folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Linux İle Tanışma Günü (Ankara)



Linux İle Tanışma Günü (Ankara)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    kayıt oldum bi aksilik çıkmazsa gideceğim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    kayıt oldum bi aksilik çıkmazsa gideceğim.

    Yeterli ilgi göremediğin

    istediğini bulamadığını

    Sorularına cevap alamadığını

    Önerileri olduğunu iddia eden tüm müritler emre hocayı bulup sohbete girebilir :))))))


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    bi sticker yollamadın hoca :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    EnesErgun bunu yazdı

    bi sticker yollamadın hoca :D

    Haklısın stickerlarını yollamadım,

    ancak bu toplantıda yenileri basılıyor ve aklımdasın hiç merak etme o stickerlar fazlasıyla seni bulacak :)))


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek
    ShyRain bunu yazdı
    dyrnade bunu yazdı

    Izmir'de olmuyor mu boyle Linux etkinlikleri katilsak ?

    Üniversite bazında iyte de yapılmıştı yakın tarihte,

    ileriki zamanlarda da bir üniversiteden falan teklif olduğunda yapılabiliyor örnekleri var...

    IYTE'deyim bende hocam :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    dyrnade bunu yazdı
    ShyRain bunu yazdı
    dyrnade bunu yazdı

    Izmir'de olmuyor mu boyle Linux etkinlikleri katilsak ?

    Üniversite bazında iyte de yapılmıştı yakın tarihte,

    ileriki zamanlarda da bir üniversiteden falan teklif olduğunda yapılabiliyor örnekleri var...

    IYTE'deyim bende hocam :D

    Katılamadın mı o etkinliğe izhack?

    yada katıldın tekrarını mı istiyorsun , öyleyse bir aktivite planlayalım :))


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    Çay varmı çay :D

     Nasipse gelmeyi düşünüyorum yine. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    rui bunu yazdı

    Çay varmı çay :D

     Nasipse gelmeyi düşünüyorum yine. 

    Amaç çay ve linux muhabbeti zaten , gel tabiki de :))

    Bilişimçiler de sosyalleşsin konulu Linux ile tanışma günü :)))

    Gerçekten güzel sohbetler dönüyor, gelin bilişim üzerine güzel bir ortam...


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    Şunun şurasında yarına ne kaldı. :):)

Toplam Hit: 2744 Toplam Mesaj: 20