Lenovo Kullanıcıları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    1 yılı aşkındır kullanıyorum Makinayı Fan sesi canımı sıktımı süper sessize alıyorum tık yok. Ayrıca makina full dolu c de 7 gb boş yer var o derece dolu ama makinanın açılışı haricinde hiçbir yavaşlama yok.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    HUEsiGg.png%20%28360×184%29

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertacgs
    sertacgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2011
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    HUEsiGg.png%20%28360×184%29

    bu nedir hocam ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    g570 var bende de, bazen öyle bir ses yapıyor ki ; geçen babam geldiydi ziyarete - bu ne amk 31 olsa çekilmez dedi adam la :D
    O derece rahatsız edici, aha şimdi bile. vay amk ya beynim sikildi.


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
Toplam Hit: 4096 Toplam Mesaj: 25