Lockerz‘A Noldu Ve Hakkında Bir Soru
-
muritler ayla önce herkes lockerz lockerz diye 4 bir yana mesajlar davetiyeler felan atıyordu o zamanlar inanmıyordum ama sanırım alanla felan oluyormuş siteden hiç alan var mı bişey yalanmı çıktı yani? Bu gün mail geldi lockerzdan biraz kurcaliyim dedim z-list felan değilim, video izleme bölümü gelmiş ve çok kolay puan kazanılıyor bir video seyrediorm 60 puan geliyor e zaten mesela ipod shuffle 1200 puan mı ne, eğer site doğruysa çok saçma değilmi 20 video seyretsem ipod shuffle alıcam ? :)
edit: hatta 250 puan veren videolar varmış :D
-
gelıyor da redeeme gırenler once zlıstler ondan sonra zlıstler arasından once gırmek ıstersen kupon alıyon.ve de stoklar kısıtlı 2 shuffle koyarlar redeme 30k insan girer sen dusun kalır mı sana :)
-
yani o zaman herkesin puanı var yeterince ama ürün alamıyor ? 4-5 tane video seyrettim puanım 1000 oldu çok saçma geldi de :D
-
saçma değil hocam reedem bölümünü ayda bir 10 dakika açarsa ve ne zaman açacağını da önceden haber vermezse bir problem olmuyor videodan kaç puan aldığın :D
-
o zaman yalan yani haklıymışım zamanında :D
-
site hakkında kısaca genel bir bilgi verebilir misiniz ? sistem nasıl işliyor ?
-
Thewhitewizzard bunu yazdı:
-----------------------------site hakkında kısaca genel bir bilgi verebilir misiniz ? sistem nasıl işliyor ?
-----------------------------
http://tinyurl.com/yblav6q -
Lockerz hala ayakta, ve calisiyor. su an 170 milyon kullanicilari var. Hatta bu site hakkinda sikayetleriniz ve tavsiyeleriniz varsa bilgi verirseniz sevinrim.
-
Shipping için Türkiye' yok
-
türkiye ye yolluyorda öyle adam gibi hediye alabilenler aşırı şanslı sanırım x)
vaz geçtim ondan bıraktım boşa kasmıyorum :D
-
Thewhitewizzard bunu yazdı:
-----------------------------
Shipping için Türkiye' yok
-----------------------------ilk açıldığında tişört & sticker attıydılar bana zlist oldum diye
