LG G4 Vs Galaxy S6

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    iPhone 6'dan beklediğimden çabuk sıkıldım :) LG G4 ve S6 var aklımda. G4'ü biraz inceledim LG güzel yapmış bu sefer fakat S6 kamera bakımından donunda sallar. Ekran şahane. Bir Note 4 düşündüm fakat ekran çok büyük ellerim ufak olduğundan rahat kullanamıyorum.

    LG G4

    S6

    M8

    Sizce hangisi ? Hep ben önerdim birazda siz önerin bakalım.

    Not : iPhone 6 Satılıktır. 16 GB 2250 TL. Uzay grisi. Full kutu, çiziksiz.

    mkyb tarafından 23/Ağu/15 01:21 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Htc one m9 a kesin bak.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    real_agabey bunu yazdı

    Htc one m9 a kesin bak.

    Tost makinası tavsiyesi değil telefon tavsiyesi istedim.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    real_agabey bunu yazdı

    Htc one m9 a kesin bak.

    Cebe bi tane de klima taktir alıp. Htc batti batacak durumdaysa sebebi de m9. Hala o sacma telefona agresif fiyat politikasi, pes dedirtiyolar insana.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    beklemediğim bir hareketti mustafa .tam olarak neyden sıkıldın ? hadi beni çileden çıkardı. sen ne sıkıntılar yaşadın ?

    edit: biliyorsun g3 aldım çok memnunum. ısınma olayıda anlatılan gibi değil. herşey yolunda. g4 alacaktım ikisini yan yana koydum baktım inceledim hiçbir fark göremedim.

    donanım olarakta zaten çok bir farkları yok. en azından bana hissetirecek kadar farkları yok. babalar gibi kullanıyorum şu an.

    zalimadam tarafından 23/Ağu/15 07:49 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    beklemediğim bir hareketti mustafa .tam olarak neyden sıkıldın ? hadi beni çileden çıkardı. sen ne sıkıntılar yaşadın ?

    edit: biliyorsun g3 aldım çok memnunum. ısınma olayıda anlatılan gibi değil. herşey yolunda. g4 alacaktım ikisini yan yana koydum baktım inceledim hiçbir fark göremedim.

    donanım olarakta zaten çok bir farkları yok. en azından bana hissetirecek kadar farkları yok. babalar gibi kullanıyorum şu an.

    G3 kastigin zaman isiniyo hocam. Senin kullanimin nasil bilmiyorum ama yakin arkadasimin tek sorunu isinma g3'te.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı
     

    G3 kastigin zaman isiniyo hocam. Senin kullanimin nasil bilmiyorum ama yakin arkadasimin tek sorunu isinma g3'te.

    değerlendirmesini şöyle yapayım :

    6 tane mail kurulu günlük birçok mail alışverişim oluyor ısınma yok.  4k video yükleyip yükleyip izliyorum zevkli oluyor. ısınma yapıyor ama rahatsız edici değil.

    coc oynuyorum sürekli . ilginçtirki hiç ısınma yok. sosyal uygulamalarda sürekli video izlersem iyi ısınıyor ama gerçekten rahatsız etmiyor :)

    4k video çekerken deli gibi ısınıyor. kendi çektiği videoları izlerken fırından çıkmış börek gibi ısınıyor. kameranın arkası çok ısınıyor özellikle. elimle tutuğum yerde hiç ısınma yok.

    ayfon beş es kullanırken mesaj yazarken bile rahatsız edici bir şekilde ısınıyordu. yerlerde süründürdü beni 2 hafta.

    şimdi en azından birbuçuk gün şarjım gidiyor babalar gibi. birsürü işimi halleden uygulamalar yüklemiştim. cayır cayır kullanıyorum.

    kamera fax , ammy , wi-fi analyzer , quick remote (otelin bütün tv ve klimalarını kayıt ettim :) ) , true caller (rehbere ihtiyaç olmadan hangi departman aradı diye çok faydalı) , office lens ,

    speed test

    , outlook (exchange ve diğer mail hizmetleri için tek uygulama yeterli )  ,cam scaner (fotoğrafları fotokopi çekmişim gibi ayarlıyor. müşterilerin bu şekilde işini hallettiğimde çok seviniyorlar)  

    iptools , office 365 .

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Necati
    Necati's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2009
    Erkek

    La G3 benimde hosuma gidiyor ama su kasa catlamasi korkusundan almaya götüm yemedi bi türlü

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Necati bunu yazdı

    La G3 benimde hosuma gidiyor ama su kasa catlamasi korkusundan almaya götüm yemedi bi türlü

     

     

    @zalimadam iste bunlar hep ısınma kaynaklı :/ belki cihazdan cihaza degiskenlik gosteriyo olabilir oda bi ihtimal.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    m8 lerde ses sorunu var diye biliyorum etrafımda 4-5 kişi aldı hepsinde çıktı

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    S6 al keyfine bak.


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
Toplam Hit: 2406 Toplam Mesaj: 21
tel