folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Leechturk Üye Alımı Açıldı



Leechturk Üye Alımı Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Beyler leechturk geçirdiği felçten sonra tekrar aktif oldu.Şuan üye alımı açık.Bütün eski üyelerde tekrar üye olmak zorunda.Üye olmak isteyen/eski üyeliği olanlar kapanmadan üye olun.

    http://www.leechturk.com/signup.php?

    Ratio/upload falan eskiye dair her şey sıfırlandı :'( (2 TB uploadmıda içim gitti) 1ay boyunca her şey altın torrent.

    Eski güzel günlerine dönebilsesi umuduyla....

     

    ModS:Konu Doğru yere Taşınmıştır.Konuları Düzgün yerlere Açmaya dikkat edelim


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    kötü oldu gitmesi :( benimde 500 gb e yakın uploadım vardı :/


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler leechturk geçirdiği felçten sonra tekrar aktif oldu.Şuan üye alımı açık.Bütün eski üyelerde tekrar üye olmak zorunda.Üye olmak isteyen/eski üyeliği olanlar kapanmadan üye olun.

    http://www.leechturk.com/signup.php?

    Ratio/upload falan eskiye dair her şey sıfırlandı :'( (2 TB uploadmıda içim gitti) 1ay boyunca her şey altın torrent.

    Eski güzel günlerine dönebilsesi umuduyla....


    -----------------------------

    okadar  para verdin yazık oldu hemşş :))

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler leechturk geçirdiği felçten sonra tekrar aktif oldu.Şuan üye alımı açık.Bütün eski üyelerde tekrar üye olmak zorunda.Üye olmak isteyen/eski üyeliği olanlar kapanmadan üye olun.

    http://www.leechturk.com/signup.php?

    Ratio/upload falan eskiye dair her şey sıfırlandı :'( (2 TB uploadmıda içim gitti) 1ay boyunca her şey altın torrent.

    Eski güzel günlerine dönebilsesi umuduyla....


    -----------------------------

    okadar  para verdin yazık oldu hemşş :))

     


    -----------------------------

    sus la hatırlatma sus susssssss

    bittürk duruyor hala :D


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler leechturk geçirdiği felçten sonra tekrar aktif oldu.Şuan üye alımı açık.Bütün eski üyelerde tekrar üye olmak zorunda.Üye olmak isteyen/eski üyeliği olanlar kapanmadan üye olun.

    http://www.leechturk.com/signup.php?

    Ratio/upload falan eskiye dair her şey sıfırlandı :'( (2 TB uploadmıda içim gitti) 1ay boyunca her şey altın torrent.

    Eski güzel günlerine dönebilsesi umuduyla....


    -----------------------------

    okadar  para verdin yazık oldu hemşş :))

     


    -----------------------------

     

    sus la hatırlatma sus susssssss

    bittürk duruyor hala :D


    -----------------------------

    dost acı söyler :D 
    keşke sende msn açsan bu arada :)) 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Dün ben de denemiştim, davetiye kodu istiyordu. Yönetime bildirmiştim demekki düzeltmişler. Yedek almamışlar sanırım. Aldıkları yedeği de sitenin işlediği hostta tutuyorlarmış.Tabi haliyle gitmiş. Aslında böyle acemi bir siteye bir daha üye olunmaz ama türk ekip php setini oradan indirebilmiştim. Onun için başka şeyler de vardır diye üye oluyorum.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asdeccc
    asdeccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2011
    Erkek

    bır ay sonra tekrar vıpe gecer benı de banlarlar hemen:)


    Başka gezengenlerde de hayat var mı diye merak ederiz, Sanki bu gezegende yaşamayı becerebilmişisiz gibi .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    asdeccc bunu yazdı:
    -----------------------------

    bır ay sonra tekrar vıpe gecer benı de banlarlar hemen:)


    -----------------------------

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    sağlammı bu leechturk bari.

    zamundadan iyi değilse uğraşmayalım boşuna


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    sağlammı bu leechturk bari.

    zamundadan iyi değilse uğraşmayalım boşuna


    -----------------------------

     

    eskiden iyi güzeldi hoştu,ben ripleri için takip ediyordum.Çoğu yerli film ilk buranın elini öper.bana davetiyeyi robinson yollamıştıda üye olmuştum :)

    bir kaç ay kendine gelmesi zor be hocam 

    @diamo bencede çok büyük bi acemilik,nasıl böle birşey yaptılar bende anlamadım halbuki yönetim gayet iyi kaliteli insanlardan oluşuyordu hiç mi akıl edemediler.Fİlmleri sinemadayken orjinal kalitede nete düşürme planları yaparken bunları unuttular demek :) ama serverın yaptığıda ibnelik gibime geldi.


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    vallaha yazık olmuş. türk filmleri ve türkçe eğitim setleri için kullanırdım. çok başarılı buluyorum kendilerini. özellikle rip grubunu.


    boş
Toplam Hit: 3570 Toplam Mesaj: 20