LG G4 Vs Galaxy S6
-
iPhone 6'dan beklediğimden çabuk sıkıldım :) LG G4 ve S6 var aklımda. G4'ü biraz inceledim LG güzel yapmış bu sefer fakat S6 kamera bakımından donunda sallar. Ekran şahane. Bir Note 4 düşündüm fakat ekran çok büyük ellerim ufak olduğundan rahat kullanamıyorum.
LG G4
S6
M8
Sizce hangisi ? Hep ben önerdim birazda siz önerin bakalım.
Not : iPhone 6 Satılıktır. 16 GB 2250 TL. Uzay grisi. Full kutu, çiziksiz.
mkyb tarafından 23/Ağu/15 01:21 tarihinde düzenlenmiştir -
Htc one m9 a kesin bak.
-
real_agabey bunu yazdı
Htc one m9 a kesin bak.
Tost makinası tavsiyesi değil telefon tavsiyesi istedim.

-
real_agabey bunu yazdı
Htc one m9 a kesin bak.
Cebe bi tane de klima taktir alıp. Htc batti batacak durumdaysa sebebi de m9. Hala o sacma telefona agresif fiyat politikasi, pes dedirtiyolar insana.
-
beklemediğim bir hareketti mustafa .tam olarak neyden sıkıldın ? hadi beni çileden çıkardı. sen ne sıkıntılar yaşadın ?
edit: biliyorsun g3 aldım çok memnunum. ısınma olayıda anlatılan gibi değil. herşey yolunda. g4 alacaktım ikisini yan yana koydum baktım inceledim hiçbir fark göremedim.
donanım olarakta zaten çok bir farkları yok. en azından bana hissetirecek kadar farkları yok. babalar gibi kullanıyorum şu an.
zalimadam tarafından 23/Ağu/15 07:49 tarihinde düzenlenmiştir -
zalimadam bunu yazdı
beklemediğim bir hareketti mustafa .tam olarak neyden sıkıldın ? hadi beni çileden çıkardı. sen ne sıkıntılar yaşadın ?
edit: biliyorsun g3 aldım çok memnunum. ısınma olayıda anlatılan gibi değil. herşey yolunda. g4 alacaktım ikisini yan yana koydum baktım inceledim hiçbir fark göremedim.
donanım olarakta zaten çok bir farkları yok. en azından bana hissetirecek kadar farkları yok. babalar gibi kullanıyorum şu an.
G3 kastigin zaman isiniyo hocam. Senin kullanimin nasil bilmiyorum ama yakin arkadasimin tek sorunu isinma g3'te.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdızalimadam bunu yazdı
G3 kastigin zaman isiniyo hocam. Senin kullanimin nasil bilmiyorum ama yakin arkadasimin tek sorunu isinma g3'te.
değerlendirmesini şöyle yapayım :
6 tane mail kurulu günlük birçok mail alışverişim oluyor ısınma yok. 4k video yükleyip yükleyip izliyorum zevkli oluyor. ısınma yapıyor ama rahatsız edici değil.
coc oynuyorum sürekli . ilginçtirki hiç ısınma yok. sosyal uygulamalarda sürekli video izlersem iyi ısınıyor ama gerçekten rahatsız etmiyor :)
4k video çekerken deli gibi ısınıyor. kendi çektiği videoları izlerken fırından çıkmış börek gibi ısınıyor. kameranın arkası çok ısınıyor özellikle. elimle tutuğum yerde hiç ısınma yok.
ayfon beş es kullanırken mesaj yazarken bile rahatsız edici bir şekilde ısınıyordu. yerlerde süründürdü beni 2 hafta.
şimdi en azından birbuçuk gün şarjım gidiyor babalar gibi. birsürü işimi halleden uygulamalar yüklemiştim. cayır cayır kullanıyorum.
kamera fax , ammy , wi-fi analyzer , quick remote (otelin bütün tv ve klimalarını kayıt ettim :) ) , true caller (rehbere ihtiyaç olmadan hangi departman aradı diye çok faydalı) , office lens ,
speed test
, outlook (exchange ve diğer mail hizmetleri için tek uygulama yeterli ) ,cam scaner (fotoğrafları fotokopi çekmişim gibi ayarlıyor. müşterilerin bu şekilde işini hallettiğimde çok seviniyorlar)
iptools , office 365 .
-
La G3 benimde hosuma gidiyor ama su kasa catlamasi korkusundan almaya götüm yemedi bi türlü

-
Necati bunu yazdı
La G3 benimde hosuma gidiyor ama su kasa catlamasi korkusundan almaya götüm yemedi bi türlü

@zalimadam iste bunlar hep ısınma kaynaklı :/ belki cihazdan cihaza degiskenlik gosteriyo olabilir oda bi ihtimal.
-
m8 lerde ses sorunu var diye biliyorum etrafımda 4-5 kişi aldı hepsinde çıktı
-
S6 al keyfine bak.
