folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Leechturk.Com Üyelikler Açık



Leechturk.Com Üyelikler Açık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deepspace
    deepspace's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    güzel site paylaşım için teşekkürler :)üye oldum


    Ne kadar şık giyinirsen giyin, Sevişirken soyunacaksın !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşlar r10 davetiyesi lazım acil gönderebilir misiniz


    Hayırlısı...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madrakaru
    Madrakaru's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2006
    Erkek

    Yöneticileri 4 te 3 oranında lavuk olan site, adamlar kurtlar vadisi veriyo seedi %90 da kesiyolar 1 saat sonra veriyorlar. Sebep???

    Millet alıp başka siteye yüklermiş. Bittürk, turktorrent, arena-tr varken kullanmıyorum zaten doğru dürüst

    ayrıca bu site http://www.trackerturk.biz

    yeni açıldı geleceği parlak. Leechturk'le zaman kaybetmeyin diğerlerine bakın.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Madrakaru bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yöneticileri 4 te 3 oranında lavuk olan site, adamlar kurtlar vadisi veriyo seedi %90 da kesiyolar 1 saat sonra veriyorlar. Sebep???

    Millet alıp başka siteye yüklermiş. Bittürk, turktorrent, arena-tr varken kullanmıyorum zaten doğru dürüst

    ayrıca bu site http://www.trackerturk.biz

    yeni açıldı geleceği parlak. Leechturk'le zaman kaybetmeyin diğerlerine bakın.

     


    -----------------------------
    Her ne kadar uzun süreli bir LT kullanıcısı olsam da. İddianı doğrulayacak pek birşey söyleyemem ki ben KV'yi takip etmiyorum.
    ve siteden de indirmiyorum. Aslında torrentlerin indirilip diğer trackerlarda paylasılması durumu bir zamanlar Bittürk'ten de PM yolu ile
    kullanıcılara gönderilmişti.( BT'de de bir hesabım var) işin bu kısmı aslında çok saçma gibime geliyor.
    Bu nasıl bi sdik yarıstırmadır arkadaş anlayamadım gitti.İki rip yayınlıyorlar bi kasılıyolar sorma gitsin sanki filmi onlar çekti . pehh.
    Herneyse.Bence LT 'ye kafa tutabilecek su anda sadece Arena-TR var.
    BT bugün kapalıydı. Torrentler hep kırmızı. Tracker'dan cevap alamıyordu.Turktorrent-Torrentturkey de iyice boş.
    BT'de anlaşamayan yönetici/uploader vs ler den giden birkac kisi tanıyorum.

    LT is not dead :)


    ID no su 19140 olan mürid
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvnckck
    kvnckck's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2009
    Erkek

    teşekkürler sayende bende üye oldum :))

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madrakaru
    Madrakaru's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2006
    Erkek

    mc_rapier bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her ne kadar uzun süreli bir LT kullanıcısı olsam da. İddianı doğrulayacak pek birşey söyleyemem ki ben KV'yi takip etmiyorum.

    ve siteden de indirmiyorum. Aslında torrentlerin indirilip diğer trackerlarda paylasılması durumu bir zamanlar Bittürk'ten de PM yolu ile
    kullanıcılara gönderilmişti.( BT'de de bir hesabım var) işin bu kısmı aslında çok saçma gibime geliyor.
    Bu nasıl bi sdik yarıstırmadır arkadaş anlayamadım gitti.İki rip yayınlıyorlar bi kasılıyolar sorma gitsin sanki filmi onlar çekti . pehh.
    Herneyse.Bence LT 'ye kafa tutabilecek su anda sadece Arena-TR var.
    BT bugün kapalıydı. Torrentler hep kırmızı. Tracker'dan cevap alamıyordu.Turktorrent-Torrentturkey de iyice boş.
    BT'de anlaşamayan yönetici/uploader vs ler den giden birkac kisi tanıyorum.

    LT is not dead :)

    -----------------------------

    Bitturk un sürekli server sorunu yaşadığı doğru, Ama turktorrent her türlü basar arenayla - leechturk e, sen bayadır girmiyorsun galiba, leechturk kendini dev aynasında görmekten vazgeçerse belki adam olur. Yoksa Türkiyenin 4. trackeri olarak sürünmeye devam ederler.

    Doyanakadar zamanında da biz ölmedik falan diyorlardı, gördük :)

    Bittürk ün söylediği şey sadece dosya isimleri, adamlar isim değiştirip kendi sitesine yüklüyor. Dizi.BTRG diye öbürü alıyor koyuyor siteye aynı dosyayı Dizi.LTRG diye.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    mürid arkadaşlar r10 davetiyesi olan yok mmüu acil lazım ...


    Hayırlısı...
Toplam Hit: 3535 Toplam Mesaj: 18