Limewire Yada Başka Paylaşım Aracı Bilen?
-
fizy.org tavsiye ederim , hatta tbt'nin haberlerinde de vardı :)=
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------dün gece avi olaraktan Batman The Dark night indirdim açtım bi de ne göreyim çok ayıp şeyler :) 700mb
ilk kez böyle yaptı ama lime.
-----------------------------Bende Kanye West in Heartless klibini indirdikten sonra böyle ayıp şeyler çıktı.Ama iyi ki de çıkmış.Ne sahneler vardı öyle :D:D:D
-
lime wire kasıyo ama ares iyidir
-
emule türkce içerikte tek geçerim
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=36
Toplam Hit: 2480 Toplam Mesaj: 15
