Leptop Batarya Koruma Programı
-
ne kadar kötü kullanırsan kullan en azından bi sene götürücek seni batarya bi sene sonrada yenisini alırsın uğraşmaya ne gerek var?
-
her zaman diyorum 100TL lik bataryanın eskimesi adına 1500TL lik laptopları riske atmayın. Çok ağlayan bilirim batarya cimriliği yapıpda bilgisayarı bozulanlardan.
-
LeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıBarisYigit bunu yazdı
genelde üreticiler hazırlıyorum bu tarz programları hocam.
acer - samsung - hp - sony - ibm vs.
zaten bir çoğunun BIOS'da bu ayarını görebiliyorsunuz "battery life extender" altında.
üçüncü parti yazılımlarına bakmalısınız. Oda varmıdır sağlıklı çalışan muamma.
evet hocam baktım ama biostan bir ayarlama yok benim pc de. Battery Care diye bişey buldum onu kurdum öyle takılıyo kendine :) Lenovolardaki iyidi ama bataryayı %60dan fazla şarj etmiyordu istediğin kadar takılı bırak.
@
FienDisHMan Bende artık bataryayı takmıyorum hocam. Bazı yerlerde pili tam boşaltmayın diyolar bazı yerlerde tam boşaltın diyolar. Baktım olmıycak bende bataryayı tam olarak söktüm zulaladım. Şimdi sadece prize takılı kullanıyorum bataryasız :D
bataryanın ömrünü uzatıcam derken laptopu zükmeyesin hocam :)
direk prizden kullanıyorum sorun olurmu hocam bataryasız yani? :S
-
DrKeworks bunu yazdıLeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıBarisYigit bunu yazdı
genelde üreticiler hazırlıyorum bu tarz programları hocam.
acer - samsung - hp - sony - ibm vs.
zaten bir çoğunun BIOS'da bu ayarını görebiliyorsunuz "battery life extender" altında.
üçüncü parti yazılımlarına bakmalısınız. Oda varmıdır sağlıklı çalışan muamma.
evet hocam baktım ama biostan bir ayarlama yok benim pc de. Battery Care diye bişey buldum onu kurdum öyle takılıyo kendine :) Lenovolardaki iyidi ama bataryayı %60dan fazla şarj etmiyordu istediğin kadar takılı bırak.
@
FienDisHMan Bende artık bataryayı takmıyorum hocam. Bazı yerlerde pili tam boşaltmayın diyolar bazı yerlerde tam boşaltın diyolar. Baktım olmıycak bende bataryayı tam olarak söktüm zulaladım. Şimdi sadece prize takılı kullanıyorum bataryasız :D
bataryanın ömrünü uzatıcam derken laptopu zükmeyesin hocam :)
direk prizden kullanıyorum sorun olurmu hocam bataryasız yani? :S
DrKill in de dediği gibi laptop u riske atıyorsun batarya çöp olacağına laptopunda çöp olma riski var
-
LeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıLeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıBarisYigit bunu yazdı
genelde üreticiler hazırlıyorum bu tarz programları hocam.
acer - samsung - hp - sony - ibm vs.
zaten bir çoğunun BIOS'da bu ayarını görebiliyorsunuz "battery life extender" altında.
üçüncü parti yazılımlarına bakmalısınız. Oda varmıdır sağlıklı çalışan muamma.
evet hocam baktım ama biostan bir ayarlama yok benim pc de. Battery Care diye bişey buldum onu kurdum öyle takılıyo kendine :) Lenovolardaki iyidi ama bataryayı %60dan fazla şarj etmiyordu istediğin kadar takılı bırak.
@
FienDisHMan Bende artık bataryayı takmıyorum hocam. Bazı yerlerde pili tam boşaltmayın diyolar bazı yerlerde tam boşaltın diyolar. Baktım olmıycak bende bataryayı tam olarak söktüm zulaladım. Şimdi sadece prize takılı kullanıyorum bataryasız :D
bataryanın ömrünü uzatıcam derken laptopu zükmeyesin hocam :)
direk prizden kullanıyorum sorun olurmu hocam bataryasız yani? :S
DrKill in de dediği gibi laptop u riske atıyorsun batarya çöp olacağına laptopunda çöp olma riski var
hayır anlamadığım bataryasız çalıştırmanın leptopa ne gibi zararı var? en nihayetinde yine prizden gelen elektrikle çalışıyor.. Mantığını çözemedim açıklarsanız sevinirim..
