folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Limewire Arama Yapıp Download Yapmıyor! :S



Limewire Arama Yapıp Download Yapmıyor! :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ya hocalar limewire 4.17 kullanıyorum bi müzik arattğmda buluyo ama indirmiyo..

    nedendir acaba?¿ 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende de arama da çok az bir şey buluyor =)

    yani demek istediğim sil onu sen, başka bir şey kur  =) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    yaa bearshare kuruyorm o da çok salak bi pro. buluyo indiriyorum indirmiyo (: yani baya bi doluyo fln sonra başa dönüyo yetersiz sunucu fln diyo deli oluyom.. :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bearshare ile limewire aynı hedeyi kullanıyor diye biliyorum...

    hatta lime wire java olduğu için sağlam yer tutuyor...

    sen iyisi mi kur emule, rahat et :P =) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    mmm.. emule yi nerden bulabilirm?

    dit: ya da düzltiyorm kullanımı nası rahatmı ? (:

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    konu biraz yukarılarda kalsın sana gerekli programı önerirler, çünkü emule kullanmak kasabilir seni...

    ares vardı bir aralar =), o nasıl ki, kullandın mı hiç ?

    www.google.com da bulabilrsin bu arada... 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    yaa ares kullandmda bokdan geldi baaa karşşk biras hatta çalışmamışdı xD neese indirdm bakalm nası bişeymiş eyw. hacı saolasın (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    dur dur; www.oldversion.com da bearshare 5.2.5 mi olcaktı hatırlamıom ama bearshare in çok eski olmayan bir sürümü indir onu kullan işte =)

    ben windowsta bearshare kullanıyordum çokta memnundum...

    ama 5.2.5 miydi emin değilim...

    arada sana versiyonu yükseltmeyi falan soracak sen hayır de, program kapanırsa da tekrar başlat, öyle kullan... 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

     uzun iş /: (: ya ben limewire da ısrarcym nası düzelticemi bilen bi kimse yokmu yaaa :S :|

    hacı çok saol yinede (: (;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    eger o fiş yanıp sönüyosa orayı tıkla sitesi açılacak sonra asagıda baglantı falan yazıyor. alayı yeşil oluyor. o zaman indirirsin.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    olmadı :S
Toplam Hit: 2768 Toplam Mesaj: 20