Linux Masaüstün İle İddialı Mısın?
-
yok resmi sitesinden indirdim, rar halindeydi, direk cikarinca o hale geldi, nero ile zaten kontrol etmistim iso bulabilcemmi diye ama yok, tanimadi.
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------ayşe hatun önal hmm
-
ebmarteu bunu yazdı:
-----------------------------
yok resmi sitesinden indirdim, rar halindeydi, direk cikarinca o hale geldi, nero ile zaten kontrol etmistim iso bulabilcemmi diye ama yok, tanimadi.
-----------------------------Hocam hangi sürümü nerden indirdin? Bi link verir misin?
-
linuxmint.com/download.php
main edition i indirdim
-
ebmarteu bunu yazdı:
-----------------------------
linuxmint.com/download.php
main edition i indirdim
-----------------------------http://ftp.heanet.ie/pub/linuxmint.com/stable/8/LinuxMint-8.iso
Hocam ordaki link zaten iso :)
winrar ile açma onu.. Direkt olarak kalıbı diske yaz yap nerodan :)
-
tamam hoca anladimda, demek istedigin sey dosya inince rar dan cikarmiyimi :S
-
ebmarteu bunu yazdı:
-----------------------------
tamam hoca anladimda, demek istedigin sey dosya inince rar dan cikarmiyimi :S
-----------------------------http://ftp.linux.org.tr/ubuntu-releases/karmic/ubuntu-9.10-desktop-i386.iso (32-bit için)bunu indir..sonra cd ye yazarken aşağıdakilerden faydalan..bknz: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=nero++iso&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=
