folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder LG X110 Netbook Satılık 420 Tl



LG X110 Netbook Satılık 420 Tl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    es12001
    es12001's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    mehmetcan bunu yazdı:
    -----------------------------
    100 e bırak abi - ( ragzı pazarlıgı )
    -----------------------------
    valla heralde bu fiyata satalım istiyorlar :)  neyse alıcı yok galiba daha çok yorumcu var :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    es12001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------
    es12001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd750134

    Sıfırı 530 milyon :|

    Ayrıca hepsiburada fiyatı :|


    -----------------------------
    Kardeş ürün özellikleri farklı dikkat edresen onun ekran kartı 64mb takdir edersinki ekran kartı önemli bir donanım... renkte önemli bir faktör bence

    -----------------------------

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-x110-la7ttt-x110-navy-atom-n270-1.6ghz-1024mb-max.128mb-gma-950-160gb-10led-1.3cam-wxph/productdetails.aspx?I_ID=39993

    :S WorldCard ile 493TL..

     


    -----------------------------
    kardeş n270 modelinin ekran kartı 64mb dır vatan niye max 128 falan yazmış onu bilmiyorum
    -----------------------------

    "n270"   netbookun değil  işlemcının modeli. linkteki netbook senın dediğin model.

    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    es12001
    es12001's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------
    es12001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------
    es12001 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd750134

    Sıfırı 530 milyon :|

    Ayrıca hepsiburada fiyatı :|


    -----------------------------
    Kardeş ürün özellikleri farklı dikkat edresen onun ekran kartı 64mb takdir edersinki ekran kartı önemli bir donanım... renkte önemli bir faktör bence

    -----------------------------

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-x110-la7ttt-x110-navy-atom-n270-1.6ghz-1024mb-max.128mb-gma-950-160gb-10led-1.3cam-wxph/productdetails.aspx?I_ID=39993

    :S WorldCard ile 493TL..

     


    -----------------------------
    kardeş n270 modelinin ekran kartı 64mb dır vatan niye max 128 falan yazmış onu bilmiyorum

    -----------------------------"n270"   netbookun değil  işlemcının modeli. linkteki netbook senın dediğin model.

    -----------------------------
    evet işlemci modeli bende sonradan düzeltecektim fakat gerek duymadım yanlız n270 işlemciler 64mb dır arkadaşlar vatan max 128 falanla kelime oyunu yapıyor sattığım ürününü ekran kartı 128 mb dır max min lafı falan yoktur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    es12001
    es12001's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Neyse alıcı yok sanırım alıcı varsa pm atsın lütfen daha fazla uzatacak değilim herkesin işi gücü var. ürün özellikleri bu ilgilenenlere duyurulur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    valla bilader baska param yok :D olsa verirdim yani

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Hocam, vatandaki bilgisayarın ekran kartı ile senin cihazın ekran kartı aynı model, Intel GMA 950..

    işlemci ile ne alakası var mevzunun.. Ayrıca söyle bakalım seninkinin işlemcisi hangi model??

     


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    es12001
    es12001's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    ürün satıldı konu kilitlenebilir
Toplam Hit: 3071 Toplam Mesaj: 18