folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Liselilere Bir Sorum Var



Liselilere Bir Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Simdi ben son sınıfdayım.Benim not ortalamaları söyle.

    9. Sınıf     2007-2008                 53,08
    10. Sınıf     2008-2009                 59,48
    11. Sınıf     2009-2010                 72,96

     

    Benim sormak istediğim şu hani karne ortalamasında yazıyor işte 3,60 yok 4,40 falan işte benim suan bu 3 senenin ortalaması 62 ediyor.62 benim sorduğum türde kac puana tekabül ediyor ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Simdi ben son sınıfdayım.Benim not ortalamaları söyle.

    9. Sınıf     2007-2008                 53,08
    10. Sınıf     2008-2009                 59,48
    11. Sınıf     2009-2010                 72,96

     

    Benim sormak istediğim şu hani karne ortalamasında yazıyor işte 3,60 yok 4,40 falan işte benim suan bu 3 senenin ortalaması 62 ediyor.62 benim sorduğum türde kac puana tekabül ediyor ?


    -----------------------------

    şimdi okulun 4 sene her sene senin yıl sonu not ortalamaların 100 olsaydı sana dört yıl sonra karne ortlaması 5 olacaktı demi..

    100 x 3 = 300

    300                    5

                    X

     185.52              y

     

    y = 3.092

    gibi birşey işte...


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    3.20 falan olması lazm

    =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    62,

    3,15 felan yapıyor.


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hassktr ya 3,15 cok düşük bir not benim en az 3,50 yapmam lazım ortalamayı.O yüzden en az 4 almam lazım bu sene : |

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    11 çok mu kolay yoksa iyi mi çalıştın o sene :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam onun formülü var. mesela notun 77. 5 lik sistemdeki karşılığını bulmak için yapman gereken;

    ((77*3)/50)-1=3,62

    resmi olarak formülü böyle notu puana çevirmek için de tam tersi.

    ((3,62+1)*50)/3=3,62

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    OveRTaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    11 çok mu kolay yoksa iyi mi çalıştın o sene :)


    -----------------------------

    kesin meslek lisesidir 1 sene hazırlık zor 2 de zor sayılır 3 4 derslere bile girmez hocalar:)


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alkow
    alkow's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam onun formülü var. mesela notun 77. 5 lik sistemdeki karşılığını bulmak için yapman gereken;

    ((77*3)/50)-1=3,62

    resmi olarak formülü böyle notu puana çevirmek için de tam tersi.

    ((3,62+1)*50)/3=3,62


    -----------------------------

    hocam yanlış yazmışın :)

    ((3,62+1)*50)/3=77

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    alkow bunu yazdı:
    -----------------------------

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam onun formülü var. mesela notun 77. 5 lik sistemdeki karşılığını bulmak için yapman gereken;

    ((77*3)/50)-1=3,62

    resmi olarak formülü böyle notu puana çevirmek için de tam tersi.

    ((3,62+1)*50)/3=3,62


    -----------------------------

     

    hocam yanlış yazmışın :)

    ((3,62+1)*50)/3=77


    -----------------------------

    ha evet. anlayın o kadarını canım :)

Toplam Hit: 1972 Toplam Mesaj: 12