Leeco Le Max2 6/128Gb
-
bamboocha bunu yazdı
Ulan ay başı yurt dışından tanıdık geliyo pasaportuna gömerdik iyimi fiyat baya iyi hocam su bakim pasaport işini çözersem diye rez alıyım şuraya :)
Edit: renk peki hocam :) bide 4 gb olanı gelmez dimi :))))
Edit 2: cihazda 3.5 mm jack yok gözüküyor hocam birde ekran olarak gorilla glass falan hiçbir şey yok :o
renk gri var hocam. 4gb olan modeli 1000tl. 3,5mm jack yok dönüştürücü kablo var kutuda.
ekran konusunda bilgi bende bulamadım ama böyle bir cihaza gorilla glass veya benzeri bir koruyucu illaki vardır diye düşünüyorum
-
Leeco firmasının telefonlarında Gorilla Glass veya başka bir ekran teknolojisi yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
-
mkyb bunu yazdı
Leeco firmasının telefonlarında Gorilla Glass veya başka bir ekran teknolojisi yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
le max 2 yi bilmiyorum ama le2 nin bu videoları hoşuma gitti :)
https://www.youtube.com/watch?v=O-1hXEgj4PU
https://www.youtube.com/watch?v=_WrlGgh0U3o
https://www.youtube.com/watch?v=mTLSkIXb5yE
-
Le 2'de Gorilla Glass 3 var.
-
mkyb bunu yazdı
Le 2'de Gorilla Glass 3 var.
nerede yazıyor. ben le2 için de le max2 için de hiç bilgi bulamadım.
-
akrepkral53 bunu yazdımkyb bunu yazdı
Le 2'de Gorilla Glass 3 var.
nerede yazıyor. ben le2 için de le max2 için de hiç bilgi bulamadım.
Gorilla Glass bu Çin işi telefonlarda daha önemli zira ekranı kırarsanız Çin'den sipariş verip kendiniz takmak zorundasınız. Elinizden gelmiyorsa dışarıdaki merdiven altı tamircilere götüreceksiniz hiç götürmeyin emin olun oradaki adam sizden daha bilgisiz.
mkyb tarafından 25/Şub/17 15:36 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdıakrepkral53 bunu yazdımkyb bunu yazdı
Le 2'de Gorilla Glass 3 var.
nerede yazıyor. ben le2 için de le max2 için de hiç bilgi bulamadım.
Gorilla Glass bu Çin işi telefonlarda daha önemli zira ekranı kırarsanız Çin'den sipariş verip kendiniz takmak zorundasınız. Elinizden gelmiyorsa dışarıdaki merdiven altı tamircilere götüreceksiniz hiç götürmeyin emin olun oradaki adam sizden daha bilgisiz.
aynı site le max2 de de gorilla glas 3 var diyor hocam.
Edit: şu sitede de bilgi var.
http://gadgets.ndtv.com/mobiles/reviews/le-max-2-review-852681
akrepkral53 tarafından 25/Şub/17 16:10 tarihinde düzenlenmiştir -
Kampanya bitiyor arkadaşlar. Ben kendime aldım bir tane. Telefon on numara. Kamerasında yavaş çekim var. Ayrıca kamera performansı oldukça iyi.
Almak isteyenler kaçırmasınlar derim.
-
Yurtdışından nasıl alıyorsun hangi taktikle? Tam anlamadım olayı galiba eğer aliexpressden alıyorsan yöntemi söyle biz alalım direk sen aradan çıkmış olursun risk olmaz böylece.
-
Fatih54 bunu yazdı
Yurtdışından nasıl alıyorsun hangi taktikle? Tam anlamadım olayı galiba eğer aliexpressden alıyorsan yöntemi söyle biz alalım direk sen aradan çıkmış olursun risk olmaz böylece.
Hocam gürcistan üzerinden getiriyor olabilir arkadaş