-
DrKeworks bunu yazdıLeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıLeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıBarisYigit bunu yazdı
genelde üreticiler hazırlıyorum bu tarz programları hocam.
acer - samsung - hp - sony - ibm vs.
zaten bir çoğunun BIOS'da bu ayarını görebiliyorsunuz "battery life extender" altında.
üçüncü parti yazılımlarına bakmalısınız. Oda varmıdır sağlıklı çalışan muamma.
evet hocam baktım ama biostan bir ayarlama yok benim pc de. Battery Care diye bişey buldum onu kurdum öyle takılıyo kendine :) Lenovolardaki iyidi ama bataryayı %60dan fazla şarj etmiyordu istediğin kadar takılı bırak.
@
FienDisHMan Bende artık bataryayı takmıyorum hocam. Bazı yerlerde pili tam boşaltmayın diyolar bazı yerlerde tam boşaltın diyolar. Baktım olmıycak bende bataryayı tam olarak söktüm zulaladım. Şimdi sadece prize takılı kullanıyorum bataryasız :D
bataryanın ömrünü uzatıcam derken laptopu zükmeyesin hocam :)
direk prizden kullanıyorum sorun olurmu hocam bataryasız yani? :S
DrKill in de dediği gibi laptop u riske atıyorsun batarya çöp olacağına laptopunda çöp olma riski var
hayır anlamadığım bataryasız çalıştırmanın leptopa ne gibi zararı var? en nihayetinde yine prizden gelen elektrikle çalışıyor.. Mantığını çözemedim açıklarsanız sevinirim..
hacı anlasana ya voltaj dalgalanmasında anakartı yakma ihtimalin var o yüzden diyoruz
-
abi sallayın bu işleri, bilgisayar dediğinin kralı 3 yıl ömürlü. kafa yormaya değcek bi konu değil. eşşek gibi kullan 2. elini ister sat ister çocuk sevindir. 2-3 senede zaten eskiyo meretler.
-
KaRaKuLe bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıLeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıLeonX bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıBarisYigit bunu yazdı
genelde üreticiler hazırlıyorum bu tarz programları hocam.
acer - samsung - hp - sony - ibm vs.
zaten bir çoğunun BIOS'da bu ayarını görebiliyorsunuz "battery life extender" altında.
üçüncü parti yazılımlarına bakmalısınız. Oda varmıdır sağlıklı çalışan muamma.
evet hocam baktım ama biostan bir ayarlama yok benim pc de. Battery Care diye bişey buldum onu kurdum öyle takılıyo kendine :) Lenovolardaki iyidi ama bataryayı %60dan fazla şarj etmiyordu istediğin kadar takılı bırak.
@
FienDisHMan Bende artık bataryayı takmıyorum hocam. Bazı yerlerde pili tam boşaltmayın diyolar bazı yerlerde tam boşaltın diyolar. Baktım olmıycak bende bataryayı tam olarak söktüm zulaladım. Şimdi sadece prize takılı kullanıyorum bataryasız :D
bataryanın ömrünü uzatıcam derken laptopu zükmeyesin hocam :)
direk prizden kullanıyorum sorun olurmu hocam bataryasız yani? :S
DrKill in de dediği gibi laptop u riske atıyorsun batarya çöp olacağına laptopunda çöp olma riski var
hayır anlamadığım bataryasız çalıştırmanın leptopa ne gibi zararı var? en nihayetinde yine prizden gelen elektrikle çalışıyor.. Mantığını çözemedim açıklarsanız sevinirim..
hacı anlasana ya voltaj dalgalanmasında anakartı yakma ihtimalin var o yüzden diyoruz
az önce araştırdım birde sanırsam yeni model leptoplarda batarya ful dolunca elektrik akımını kesiyormuş bataryadan..?
