Lost (Dizi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek
    arkadaşlar lost dizisinin 1. sezon 13-24 bölümleri lazım. bir bilen varmı acaba?


    duzeltme: konuya uygun yer burasidir.
    underzero

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    konuyu açtıgın yer dogrumu acaba
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    ben limewireden indirdim sende oradan indirebilirsin..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek
    eyw arkadasım bı denerım lımewıre'den...tahtibat forum -genel actım nereye acmalıydım...

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    bi lost tutturmussunuz gidiyorsunuz.
    harbi fanatiklerinin oldugunu biliyorum.
    networkumun icine etti bu lost cilginligi. nerden buluyorlarsa download ediyorlar herbiri ayri bolumu cekiyor underzero ugrassin ondan sonra.
    orda burda
    "ayyy lostun bilmem kacinci sezon bilmem kacinci bolumunu izledinmi"
    "ay eveeeet"
    turunden geyik yapanlara sivas usulu dertalan la girmek istedigimi belirtmek isterim
    aslinda merakta etmiyor degilim. bulsam soyle 1 bolumunden itibaren izlemek istiyorum ama geyigini yapmadan

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    her turlu payla$im sunumlari ve istekleri payla$im bolumune gider. video haric, onun icin ayri bolum var.

    rapidden indiririm diyosan warez-bb.org'dan kopyalarim linkleri. ya da kendin alabilirsin :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    under abim bi ba$larsan gorursun :)

    eroin gibi bagimlilik yapar. yeni baslayanlar hep 2-3 gun gibi cok kisa surede yayinlanan tum bolumlerini izleyip bizi yakaliyo. ondan sonra 1 hafta beklemek i$kence gibi geliyo.

    eger ba$larsan bolca bo$ vaktin olan bi zamanda ba$la. sonra i$lerin yarim kalmasin :)

    Amerika harici ulkelerde daha geriden yayinlandigi icin korsan satiliyo. Ben zamaninda sirf eBay'den satmak icin indirmistim. ii para birakiodu :) sonra lan ne buluyola bu dizide, bi bakiim a.q dedim bi daha birakamadim :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    ben onceleri seviyordum bu diziyi ama artık herşeye bi gizem katarak b.kunu çıkardılar bence..Neyse dostum lost'u ve daha fazlasını http://www.deezi.net/category/lost/page/2/ adresinden temin edebilirsin indirdiğin partlardan sonra yorumlar bolumune bakmayı unutma cunku bazı partlar şifreli oluyıo ve bunların şifresi de yorumlar bolumunde yazıyor..İyi forumlar..

    Troubles'll come & they'll pass
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    hakaten bunun şuana kadar yayınlanan toplam kaç bölümü var ??oan göre islemeye başlıcam bizim okulda bi salak vardı hakaten mongol gibi bişi lost tişörtü almış :D:Dtırstım bi bu izliosa izlemiim diye ama meraklandım şnci
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    dizi izle kardeş tavsiye ederim ama sadece 1 ve 2. sezonlarını 3.sezona hiç urama işin cıvığını cıkarmıslar her şey bi gizem olmus ucan kustan süphelenir ettiler izleyicileri amk.

    Troubles'll come & they'll pass
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    su anda en son 3x18 yayinlandi

    toplam 60 bolum yayinlandi
Toplam Hit: 1882 Toplam Mesaj: 18