Lenovoy570 Kullananlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    lenovo y570 kullanan mürid(e) var mı yorumlarınız bu konuda nedir lenovo nın teknik servisi iyi midir


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    lanet çinlilerin ürününü alma


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lanet çinlilerin ürününü alma


    -----------------------------

    Emin ol şu anda hayatında kullandığın tüm elektronik eşyaların % 95 i çin malıdır.Bakma japan, german, taiwan v.s yazdığına.

    Ayrıca lenovo eski IBM dir ve şu anda piyasadaki en sağlam notebook markalarındandır


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    hocam bu mesajo lenovo y570 den yazıyorum yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum 

    1. özellikleri zaten çok iyi i7 üst sınıf laptop

    2. nvidia gt555 kartı kullanıyor grafikler olağanüstü çok iyi bir ekran kartı oyunları full detayda akıcı 40 50 fps de oynuyorum

    3. ses sistemi müthiş üzerinde jbl hoparlörler var

    4. klavyesi çok kullanışlı klavye dizaynı oldukça iyi

    oyunlarda ve uygulamalarda hp gibi ısınmıyor fiyat performans olarak bu senenin en iyi üst düzey laptoplarından bence almalısın sormak istediğin bişey varsa sor


    işte öyle
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    RhiFaT bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu mesajo lenovo y570 den yazıyorum yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum 

    1. özellikleri zaten çok iyi i7 üst sınıf laptop

    2. nvidia gt555 kartı kullanıyor grafikler olağanüstü çok iyi bir ekran kartı oyunları full detayda akıcı 40 50 fps de oynuyorum

    3. ses sistemi müthiş üzerinde jbl hoparlörler var

    4. klavyesi çok kullanışlı klavye dizaynı oldukça iyi

    oyunlarda ve uygulamalarda hp gibi ısınmıyor fiyat performans olarak bu senenin en iyi üst düzey laptoplarından bence almalısın sormak istediğin bişey varsa sor


    -----------------------------

    aynen yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum. Arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum ve alet evet çalışırken donanım ısınıyor fakat klavyede yada laptopda hiç ısınma olmadı. Şarjı 3-4 saat çok rahat idare ediyor. Servisi falan nasıldır bilmiyorum ama istanbula anlaşmalı kargo muhabbeti falan var heralde. Netten biraz arattır istersen yeterli incelemeler bulabilirsin.


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lanet çinlilerin ürününü alma


    -----------------------------

     

    Emin ol şu anda hayatında kullandığın tüm elektronik eşyaların % 95 i çin malıdır.Bakma japan, german, taiwan v.s yazdığına.

    Ayrıca lenovo eski IBM dir ve şu anda piyasadaki en sağlam notebook markalarındandır


    -----------------------------

    en sağlam oldugu tartısılır lenovo ibm'i aldıda noldu kasası çatlar menteşesi bozulur ekran kartı sorun cıkarır...

    ibm i silip kasanın üzerine lenovo yazmak kolay(thinkpad lerden bahsediorum) ayrıca lenovo safkan çin bilgisayarıdır ekranı rami.. dizaynı

    yani amerikan malı olupta çinde üretilmesinden değil direk çin malı.. bilmeyenler öğrensin die yazıyorum bunu 

     


    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lanet çinlilerin ürününü alma


    -----------------------------

     

    Emin ol şu anda hayatında kullandığın tüm elektronik eşyaların % 95 i çin malıdır.Bakma japan, german, taiwan v.s yazdığına.

    Ayrıca lenovo eski IBM dir ve şu anda piyasadaki en sağlam notebook markalarındandır


    -----------------------------

     

    en sağlam oldugu tartısılır lenovo ibm'i aldıda noldu kasası çatlar menteşesi bozulur ekran kartı sorun cıkarır...

    ibm i silip kasanın üzerine lenovo yazmak kolay(thinkpad lerden bahsediorum) ayrıca lenovo safkan çin bilgisayarıdır ekranı rami.. dizaynı

    yani amerikan malı olupta çinde üretilmesinden değil direk çin malı.. bilmeyenler öğrensin die yazıyorum bunu 

     


    -----------------------------

    2004 den beri laptop satıyroum ve tamirini yapıyorum...


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    çin malı olması çokta önemli değil sonuçta Türk malı laptop yok illaki bir yere vericez o parayı. herkese teşekkür ederim. sigorta ve garanti zaten sorunları halleder umarım.


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    2 yıldır kullanıyorum daha önce casper ve LG kullanmıştım,memnun kaldıgım tek laptop diyebilirim.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    servisi türkiye çapında 1 tanedir ki hp nin de 1 tane

    istanbul sarıyer tarafında servis üssü vardır bizzat gidip görmüşümdür. arayıp arıza kaydı bırakıyorsun gelip ups kargoyla adresten alıp adrese teslim ediyorlar.azami tamir süresi kargo dahil 1 haftadır. hp nin servis üssü de ankaradadır.


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    herkese yardımlarından dolayı teşekkür ederim ama bu lenovo y570 i ben nereden alıcam onu bulamadım. media market olsun elektronoworld filan bunlarda yok bimekste yok teknosada yok:D nasıl bir makina ise artık. GOLD da var diyorlar daha bakamadım. siz nereden aldınız? istanbuldaki arkadaşlar


    I am Jack's inflamed sense of rejection
Toplam Hit: 2090 Toplam Mesaj: 16