Linux İle Tanışma Günü (Ankara)
-
kayıt oldum bi aksilik çıkmazsa gideceğim.
-
whopper bunu yazdı
kayıt oldum bi aksilik çıkmazsa gideceğim.
Yeterli ilgi göremediğin
istediğini bulamadığını
Sorularına cevap alamadığını
Önerileri olduğunu iddia eden tüm müritler emre hocayı bulup sohbete girebilir :))))))
-
bi sticker yollamadın hoca :D
-
EnesErgun bunu yazdı
bi sticker yollamadın hoca :D
Haklısın stickerlarını yollamadım,
ancak bu toplantıda yenileri basılıyor ve aklımdasın hiç merak etme o stickerlar fazlasıyla seni bulacak :)))
-
ShyRain bunu yazdıdyrnade bunu yazdı
Izmir'de olmuyor mu boyle Linux etkinlikleri katilsak ?
Üniversite bazında iyte de yapılmıştı yakın tarihte,
ileriki zamanlarda da bir üniversiteden falan teklif olduğunda yapılabiliyor örnekleri var...
IYTE'deyim bende hocam :D
-
dyrnade bunu yazdıShyRain bunu yazdıdyrnade bunu yazdı
Izmir'de olmuyor mu boyle Linux etkinlikleri katilsak ?
Üniversite bazında iyte de yapılmıştı yakın tarihte,
ileriki zamanlarda da bir üniversiteden falan teklif olduğunda yapılabiliyor örnekleri var...
IYTE'deyim bende hocam :D
Katılamadın mı o etkinliğe izhack?
yada katıldın tekrarını mı istiyorsun , öyleyse bir aktivite planlayalım :))
-
Çay varmı çay :D
Nasipse gelmeyi düşünüyorum yine.
-
rui bunu yazdı
Çay varmı çay :D
Nasipse gelmeyi düşünüyorum yine.
Amaç çay ve linux muhabbeti zaten , gel tabiki de :))
Bilişimçiler de sosyalleşsin konulu Linux ile tanışma günü :)))
Gerçekten güzel sohbetler dönüyor, gelin bilişim üzerine güzel bir ortam...
-
Şunun şurasında yarına ne kaldı. :):)
