Leechturk.Com Üyelikler Açık
-
güzel site paylaşım için teşekkürler :)üye oldum
-
arkadaşlar r10 davetiyesi lazım acil gönderebilir misiniz
-
Yöneticileri 4 te 3 oranında lavuk olan site, adamlar kurtlar vadisi veriyo seedi %90 da kesiyolar 1 saat sonra veriyorlar. Sebep???
Millet alıp başka siteye yüklermiş. Bittürk, turktorrent, arena-tr varken kullanmıyorum zaten doğru dürüst
ayrıca bu site http://www.trackerturk.biz
yeni açıldı geleceği parlak. Leechturk'le zaman kaybetmeyin diğerlerine bakın.
-
Madrakaru bunu yazdı:
-----------------------------
Yöneticileri 4 te 3 oranında lavuk olan site, adamlar kurtlar vadisi veriyo seedi %90 da kesiyolar 1 saat sonra veriyorlar. Sebep???
Millet alıp başka siteye yüklermiş. Bittürk, turktorrent, arena-tr varken kullanmıyorum zaten doğru dürüst
ayrıca bu site http://www.trackerturk.biz
yeni açıldı geleceği parlak. Leechturk'le zaman kaybetmeyin diğerlerine bakın.
-----------------------------
Her ne kadar uzun süreli bir LT kullanıcısı olsam da. İddianı doğrulayacak pek birşey söyleyemem ki ben KV'yi takip etmiyorum.
ve siteden de indirmiyorum. Aslında torrentlerin indirilip diğer trackerlarda paylasılması durumu bir zamanlar Bittürk'ten de PM yolu ile
kullanıcılara gönderilmişti.( BT'de de bir hesabım var) işin bu kısmı aslında çok saçma gibime geliyor.
Bu nasıl bi sdik yarıstırmadır arkadaş anlayamadım gitti.İki rip yayınlıyorlar bi kasılıyolar sorma gitsin sanki filmi onlar çekti . pehh.
Herneyse.Bence LT 'ye kafa tutabilecek su anda sadece Arena-TR var.
BT bugün kapalıydı. Torrentler hep kırmızı. Tracker'dan cevap alamıyordu.Turktorrent-Torrentturkey de iyice boş.
BT'de anlaşamayan yönetici/uploader vs ler den giden birkac kisi tanıyorum.
LT is not dead :) -
teşekkürler sayende bende üye oldum :))
-
mc_rapier bunu yazdı:
-----------------------------
Her ne kadar uzun süreli bir LT kullanıcısı olsam da. İddianı doğrulayacak pek birşey söyleyemem ki ben KV'yi takip etmiyorum.
ve siteden de indirmiyorum. Aslında torrentlerin indirilip diğer trackerlarda paylasılması durumu bir zamanlar Bittürk'ten de PM yolu ile
kullanıcılara gönderilmişti.( BT'de de bir hesabım var) işin bu kısmı aslında çok saçma gibime geliyor.
Bu nasıl bi sdik yarıstırmadır arkadaş anlayamadım gitti.İki rip yayınlıyorlar bi kasılıyolar sorma gitsin sanki filmi onlar çekti . pehh.
Herneyse.Bence LT 'ye kafa tutabilecek su anda sadece Arena-TR var.
BT bugün kapalıydı. Torrentler hep kırmızı. Tracker'dan cevap alamıyordu.Turktorrent-Torrentturkey de iyice boş.
BT'de anlaşamayan yönetici/uploader vs ler den giden birkac kisi tanıyorum.
LT is not dead :)
-----------------------------Bitturk un sürekli server sorunu yaşadığı doğru, Ama turktorrent her türlü basar arenayla - leechturk e, sen bayadır girmiyorsun galiba, leechturk kendini dev aynasında görmekten vazgeçerse belki adam olur. Yoksa Türkiyenin 4. trackeri olarak sürünmeye devam ederler.
Doyanakadar zamanında da biz ölmedik falan diyorlardı, gördük :)
Bittürk ün söylediği şey sadece dosya isimleri, adamlar isim değiştirip kendi sitesine yüklüyor. Dizi.BTRG diye öbürü alıyor koyuyor siteye aynı dosyayı Dizi.LTRG diye.
-
mürid arkadaşlar r10 davetiyesi olan yok mmüu acil lazım ...
