Logitech S-220 2.1 Garanti Problemi.
-
cihaz subwoofer ındaproblem var sorun şu ki garanti kağıdı bende bimeks ten almıştım fakat fişi yok elimde bi türlü bulamadım.
zaten burda(mersin) bimekx lerin hepsi kapandı ne yapabilirm internet sitesini inceledim ingilizce siteye yönlendiriyor.
logitech ürün desteğinin çok ii olduğunu biliyorum burdaki arkadaşlar zamanında konu açılmıştı ne yapabilirm ?
-
z-5500 var bendede garanti kağıdı elimdeydi ve sadece logitech desteği aradım 00800 44 882 5862 bana garanyi e-mail ile yollamamı istediler ve cızırdayan hoparlörü kargo ile karşı tarafa göndermemi (alıcı ödemeli) bir hafta sonra elime 0 z-5500 geldi üstelik elimdekide bana kaldı (: logitech varmı ötesi
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
z-5500 var bendede garanti kağıdı elimdeydi ve sadece logitech desteği aradım 00800 44 882 5862 bana garanyi e-mail ile yollamamı istediler ve cızırdayan hoparlörü kargo ile karşı tarafa göndermemi (alıcı ödemeli) bir hafta sonra elime 0 z-5500 geldi üstelik elimdekide bana kaldı (: logitech varmı ötesi
-----------------------------aynen bndede x540 vardı yenisi gönderdiler 2 tane var
-
Hacı zaten faturaya gerek yok ürünün seri nosu kayıt altında olduğundan bi problem olmaz
-
Logitech'i aradığınız için teşekkür ederiz
Çalışma Saatlerimiz:
Haftaiçi 10:00-19:0000800 44 882 5862
Ücretsiz Müşteri Destek Hattı
ara burayı seri numarasını nezaman aldığını söyle durumu anlat fatura sormazlar sana hal ederler
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------z-5500 var bendede garanti kağıdı elimdeydi ve sadece logitech desteği aradım 00800 44 882 5862 bana garanyi e-mail ile yollamamı istediler ve cızırdayan hoparlörü kargo ile karşı tarafa göndermemi (alıcı ödemeli) bir hafta sonra elime 0 z-5500 geldi üstelik elimdekide bana kaldı (: logitech varmı ötesi
-----------------------------hacı z5500 den memnunmusun tizleri cızırtıları var mı temiz ses veriyormu özellikle bası nasıl bende almayı düşünüyorum iyi parası var ama kalitesi nasıl merak ediyorum
-
bass'ta üstüne tanımam tiz o kadar yok ama eğer film meraklısıysan ve z-5500'ün yoksa hiç olmamışın demektir 1080 p filmleri izlerken gerçekten filmin içinde gibisin üstelik film dts destekliyse mükemmel bir atmosferle iç içesin hocam cızırtı olarak hiç duymadım ses'te 3 tane boss var son seste bile bir sorun yaşamadım tek kelimeyle eğer paran varsa ve ses istiyorsam z-5500 derim
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Logitech'i aradığınız için teşekkür ederiz
Çalışma Saatlerimiz:
Haftaiçi 10:00-19:0000800 44 882 5862
Ücretsiz Müşteri Destek Hattı
ara burayı seri numarasını nezaman aldığını söyle durumu anlat fatura sormazlar sana hal ederler
-----------------------------hah aynen dicey senin bi topic vardı heralde bunla ilgili ordan aklıma geldi baya yardımcı oluyorlar diye hemen arayım yarın eyw. ;)
-
yanlış bir numara çevirdiniz diyor yahu
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------
yanlış bir numara çevirdiniz diyor yahu
-----------------------------yanlış çevirmişsin hıyar :)
şimdi aradım logitech müşteri hizmetleri diyo :))
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------
yanlış bir numara çevirdiniz diyor yahu
-----------------------------yanlış çevirmişsin hıyar :)
şimdi aradım logitech müşteri hizmetleri diyo :))
-----------------------------


Tahribat.com Davetiyesi – Kefilliği
HAHA :D paraylamı satıyon la
