Linuxta(Backtrack)'Ta Hata Alıyorum
-

Backtrackten örnek vermek istedim.GUI yi açmak istedigim zaman hata alıyorum. çözümü varmı
-
şuraya bir göz atabilirmisin: http://murat.cesmecioglu.net/backtrack-4-ekran-sorunlarini-giderme
-
x configure komutunu tanımıo
-
hacı flash diske yeniden yuklemeyi falan dene dvd ise yeniden yazdır
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
x configure komutunu tanımıo
-----------------------------backtrack versiyonu kaç?
Ayrıca büyük küçük harfe dikkat et. X harfi büyük olcak
-
dedigin gibi büyük küçük harf dikkat ederek yaptım,
mv: cannot move'
/root/xorg.conf.new' to ' /etc/X11/xorg.conf ' : no such file or directoryhatasını aldım bu seferde
bide girişte root giriş yağpamıodum şifre toor kabul etmiodu
sudo passwd root la şifreyi değiştirdim
-
ee linuxcu arkadaslar nerdesiniz :|
linux şöyle böyle konu acın destege gelince fıss :D
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
dedigin gibi büyük küçük harf dikkat ederek yaptım,
mv: cannot move'
/root/xorg.conf.new' to ' /etc/X11/xorg.conf ' : no such file or directoryhatasını aldım bu seferde
bide girişte root giriş yağpamıodum şifre toor kabul etmiodu
sudo passwd root la şifreyi değiştirdim
-----------------------------linuxçu değilim ama yardım etmeye devam:
ls /etc/X11 yazınca hiç dosya fln çıkmıyo mu?
ayrıca hangi sürümü kullandığını yazmamışsın
ayrıca vmware fln mı kullanıyorsun.bunlar hakkında da bilgi veririmisin
-
NoktaliVirgul bunu yazdı:
-----------------------------
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
dedigin gibi büyük küçük harf dikkat ederek yaptım,
mv: cannot move'
/root/xorg.conf.new' to ' /etc/X11/xorg.conf ' : no such file or directoryhatasını aldım bu seferde
bide girişte root giriş yağpamıodum şifre toor kabul etmiodu
sudo passwd root la şifreyi değiştirdim
-----------------------------linuxçu değilim ama yardım etmeye devam:
ls /etc/X11 yazınca hiç dosya fln çıkmıyo mu?
ayrıca hangi sürümü kullandığını yazmamışsın
ayrıca vmware fln mı kullanıyorsun.bunlar hakkında da bilgi veririmisin
-----------------------------backtrack 4
microsoft virtual pc
setupta problem yok bir kaç pc de denendi
komut bulunamadı
is yazmadan yolu yazınca bu bi dizindir diyo
-
is yazmadım ki ben.
o komutun büyük harfle yazılmış şekli: LS
-
tamam bi yanlıış okuma oldu büyük i yani I sandım
neyse ls yapınca evet gözüküo
