Left 4 Dead Eğlence İçin Önerirmisiniz ?
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Multiplayer landa oynuyorduk, oyun güzel yapay zeka iyi zaten valvenin motorunu kullanıyor kötü olmaz :)
ama amac aynı olunca aynı haritada cok fazla oynanmıyor sıkıyor bir süre sonra :)
-----------------------------onun çözümü sıkıldıgın noktada üstüne mod eklemek hele bir warhammer modu varki düşman başına.:
-----------------------------crackli versiyona mod ekleniyormu?
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------sandman bunu yazdı:
-----------------------------renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Multiplayer landa oynuyorduk, oyun güzel yapay zeka iyi zaten valvenin motorunu kullanıyor kötü olmaz :)
ama amac aynı olunca aynı haritada cok fazla oynanmıyor sıkıyor bir süre sonra :)
-----------------------------onun çözümü sıkıldıgın noktada üstüne mod eklemek hele bir warhammer modu varki düşman başına.:
-----------------------------crackli versiyona mod ekleniyormu?
-----------------------------siz oynuyormusunuz halen ?
-
aslında akşama şöyle tbt ce oynayabiliriz. survival vs zombie yapabiliriz. :| çok güzel zombie olurum
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
aslında akşama şöyle tbt ce oynayabiliriz. survival vs zombie yapabiliriz. :| çok güzel zombie olurum
-----------------------------hocam valla ben alıcaksam şimdi gidip alıcam :D
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
aslında akşama şöyle tbt ce oynayabiliriz. survival vs zombie yapabiliriz. :| çok güzel zombie olurum
-----------------------------hocam valla ben alıcaksam şimdi gidip alıcam :D
-----------------------------şimdi şöyle versiyonların tutması lazım. hamachiden oynuyorduk biz ve versiyonlar hepimizde aynıydı.
unuttum da versiyon kaçtı ne zamandır oynamıyorum :|
-
ah ah ne survivor avlardık arkadaslarla be. bombadır L4D kesinlikle oyna. Yanlız hamachiden oynarken bir iki ayar gerektiriyordu galiba onuda internetten aradınmı bulursun. Gece son ses kulaklık ve mikrofonla oynanması ayri bi tat. 2. side çıkacak fakat ilki kadar güzel olacağını sanmıyorum.
Bir kere oyundaki olaylar gece değil aydınlık havada olacak bütün atmosferi bozuyo. Pistol'da mermide bitecekmiş artık. Ama hızar ve machete sokmuslar oyuna of of (:
