıyodur zaten 12 v AC de olmaz ki...çalışmaz AC de diyotlarla DC ye çevirmiştir zatien
-
ledleri sis farinda mi kullanaksin ? led sayisini artirman lazim.
bc237-bc327 transistor aktif modda calisirsa, boylece akim degeri dusuk olabilir
-
şimdi elinde 2 led değilde 4 led olsaydı 12 volta seri bağlaman yeterli olurdu ama 2 led e seri bağlasan olmaz .
Toplam Hit: 1767 Toplam Mesaj: 15
