Liseyi Açıktan Bitirme ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Selam Hocalar... Liseyi Açık Öğretimden Bitirme Durumunun Normal Liseden Mezun Olma Durumunda Arasındaki Farkları Nelerdir? Kayıt Sistemi ve Açıkdan Öğretimde Sınıf Geçme Durumları Nasıl ve Nelerdir? Açıkdan Mezun Olduktan Soraki Diploma OLayları Felan Nedir? 

    Ayrıntılı Bir Şekilde Bilgisi Olan Varsa Yazarsanız Sevinirim..

     

    Saygılar...


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.aol.meb.gov.tr/ana-sayfa.asp

     

    al burdan bak okadar şeyi yazamıcam hacı


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    okuması : sadece sinavlara girersin, kaldigin dersi diger donem tekrar alirsin, uc defa o dersi gecemzsen o dersten muaf olursun. belli bir kredi vardir o kredi doldugunda mezun olursun. bazi dersler zorunludur, bazilari seçmelidir. kayitlar: yilda iki uç defa yapilir. diploma: normal lise diplomasindan hicbir farki yoktur, ben liseyi acikogretim okudum simdi universitede ögretim gorevlisi oldum. gozlerin kapali git kaydol, bulunmaz bir nimettir. normal lisede geçtigin dersleri tekrar almazsin, normal liseden terk veya tasdikname ile ayrilmis isen orda aldigin krediler acik lisede kullanilir, açik liseye sifirdan baslamamiş olursun yani. benim arkadaşlarim beni dinleyip açik liseye kaydolmadilar ben isimi buldum onlar tarlada bagda calisiyorlar. koye her gidisimde ayni seyi soylerler, acik lise okumadik pisman olduk. bu sozumu yanlis anlama ama beni dinleyip acik liseye kaydolmazsan ben eşeğim diye kafani taşlara vurursun. eşeklik etme kardeş git kaydol. bana gore bisey yok seni dusunuyorum ben. bu iyiligi sana baban yapmaz, istersen telefonda da konusabiliriz.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    @balik Şimdi 2 yıl Okuyacağım 11 sınıfdan başlıcam yani... Bu 2 Yılı Ne kadar süre zarfında Bitiririm Sınavlardan İyi Puan Alırsam Artı Bu Sınavlar Zormudur?


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    enes bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selam Hocalar... Liseyi Açık Öğretimden Bitirme Durumunun Normal Liseden Mezun Olma Durumunda Arasındaki Farkları Nelerdir? Kayıt Sistemi ve Açıkdan Öğretimde Sınıf Geçme Durumları Nasıl ve Nelerdir? Açıkdan Mezun Olduktan Soraki Diploma OLayları Felan Nedir? 

    Ayrıntılı Bir Şekilde Bilgisi Olan Varsa Yazarsanız Sevinirim..

     

    Saygılar...


    -----------------------------

     

    guzel kardesim 5 yildir lisemi okuyosun sen napiyosun 


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    enes bunu yazdı:
    -----------------------------

    @balik Şimdi 2 yıl Okuyacağım 11 sınıfdan başlıcam yani... Bu 2 Yılı Ne kadar süre zarfında Bitiririm Sınavlardan İyi Puan Alırsam Artı Bu Sınavlar Zormudur?


    -----------------------------
    tam olarak anlamdim kardesim biraz daha ayrintili yazarmisin. bu arada ben iki sene ust uste sinifta kaldim okuldan atildim, acik liseden devam ettim, simdi ögretim gorevlisiyim sen anla.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    enes bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selam Hocalar... Liseyi Açık Öğretimden Bitirme Durumunun Normal Liseden Mezun Olma Durumunda Arasındaki Farkları Nelerdir? Kayıt Sistemi ve Açıkdan Öğretimde Sınıf Geçme Durumları Nasıl ve Nelerdir? Açıkdan Mezun Olduktan Soraki Diploma OLayları Felan Nedir? 

    Ayrıntılı Bir Şekilde Bilgisi Olan Varsa Yazarsanız Sevinirim..

     

    Saygılar...


    -----------------------------

     

     

    guzel kardesim 5 yildir lisemi okuyosun sen napiyosun 


    -----------------------------

    (=(= Nerden Çıktı Hocam (:


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    enes bunu yazdı:
    -----------------------------

    @balik Şimdi 2 yıl Okuyacağım 11 sınıfdan başlıcam yani... Bu 2 Yılı Ne kadar süre zarfında Bitiririm Sınavlardan İyi Puan Alırsam Artı Bu Sınavlar Zormudur?


    -----------------------------
    tam olarak anlamdim kardesim biraz daha ayrintili yazarmisin. bu arada ben iki sene ust uste sinifta kaldim okuldan atildim, acik liseden devam ettim, simdi ögretim gorevlisiyim sen anla.

    -----------------------------

    Şimdi Aynı durum bende de var... Fakat şuan 10. sınıfım Okudlan Atılma Durumum olursa Açık öğretime Kayıt Olduğumda 11 sınıftan Başlama Durumu Var Diyorlar... Ve 11 Sınıfdan Başladığımı var Sayarsak 11. ci ve 12. Sınıfı Kaç Yılda Bitirebilirim Sınavlara Asılıp Düzgün Bir Puanla Geçersem?


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    kaldigin yerden devam edip en fazla iki senede bitirirsin. tahminimce en az üc donem acik lise okursun. yani bir bucuk iki sene arasi degisir. alaninla ilgili dersleri alirsan okul puanin da yuksek gelir.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Beni okulda Bırakmayı sağlayan Alanım zaten (ihl) de okuyoruz bir türlü çıkış yapamadım... Normal Liseyle Aşşağı yukarı aynı şeye denk geliyor 2 yılda biter...


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Beni okulda Bırakmayı sağlayan Alanım zaten (ihl) de okuyoruz bir türlü çıkış yapamadım... Normal Liseyle Aşşağı yukarı aynı şeye denk geliyor 2 yılda biter...


Toplam Hit: 2970 Toplam Mesaj: 12