Lenovo Kullanıcıları
-
1 yılı aşkındır kullanıyorum Makinayı Fan sesi canımı sıktımı süper sessize alıyorum tık yok. Ayrıca makina full dolu c de 7 gb boş yer var o derece dolu ama makinanın açılışı haricinde hiçbir yavaşlama yok.
-

-
PanxeR bunu yazdı

bu nedir hocam ?
-
g570 var bende de, bazen öyle bir ses yapıyor ki ; geçen babam geldiydi ziyarete - bu ne amk 31 olsa çekilmez dedi adam la :D
O derece rahatsız edici, aha şimdi bile. vay amk ya beynim sikildi.
Toplam Hit: 4096 Toplam Mesaj: 25
