Lenovo İdeapad Y-560A

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Geçen hafta %25 yılbaşı indirimi ile http://www.vatanbilgisayar.com/lenovo-59-050951-y560a-core-i7-740qm-1.73ghz-4gb-750gb-1024mb-hd5730--15.6-dvdrw-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=51343

    bu bilgisayarı aldım. 1.735 Lira tuttu.

     

    Spesifikasyonları

    -Intel i7 1.73-2.93 ghz işlemci

    -4 GB DDR3 1066 Mhz Ram

    -750 GB HDD

    -1024 mb Ati Radeon HD5730 Ekran Kartı (2 GB'a kadar eklenebilir)

    -15.6" 1366*768 HD-LED Ekran

    -Lenovo veriface,dokunmatik switchboard,entertainment mode özellikleri

    -JBL hapörlörler

     

    Artılar

    +Öncelikle bilgisayarı daha açarken malzeme kalitesi ve tasarımı kendini belli ediyordu.

    +Parlak siyah bir kasası var.

    +Üzerindeki indikatörler siyah panele çok güzel entegre edilmiş.Ram-wifi ve programlar arasında geçiş yapmayı sağlayan

    dokunmatik switch-board ışıkları kullanıma göre yansıtma birer ışık gibi yanıp sönüyor.Gerçekten bu kısımla oynamaktan baya zevk aldım. :]

    +Arayüz harika.

    +Oyun oynamak için ekstra bir ses sistemine ihtiyaç duymayacaksınız.Dünyadaki en kaliteli notebooka entegre hapörlörler mevcut.

    +Görüntü ve ses mükemmelleştirmesi için film-müzik modu mevcut.

    +Parlak HD-LED ekranı canlı,keskin ve etkileyici görüntüler sunuyor.Özellikle beyaz dengesi beni kendine hayran bıraktı.

    +Enerji tasarrufu,ses ayarı ve kurtarma modu için kasa üzerinden geçiş yapabileceğimiz tuşlar mevcut.Bir sürü kullanışlı enerji modu var.

    +Sessiz ve ısınmadan çalışıyor.

    +PC oldukça ince.

    +Bol ve yerinde usb giriş noktaları

     

    Eksiler

    -Kasaya vuran ışıklar bazen dikkati dağıtıyor.

    -Dokunuşlar kasada çabuk leke bırakabiliyor.

     

    Daha öncede bir Dell Inspiron kulllanıcısı olarak notebookta oyun oynanmaz diyen arkadaşlara şiddetle tavsiye olunur.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArkiYaN
    ArkiYaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2007
    Erkek
    dostum çok iyi bir tercih yapmışsın bende y560 kullanıyorum bu fiyata bu özellikler gerçekten müthiş.

    Fak yu!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    ram ler 1333 mhz mi yoksa 1066 mi?

    edit:yeni gordum 1066 mhz imis

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enis
    Enis's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2009
    Erkek

    Hacı güzel alet zira ibm lenovo olduktan sonra biraz kalite düştü sanıyorum. Dell studio tavsiye ederim.


    TBT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Hocam Lenovo'nun IBM kalitesinden hiç bir farkı yok, zaten hala aynı sağlayıcıları kullanıyorlar.Hatta baya bir ileri götürdüğü kanaatindeyim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    kac aydır forumda y560 yada asus n61jq dıye bagırıyorum sonunda A serisini alan olmuş ne mutlu sana kardeşim  .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Tam multimedya pc, ekran kalitesi falan harika dellden sonra baya bir iyi oldu :]

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hsyndmr92
    Hsyndmr92's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2010
    Erkek

    bende g 560a serisini kullanıyorum touchpad hariç diğer diğer özellikleri de fena değil :)

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    y'de touchpadi baya iyi yapmışlar tabi dell kadar iyi değil touchpadi :]

    Tırtıklar hafif sürtünme yapıyor.

    Kimse touchpadde Dell'e yetişemez.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    y560 sersinin tek kusuru ekran A sersinde gıderıldı o sorun ama ikisininde tek sorunu olarak touchpad tuşları olabilir. cok hafıf ya dandil yanı .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Bende dancing pixel falan çıkmadı A serisi olduğundan , görüntü baya iyi (Maşallah :])

    Dell'de renkler ölü gibiydi.

    Touchpad narin tabi.

Toplam Hit: 2152 Toplam Mesaj: 12