LG X110 Netbook Satılık 420 Tl
-
mehmetcan bunu yazdı:
-----------------------------
100 e bırak abi - ( ragzı pazarlıgı )
-----------------------------
valla heralde bu fiyata satalım istiyorlar :) neyse alıcı yok galiba daha çok yorumcu var :) -
es12001 bunu yazdı:
"n270" netbookun değil işlemcının modeli. linkteki netbook senın dediğin model.
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
es12001 bunu yazdı:
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd750134
Sıfırı 530 milyon :|
Ayrıca hepsiburada fiyatı :|
-----------------------------
Kardeş ürün özellikleri farklı dikkat edresen onun ekran kartı 64mb takdir edersinki ekran kartı önemli bir donanım... renkte önemli bir faktör bence
-----------------------------http://www.vatanbilgisayar.com/lg-x110-la7ttt-x110-navy-atom-n270-1.6ghz-1024mb-max.128mb-gma-950-160gb-10led-1.3cam-wxph/productdetails.aspx?I_ID=39993
:S WorldCard ile 493TL..
-----------------------------
kardeş n270 modelinin ekran kartı 64mb dır vatan niye max 128 falan yazmış onu bilmiyorum
----------------------------- -
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
es12001 bunu yazdı:
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
es12001 bunu yazdı:
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd750134
Sıfırı 530 milyon :|
Ayrıca hepsiburada fiyatı :|
-----------------------------
Kardeş ürün özellikleri farklı dikkat edresen onun ekran kartı 64mb takdir edersinki ekran kartı önemli bir donanım... renkte önemli bir faktör bence
-----------------------------http://www.vatanbilgisayar.com/lg-x110-la7ttt-x110-navy-atom-n270-1.6ghz-1024mb-max.128mb-gma-950-160gb-10led-1.3cam-wxph/productdetails.aspx?I_ID=39993
:S WorldCard ile 493TL..
-----------------------------
kardeş n270 modelinin ekran kartı 64mb dır vatan niye max 128 falan yazmış onu bilmiyorum
-----------------------------"n270" netbookun değil işlemcının modeli. linkteki netbook senın dediğin model.
-----------------------------
evet işlemci modeli bende sonradan düzeltecektim fakat gerek duymadım yanlız n270 işlemciler 64mb dır arkadaşlar vatan max 128 falanla kelime oyunu yapıyor sattığım ürününü ekran kartı 128 mb dır max min lafı falan yoktur. -
Neyse alıcı yok sanırım alıcı varsa pm atsın lütfen daha fazla uzatacak değilim herkesin işi gücü var. ürün özellikleri bu ilgilenenlere duyurulur.
-
valla bilader baska param yok :D olsa verirdim yani
-
Hocam, vatandaki bilgisayarın ekran kartı ile senin cihazın ekran kartı aynı model, Intel GMA 950..
işlemci ile ne alakası var mevzunun.. Ayrıca söyle bakalım seninkinin işlemcisi hangi model??
-
ürün satıldı konu kilitlenebilir
